دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی جدید با تخفیف ویژه ، خرید همه مدل دخترانه و پسرانه فروشگاه اینترنتی پیویو-اسباب بازی

بعدها کسانی پیدا شدند که برای کودکان شروع به ساختن اسباب بازی کردند. این روزها بازی کردن مجازی شده و کمتر کودکی با کامپیوتر آشنا نیست. اسباب بازی های کنترلی که طیف گسترده ای از انواع سرگرمی های کودکان و نوجوانان را شامل می شود به 3 دسته بزرگ و اصلی تقسیم می شود. کودکان می‌توانند از همان ابتدا از توانمندی های ذهنی خود بهره ببرند، از همین رو اسباب بازی‌های فکری، لجظات‌ جذابی را برای آنها رقم می زنند. بازی‌های فکری در قالب اسباب بازی مانند پازل های اسباب بازی سبب افزایش آگاهی و نیز رشد فکری کودکان می‌گردد. انواع اسباب بازی های مشاغل در زمینه شناخت مهارت و توانایی کودک به آن کمک میکند.

با انتخاب اسباب بازی متناسب با سن کودکتان، علاوه بر سرگرم کردن او می توانید در رشد فکری و پرورش درست قوه خلاقیت او سهیم باشید. فراموش نکنید کهخرید اسباب بازی خوب آن است که به کودک در تقویت مهارت ها کمک کند و تنها جنبه سرگرمی نداشه باشد. این بلوک چوبی خانه سازی سطلی با 100 تکه در اشکال و رنگ های مختلف. کودکان می توانند بلوک ها را کنار هم بیچنند و اشکال مختلف مثل ساختمان، اتومبیل، کشتی، قطار و…

فروشگاه آرتی کالا ، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است . تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا سفارش دهند و با بهترین قیمت و امکان پرداخت بصورت آنلاین و یا ” پرداخت هنگام تحویل کالا ” محصولات خود را سفارش دهند. همچنین اکثر والدین در هنگام خرید، علاوه بر توجه به ویژگی‌های فوق، به قیمت مجله خبری اسباب بازی هم اهمیت می‌دهند تا از لحاظ اقتصادی درگیر چالش جدی نشوند. تمامی این شرایط را تیم آرتی کالا برای شما فراهم کرده است تا ایمن، بدون دردسر، با کیفیت و با بهترین قیمت بتوانید انواع اسباب بازی جدید خارجی و ایرانی را تهیه کنید. بله، بازی بین یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی در ایران است که امکان خرید حضوری اسباب بازی را دارد، میتوانید خرید اسباب بازی خودتون را به صورت حضوری از شوروم (نمایشگاه دائمی اسباب بازی) انجام دهید.

  • میباشد.این میز کودک دارای یک صفحه لگو بازی است که مناسب کودکان 2 سال به بالا و یک میز فعالیت است که کودکان 18 ماه میتوانند از آن استفاده کنند.این میز ابعاد طول 29 عرض 31 ارتفاع 22 سانت دارد.
  • بازی نه تنها به عنوان سرگرمی برای کودکان حائز اهمیت است بلکه نقش مهمی در آموزش و تقویت روحیه کارهای گروهی و رقابتی دارد.
  • ویژگی بعدی رنگ مورد استفاده در تولید اسباب بازی است که علاوه رنگ‌بندی شاد باید از مواد غیر شیمیایی استفاده شده باشد زیرا کودک این وسایل را بسیار در دهان خود می‌کند و در صورت مناسب نبودن رنگ تأثیرات مخربی به روی کودک خواهد داشت.
  • سه چرخه لوپ کار یک اسباب بازی پسرانه و دخترانه از سن 18 ماهگی به بعد یعنی از زمانی که بتوانند بشینند و فرمان را هدایت کنند مناسب است.

