دسته‌ها
اخبار

اجرای سقف کاذب کناف ساده و دکوراتیو + قیمت و عکس نمونه کار | panelgachikanaf

این افزایش قیمت به دلیل گران‌تربودن سازه‌های دیوار و زمان‌بربودن اجرا اعلام شده است. معمولا هزینه نصب کناف به خرید مصالح و دستمزد متخصص محدود نمی‌شود. گاهی لازم است قبل از نصب کناف، برای رفع نم و رطوبت و ترک‌های دیوار و سقف از متخصصان کمک گرفت. همچنین، درصورتی‌که نیاز به عایق‌کردن سقف و دیوار باشد، باید هزینه خرید و نصب پشم سنگ را نیز به هزینه کلی اضافه کرد. دیوار کاذب پوششی را می توان به عنوان کاربرد دیگر این روش به حساب آورد. بدین صورت که اگر یک ساختمان قدیمی را داشته باشید و بخواهید آن را نوسازی کنید، می توانید از کناف کاری استفاده کنید که در نوع با سازه و بدون سازه وجود دارد.

مدل های سقف کناف

دقت داشته باشید که قبل از اجرای درزگیر، شکاف ها و درزها را باید از هر گونه آلودگی و مواد اضافه تمیز کرد. در تولید دیوارهای کنافی از قاب‌های پیش ساخته استفاده می‌شود. در نهایت به کمک بتونه‌کاری درزهای موجود در نمای کناف را کامل می‌پوشانند. خیلی از افراد این سؤال را مطرح می‌کنند که کناف کار ارزان از کجا پیدا کنیم؟ توصیه متخصصان کناف‌کاری این است که فریب تبلیغات کناف کاری ارزان را نخورید. یکی از مشکلات جدی که در نصب کناف به چشم می‌خورد، استفاده از پنل‌های بی‌کیفیت است. این موضوع شاید باعث کاهش هزینه‌ها در ابتدای کار شود؛ اما به مرور زمان مشکلاتی مانند ترک خوردگی کناف گریبان‌گیر شما خواهد شد.

سقف کنافی به سبب سبک بودن فشاری به سقف و بنا وارد نمی‌کند و همین باعث سهولت هرچه بیشتر نصب سازه می‌شود. از سوی دیگر با استفاده از این نوع سازه ریخت و پاش تا حد زیادی کاهش می‌یابد. ساخت اولیه این محصول از کشورآلمان بوده و بهترین نوع و جنس کناف نیز متعلق به کشور آلمان است. کناف بیش از 8۰ سال است که در صنایع ساختمانی فعالیت دارد. از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

مزایای استفاده از کناف برای سقف ویلا در شمال

اجرای سقف کاذب کناف ساده و دکوراتیو + قیمت و عکس نمونه کار | panelgachikanaf

در سال ۱۹۳۲ بود که این شرکت توسط برادران کناف یعنی کارل و آنفوس کناف، بنیان گزاری شد. امروزه شرکت کناف از جمله شرکت های بین المللی در صنایع ساخت و ساز می باشد. سقف ها ودیوار های جداکننده، کناف سازه های فلزی یکپارچه گالوانیزه بوده که صفحات روکش دار گچی و سیمانی بر روی آن ها پیچ خواهند شد. بین صفحات درز هایی وجود داشته که با بتون درزگیر پر گشته است و سطوح صاف به وجود آمده رنگ آمیزی خواهد شد. استفاده از سقف کاذب کتابخانهدر طراحی کتابخانه می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

پشتیبانی آنلاین

این صفحات روکش‌دار گچی یا “گچ‌برگ‌ها” را می‌توان در دیوارها و سقف‌های کاذب برای دکوراسیون استفاده کرد و طرح‌ و مدل‌های مختلف پنل گچی کناف ایجاد نمود. گچبرگ کناف از گچ میکرونیزه مخصوص و الیاف تحت فشار هیدرواستاتیکی تولید میشود. به عنوان مثال برای نصب سقف کناف از پروفیل نبشی و F و برای نصب دیوار کناف از پروفیل رانر و استاد اسفاده میشود.

  • مصالح مورد استفاده در سیستم کناف تا ۷۵ درصد قابل بازیافت می‌باشند.
  • همانطور که قبلا نیز گفتیم صفحات مقاوم در برابر آتش ، صفحات روکش داری هستند که حاوی الیاف فایبرگلاس هستند.
  • به راحتی میتوانید با برداشتن پانل های آن به این بخش ها دسترسی پیدا نمایید و تعمیرات و تغییرات خود را انجام داده.
  • همچنین در دیوار کناف خود ایستا عمده هزینه ها به دلیل خرید استاد و رانر 5 و 7 10 سانتیمتری است و گچبرگ تعیین کننده قیمت نیست.
  • این تایلها دارای ویژگی های متفاوتی هستند که شامل روکش دار و رنگ شده آکوستیک و معمولی وساده و طرح دار وحتی لبه دار می باشند که عمدتا در فضاهای اداری و پارکینگ ها سالنهای اجتماعات و غیره کاربرد دارد.