
بروزرسانی: 28 تیر 1404
نقد و بررسی Shiny Robots Toy: Toybox: Figma Gridman (Universe Fighter)

تاریخ انتشار: نوامبر 2024
پلیس واکنش سریع: 8900 ین

Gridman (جنگنده جه،) در بسته بندی استاندارد Figma در جعبه عرضه می شود که از طرح رنگ آبی دو رنگ استفاده می کند که به خوبی با رنگ خود Gridman مطابقت دارد. در جلوی جعبه یک پنجره مستطیلی بسیار منظم برای نشان دادن شکل درون آن وجود دارد که با یک ع، بزرگ از شخصیت و نام / جزئیات شخصیت در زیر آن احاطه شده است. شماره SP-163 در شماره گذاری خط Figma مشخص شده است، البته برای من مشخص نیست که چرا این شماره SP-163 نامیده می شود. گریدمن ارقام در شعبه SP وجود دارند، علیرغم اینکه نسخه های ،ده فروشی استاندارد هستند. هر دو طرف جعبه دارای تصاویر کاملاً متفاوتی از شخصیت در حال عمل هستند و آن تصاویر (در میان بسیاری دیگر) را می توان دوباره در پشت آن پیدا کرد. این شکل در داخل یک سینی پ،تیکی در کنار برخی از لوازم جانبی ذخیره می شود و تمام لوازم جانبی باقیمانده بسته بندی شده و به ،مت زیرین سینی ،بانده شده است.


مانند شکل های قبلی، جزئیات Gridman عمدتاً از انواع مفاصل چرخشی علامت تجاری Figma که در سراسر بدنه اجرا می شوند (به علاوه چند مورد دیگر) می آیند، اما مانند نسبت ها، طراحی برای Universe Fighter کمی به حالت پویاتر تغییر کرده است. قابلیت . به طور کلی این نسخه از Gridman برجسته است.
- مفصل چرخان برای سر، گردن، شانه ها، بالاتنه، کمر، آرنج، مچ دست، ،، زانو و پا
- مفصل شانه پروانه ای
- چرخش عضلات دوسر بازو و ران
- بالشتک های مفصلی شانه
- حفاظ های قابل چرخش مچ پا
در بیشتر موارد، شما همان نوع حرکات صاف را در سرتاسر بدن دریافت می کنید (چیزی که فیگم ها همیشه در آن برتری داشته اند)، بنابراین همه مفاصل دارای سطح تحمل ی،، هستند که کار با آنها را آسان تر می کند. . مفصل فیگما استاندارد ،وماً در همه جا کاملاً کار نمی کند - بالاتنه و ، بیشترین دامنه حرکتی را ندارند و مچ پاها واقعاً می توانند با کمی حرکت کج انجام دهند، اما در مجموع برای آنچه که فیگور نیاز دارد به خوبی کار می کند. برداشتن همانند Gridman (Primal Fighter) و Grid Knight، بالشتک های شانه کمی دست و پا چلفتی هستند، اما به راحتی در مفاصل توپ به داخل و خارج می شوند و هندلینگ را بسیار قابل تحمل تر می کنند. با این حال، ،مت هندسی مورد علاقه من از این شکل، مفصل پایین گردن است که به جای مرکز به جلوی یقه متصل می شود. این به گردن اجازه می دهد تا کاملاً به سمت پایین حرکت کند، که برای آزاد ، سر به سمت جلو از بالشتک های شانه و در حرکتی اغراق آمیز که در ،مه مشاهده می کنید، عالی است. در حالی که Figma معمولاً در سطح بی، که نسخه هایش ارائه می کنند کمی از رقبای خود عقب است، Gridman بیشتر در مورد ژست پویا عمل می کند و گنجاندن پایه نمایشگر فقط پتانسیل آن را افزایش می دهد.

لوازم جانبی Gridman شامل پایه صفحه نمایش Figma مفصلی استاندارد، سه جفت عقربه اضافی و قطعات افکت Grid Beam است. تیر مش از چهار جزء مختلف تشکیل شده است - یک گیرنده بدوی جایگزین (شامل سوراخی برای اتصال قطعات)، یک "فلاش" صورتی شفاف و قطعات متقاطع، و سپس یک تیر چند رنگ به همان طول شکل. مطمئناً هنگام قرار دادن پرتو باید مراقب بود، که نیاز به شکاف فلاش و برش عرضی از انتهای قطعه پرتو و اتصال اثر ،یبی به گیرنده دارد. سوراخ های فلاش و خطوط متقاطع بسیار کوچک هستند، اگرچه محل قرارگیری آنها روی پرتو محکم است و به دلیل شفاف بودن خود پ،تیک، بسیار شکننده است. نتیجه نهایی عالی به نظر می رسد، به خصوص پرتویی که به صورت پویا از صورتی به زرد به سبز و در نهایت آبی تغییر می کند. حتی در سطوح نور کم، این یکی از چشم نوازترین افکت های پرتوی است که من روی یک فیگور دیده ام. اگرچه گریدمن کاملاً قادر است بدون کمک پایه یک ژست شعاعی خوب داشته باشد، اما به دلیل محدودیت های ، و مچ پا، بهتر است در ژست های پویاتر و دقیق تر از ،مه استفاده شود.

در میان انتخاب های دست، مشت های بسته پیش فرض، یک جفت دست باز، یک جفت دست چاقویی و سپس یک جفت مشت که ضمیمه ها را نگه می دارند، هستند. حالا ممکن است فکر کنید که این عدد اینطور نیست بیا بدون هیچ گونه لوازم جانبی برای حمل، اما اینها به این دلیل است که او می تواند از شمشیر کالیبور که با شکل جنگنده اولیه ارائه می شود استفاده کند. شمشیر کاملاً در دستان قرار می گیرد و با هر دو نسخه Gridman، سطح بازی/ژست اضافی را برای کل،یونرها اضافه می کند. ممکن است یک لمس کوچک به نظر برسد، اما با توجه به اینکه چند وقت یک بار چنین بازی متقابل نادیده گرفته می شود، واقعا خوشحالم که Good Smile/Max Factory آن را در اینجا پیاده سازی می کند.



منبع: https://www.my،nytoyrobots.com/2024/12/Figma-Gridman-Universe-Fighter.html