دسته‌ها
اخبار

ازمون ایین نامه اصلی رانندگی 1401 تست آنلاین آیین نامه ۱۴۰۱

ازمون ایین نامه اصلی رانندگی 1401 تست آنلاین آیین نامه ۱۴۰۱ اگر شما نسبت به دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سوم اقدام کرده باشید و آنرا چندین بار و با دقت مطالعه نموده باشید بی شک توانسته اید به نوعی قبولی خود در آزمون را تضمین نمایید. دیگه نگران رد شدن تو امتحان آئین نامه راهنمایی و رانندگی نباشید ! شرکت تو آزمونهای سایت کاملا رایگان هست و کمکت میکنه که چندین بار تو آزمون آئین نامه اصلی رد نشی و وقت و پولت هدر نره !

ابتدا آزمون آیین نامه اصلی آنلاین زیر را انجام دهید سپس برای خواندن سایر سوالات لینک های زیر این مطلب را دنبال کنید . پس از دانلود سوالات آیین نامه باید روش صحیح مطالعه را بیاموزید. ابتدا باید تسلط کلی به آیین نامه داشته باشید و پیش از شروع آزمون‌ها نگاهی هر چند گذرا بر نکات آیین نامه بیندازید. بخش‌های مربوط به حق تقدم نیاز به مطالعه زیاد ندارد اما حتما باید منطق آن را دریافت. توجه داشته باشید که نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب را دانلود کنید تا نتیجه آزمون‌ها برایتان مشخص باشد. یکی از مسائلی که بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون آیین نامه با آن رو به رو هستند قدیمی بودن نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی نسبت به تغییراتی است که در کتاب آیین نامه اتفاق افتاده است.

سایت گواهینامه پایه 3

بنابراین پیش از هر چیز باید به سراغ دریافت گواهی‌نامه رانندگی بروید اما این روزها شاید افزایش چشم‌گیرد هزینه‌های دریافت گواهی‌نامه هستیم. ممکن است برخی سؤالات بیشتر از سایرین به چشم بخورند، ولی برای قبولی در آزمون، مطالعه تمام سؤالات لازم است و مطالعه گزینشی بخشی از سؤالات نمی‌تواند قبولی شما را تضمین کند. ۲۸- با توجه به تابلوی راهنمایی و رانندگی زیر گزینه درست را انتخاب کنید. سوالات سایت شما نسبت به سایتهای دیگه که دیدم خیلی کاملتر و به روزتر هستن.امیدوارم که با این سوالاتی که خوندم بتونم به راحتی در آزمون فنی بشم .

بهترین آزمون آیین نامه

تلاش کنید برای آزمون از مداد و پاک کن استفاده کنید تا در صورت تغییر نظر نسبت به یک سؤال، امکان اصلاح آن وجود داشته باشد. حتماً برای شرکت در جلسه آزمون ساعت به همراه داشته باشید چرا که پرسش زمان باقی مانده از مراقب و دیگر هنرجویان، باعث اختلال در تمرکز سایر هنرجویان می شود. ما هم به جای تعریف بیشتر از درایورشو، شما رو به وب سایت اون ارجاع می‌دیم تا خودتون ببینید… استفاده از مطالب اين وب سايت تنها با درج لينک به شاه آزمون و ذکر منبع مجاز است. بنظر من تنوع سئوالات کم است و اغلب سئوالات در هر دوره تکرار دوره قبل است. اینطوری نمیشه به این آزمونها تکیه کرد و باید کتاب را هم بدفعات مرور کرد در صورتی که اگر این اشکال نبود تست زنی کفایت میکرد.

به ازای هر 30 کیلومتر در ساعت سرعت فاصله ای به اندازه 2 طول اتومبیل (حدود 6 متر) مورد نیاز است. به ازای هر 15 کیلومتر در ساعت سرعت فاصله ای به اندازه یک طول اتومبیل (حدود 6 متر) مورد نیاز است. راستی یه نکته اون بنده خدایی که ازمون میگرفت میگفتش تا ۴ تا غلط داشته باشید قبولید.. سلام طبق توضیحات صفحه کتاب 100 متر مانده به ورودی تونل ها و پل ها تا انتهای انها ازاد می باشد مگر به وسیله علایم سبقت مجاز شناخته شود.