برای خرید اسباب‌بازی‌های پسرانه ابتدا به سرگرم شدن و آموزش کودکتان و هم‌چنین سلامتی و امنیت او اهمیت دهید. ممکن است قیمت یک اسباب بازی پسرانه مناسب کم باشد، اما نتواند به خوبی امنیت او را تامین کند و برای سلامتی‌اش خطرناک باشد. پس به جای این‌که در خرید اسباب‌بازی‌ پسرانه تک بعدی عمل کنید، همه جوانب را در نظر بگیرید. خرید اسباب بازی پسرانه نیاز به توجه به تفاوت‌های روانشناختی و ویژگی‌های متفاوت پسران دارد. و نمی‌توانید اسباب بازی‌هایی را که برای دخترها مناسب است برای پسربچه‌ها هم خریداری کنید. البته اشتراک‌هایی بین اسباب بازی‌های مناسب برای پسرها و دخترها وجود دارد ولی نمی‌توانید با یک نگاه یکسان اقدام به خرید اسباب بازی کنید.

ماشین فلزی اسباب بازی (

بنابراین انتخاب وسایل مناسب برای بازی که بدون دغدغه خاطر فرزندتان را ساعت‌ها سرگرم سازد می‌تواند به شما در تربیت کودکتان کمک کند. برای همه گروه‌های سنی اعم از انواع اسباب بازی کودک، نوجوان و بزرگسال از برندهای معروف اسباب بازی ایرانی و خارجی با قیمت‌های متنوع عرضه می‌شود. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید اساب بازی پسرانه باید به آن توجه کنید، کیفیت اسباب بازی و مرغوبیت جنس آن است. با توجه به این پسربچه‌ها معمولا خیلی به اسباب بازی‌هایشان ضربه می‌زنند و خوب از آن‌ها نگهداری نمی‌کنند، اگر یک اسباب بازی نامرغوب را خریداری کنید، ممکن است چند روز بیشتر عمر مفید برای پسرتان نداشته باشد!

محبوب ترین برندها

باخرید اسباب بازی پسرانهاز فروشگاه آنلاین پیکوتویز از مزایایی مانند گارانتی سلامت کالا، ضمانت کیفیت و ارسال رایگان خرید های بالای 500 هزار تومان بهره مند شوید. پسران به بعضی از اسباب بازی ها تمایل بیشتری نشان می دهند از این جهت در لیست اسباب بازی پسرانه پرطرفدار قرار می گیرد. انواع اسباب بازی پسرانه محبوب را لیست کردیم تا انتخاب آسان و راحت تری برای خرید اسباب بازی داشته باشید. اسباب بازی و انواع آن مانند عروسک، ماشین فلزی و کنترلی،ربات و آدم آهنی، وسایل موزیکال، تفنگ، بازی فکری و رومیزی و .

اسباب بازی های ایرانی در حال پیشرفت هستند و محصولات با کیفیت خوبی را تولید میکنند. تولید کنندگانی مانند زرین تویز ، نیکو تویز ، تک تویز که اسباب بازی پلاستیک مانند ماشین پلاستیکی و اسباب بازی ساختنی تولید میکنند پیشرو این صنعت در کشور هستند و دارای محصولات با کیفیت طراحی و ساختار خوبی هستند. بازه قیمتی مدنظرتون رو مشخص کنین تا ما مطابق با اون، هیجان انگیزترین اسباب بازی‌ها رو بهتون معرفی کنیم. مهم ترین ابزار ایجاد خلاقیت در کودکان با هر جنسیتی ، چه دختر و چه پسر ، استفاده از اسباب بازی هایی است که آهنگ خلاقیت را در ذهن کودک طنین انداز می کند.

این تفنگ اسباب بازی یک اسباب بازی عالی برای کودکان 3 سال به بالاست. اسباب بازی ها از نظر رده سنی ، تک نفره یا گروهی بودن در گروه بندی مختلفی قرار دارند. انتخاب toys درست برای رده سنی مناسب یکی از نکات بسیار مهم در خرید وسایل بازی است . کودکان شما در هر سنی روحیه خاصی دارند پس انتخاب درست اسباب بازی بر اساس توجه به این نکته اتفاق می‌افتد. قطعا هر اسباب بازی که برای یک کودک 3 ساله مناسب است، برای یک کودک 7 ساله جذابیت ندارد و بالعکس.

پخش عمده اسباب بازی در تهران، اهواز، سمنان، مشهد، قزوین، اصفهان، شیراز، کرمان، تبریز