دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی خرید انواع اسباب بازی پسرانه و دخترانه با تنوعی بی نظیر-اسباب بازی

این بازی های از موادی همچون سنگ ،گل و چوب ساخته میشدند .بسیاری از اسباب بازی ها جدید در قرن 20 اختراع شدند که قرن مهمی برای این صنعت به حساب می آید . کمپانی انگلیسی کالکتا، با ساخت حیوانات مینیاتوری متنوع، رعایت ظریف‌ترین جزییات در آناتومی، رنگ‌آمیزی بسیار طبیعی و بالاترین درصد همانندی با واقعیت، از دیگر برندها متمایز می‌شود. از کاربردهای فراوانی برخوردار است به طوری که مدل های دارای سرنشین آن نیز امروزه دیگر طراحی و تولید شده است.

اسباب بازی جرثقیل کنترلی یک ماشین کار بسیار زیباست و قابلیت حرکت به تمامی جهات را دارد. بازوی این ماشین نیز قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین و چرخش 360 درجه را داشته. اسباب بازی فرمان ماشین موزیکال هانگر با طراحی زیبا و جذاب و آینه بامزش و بوق و آهنگای کودکانش یک ماشین کوچک را برای کودک شبیه سازی می کند که می تواند ساعت ها با آن سرگرم شود و لذت ببرد.

فرفره های انفجاری به سرعت زیاد به دور خودشان می چرخند و تیغه هایی هم به اون ها متصله تا بتوان به کمک اون ها رقیب های دیگه رو نابود کرد.این اسباب بازی یک محصول سرگرم کننده و جذاب برای کودکان بالای 8 سال است. اسباب بازی حمام کودک برای آب بازی بچه ها مناسب بوده و در اندازه های مناسبی ساخته شده است تا به راحتی در دست کودک جای بگیرد. اسباب بازی حمام هانگر با ظاهری ساده ولی رنگ بندی فانتزی و طراحی کودکانه می تواند چند ساعتی کودک را داخل حمام سرگرم کند.

این تفنگ های اسباب بازی در برخی مدل ها با لوازم جانبی همچون صدا خفه کن ارائه می‌شود و در نمونه‌های پیشرفته آن از خشاب و گلنگدن فلزی نیز دیده شده است. آشنایی کودکان با موسیقی و نت ها به وسیله ی انواع اسباب بازی آلات موسیقی امکان پذیر است و می تواند نقش بزرگی در زندگی آنها داشته باشند. دنبال اسباب بازی برای کوچولوهاتون هستید؟ نگران نباشید در دنیای اسباب بازی میتوانید جدید ترین ها، از اسباب بازی های چوبی تا عروسک های پولیشی و بازی های فکری و ماشین ها را در مدل های متنوع پیدا کنید و کوچولو های خودتان را خوشحال کنید. ویژگی های منحصر به فرد لوپ کار بر کسی پوشیده نیست همانطور که می دانیدسه چرخه لوپ کاریه اسباب بازی باحال سوار شدنی است که فقط با چرخاندن فرمان به چپ و راست، بدون نیاز به باطری به جلو و عقب حرکت میکند و تا 10 کیلومتر سرعت میگیرد. سه چرخه لوپ کار یک اسباب بازی پسرانه و دخترانه از سن 18 ماهگی به بعد یعنی از زمانی که بتوانند بشینند و فرمان را هدایت کنند مناسب است.

  • از همین رو دادن این لذت به کودکان پسر در قالب اسباب بازی بسیار خوشایند و هیجان‌انگیز است، از طرفی برخورد کودک با اسباب بازی در حاشیه امن اتفاق افتاده و سبب آشنا شدن کودک با مسائل واقعی می‌گردد.
  • تمامی این شرایط را تیم آرتی کالا برای شما فراهم کرده است تا ایمن، بدون دردسر، با کیفیت و با بهترین قیمت بتوانید انواع اسباب بازی جدید خارجی و ایرانی را تهیه کنید.
  • باید توجه داشت هیچ قطعه تیزی نداشته باشد و هیچ قطعه کوچکی از آن جدا نشود زیرا کودک قطعات کوچک را می‌خورند و شاید باعث خفگی کودک شود.
  • در زمینه های مرتبط با سلامت و تغذیه کودک، روانشناسی کودک و نکات مفید مرتبط با مادر و کودک.
  • هر اسباب بازی تعداد زیادی عکس و فیلم دارد که به پدر و مادر کمک می‌کند تا اسباب بازی مورد علاقه کودکشان را خریداری کنند.