آزمون آیین نامه شماره 37

در روز موعود در محل تعیین شده حضور پیدا کرده و آماده آزمون میشوید. معمولا آزمون درون شهری توسط یکی از افسران نیروی راهنمایی و رانندگی اخذ میشود و اینکه از شما چندین حرکت را آزمون گیرد یا تنها به گرفتن یک آزمون و حرکت رانندگی اکتفا کند کاملا تصادفی خواهد بود. پس از قبولی افسر برگه مربوط به قبولی شما در آزمون راهنمایی و رانندگی را امضا و مراحل دریافت گواهینامه شما به اتمام میرسد و از این پس می بایست منتظر باشید تا گواهینامه به درب منزل شما ارسال شود. بسیاری از هنرجویان با وجود زدن تست‌ها روز آزمون آزمونهای آیین نامه مردود می‌شوند. زیرا همان پاسخ غلطی که در هنگام زدن تست‌های آیین نامه زده اند، در آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز انتخاب می‌کنند. امروزه محیط اینترنت بهترین مکان جهت آموزش و یادگیری در نظر گرفته می شود و به طور حتم در سال‌ های آینده نقش اینترنت در میزان یادگیری افراد بیش از امروز تعیین کننده خواهد بود.

هنرجویان بهتر است توجه خاصی به نظم و سکوت داشته باشند و به هیچ وجه مرتکب تقلب نشوند. واضح است که گذر موفقیت آمیز از این امتحان مانند بسیاری دیگر از چالش های زندگی همراه با راه حل است. درود، خیلی خوشحالیم که تونستید توی آزمون دفعه اول قبول بشید.

آزمون آیین نامه اصلی چیست؟

کاش یک تدبیری اندیشیده میشد که لازم نبود هر هنرآموز دوبار آزمون تئوری آیین نامه بدهد . هرچند دو آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی با هم تفاوت هایی دارند ولی واقعا میتواند مثل امتحان شهری آیین نامه رانندگی نیز فقط یک امتحان آیین نامه داشته باشد . پوشه و مدارک خود را تحویل متصدی آزمون داده و تا فرارسیدن زمان آزمون به تمرین نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی بپردازید. در سوالات آزمون تابلوها و سوالاتی که در هنگام زدن تست‌ها، غلط زده یا سفید گذاشته اید دوباره مرور کنید. سوالهای آیین نامه اصلی در قالب آزمون آنلاین در داخل سایت تست درایوینگ قرار گرفته است.

  • چیزی که برای قبولی در آیین نامه رانندگی احتیاج بود در این صفحه قرار دادیم بیشتر از این لازم ندیدیم اضافه کنیم.
  • بیش از 45 آزمون رانندگی آنلاین و مشابه آزمون های آیین نامه رانندگی برای کاربران طراحی شده که این آزمون ها میزان تسلط داوطلبین بر مطالب آموزشی را می سنجد.
  • اول از اینکه من واقعا نمیفهمم چرا باید ما دوتا امتحان آیین نامه بدهیم یکی امتحان آیین نامه مقدماتی و یکی امتحان آیین نامه اصلی .
  • پس از دانلود سوالات آیین نامه باید روش صحیح مطالعه را بیاموزید.
  • در این بخش باهم بررسی می کنیم چه عواملی رعایت بشه تا موفقیت با در آزمون آیین نامه قطعی باشد.
سوالات آیین نامه فرهنگ رانندگی در خصوص مفاهیمی است که علاوه بر ایجاد نظم در سطح شهر، آرامش را در رانندگی به رانندگان بازمی‎گرداند. مواجهه شما با تست آیین نامه 1401 پیش از شرکت در آزمون اصلی می تواند به زمانبندی شما نیز کمک کند. شما در تست آیین نامه پایه ۳ با 30 سؤال دست و پنجه نرم می کنید و 20 دقیقه برای پاسخگویی زمان دارید. هر آزمون آیین نامه کتبی (آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی ) شامل ۳۰ سوال می باشد و مدت زمان ۲۰ دقیقه برای هر کدام از این آزمون ها در نظر گرفته شده است. بهترین راه برای تمرین سوالات آیین نامه استفاده از آزمون های از پیش تهیه شده یودرایوراست. سوالهای آیین نامه اصلی جدید برای آزمون‌های اخیر برگزار شده در سال ۱۴۰۱ به صورت یک مجموعه جامع تهیه شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

با سوالات آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۱ به روز باشید