یکی از جذاب ترین و مهیج ترین مجله خبری اسباب بازی ها برای پسر ها تفنگ ساچمه ای است که تنوع بالایی از کلت فلزی را در این سایت میتوانید خریداری کنید. علاوه بر آن محصولات سرگرم کننده کودکان شامل اسباب بازی دخترانه ، عروسک دخترانه ، عروسک خرس ، عروسک خرگوش ، عروسک اسب تک شاخ ، عروسک سخنگو و آوازخوان ، عروسک نوزاد ، عروسک شیرخوار و پوشکی و عروسک سیسمونی برای شما در این سایت فراهم شده است. همچنین کامل ترین مجموعه لگو اسباب بازی ، بازی فکری و میز تحریر از جمله کالاهای مناسب کودک این فروشگاه میباشند. کالای چرم و کیف همیشه یکی از شیک ترین محصولات مد و پوشاک مورد استفاده خانم ها و آقایان بوده که انواع اقسام انها مانند کیف و کیف پول زنانه ، کیف و کیف پول مردانه ، کیف پول مردانه ، کیف پول زنانه و کیف پول و حتی لباس زیر مردانه در سایت پیویو موجود میباشند.

ست ماشین فلزی 8 عددی

تمامی حق و حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دنیای اسباب بازی می باشد. به تن کردن لباس شخصیت ها و قهرمانان کارتونی برای کودکان حسی باورنکردنی را به همراه دارد واین احساس را به آنها می دهد که بخشی از کارتون مورد علاقه خود هستند. خمیر جادویی اسلایم از محبوب ترین سرگرمی هایی است که میتواند کودکان را تشویق به خلق کند و سبب شکوفایی استعداد آنها شود. بازی های فکری می تواند سبب رشد فکری و رشد خلاقیت در کودکان شده و توانایی های آنها را افزایش دهد. لگو ها از محبوب ترین بازی هایی هستند که می توانند علاوه بر جنبه ی سرگرمی، توانایی ها و خلاقیت های فرزندان شما را شکوفا کنند .

نخواره اعداد چوبی با جعبه فلزی

این سری اسباب بازی به کودک شما کمک می کند ، تا آراستگی را از سنین پایین تر یاد بگیرند و بتوانند قبل از مهمانی خود را آماده کنند. علاوه بر آن ، این سری مناسب دختر کوچولو هایی می باشد که به آرایشگر شدن علاقه بسیار زیادی دارند. دختر بچه ها اسباب بازی هایی متفاوت نسبت به پسرها دارند برخی از اسباب بازی ها در میان دختر بچه ها محبوبیت بیشتری دارند و متناسب با روحیات آنها طراحی شده است که آنها رادر دسته بندی اسباب بازی های دخترانه قرار دادیم. اسباب بازی ها نقش بزرگی در شکل گیری شخصیت کودکان دارند اما نیاز است تا این اسباب بازی ها متناسب با سن آنها برایشان در نظر گرفته شود تا بتواند علاوه بر سرگرم کردن آنها در مسیر رشد فکری و توانایی هایشان همراهشان باشد. چون قطعات این اسباب بازی بسیار ساده است کودک آزادی عمل بیشتری دارد.

بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و عرضه اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود. تفنگ ساچمه ای یا همان شات گان ها ، که می توان ادعا کرد بیشترین شباهت را به سلاح گرم دارند. اکثر تفنگ ساچمه ای فلزی اسباب بازی موجود ساخت برند ایرسافت گان کشور چین می باشند. درست است که تفنگ های ساچمه ای قدرت زیادی برای پرتاب دارند ولی سوزاننده نیستند اما شکل ظاهری و قدرت آن مشابه سلاح های واقعی است که باز هم بسته به نوع کارتریج تفنگ و ساچمه آن میتواند متغیر باشد.

دوره آموزشی