دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی دخترانه 8 سال به بالا خرید انواع اسباب بازی دخترانه در فروشگاه دیجی توی شاپ-اسباب بازی

اسباب بازی ها از نظر شکل ظاهری، نوع عملکرد، اندازه، فرم، طراحی، رنگ، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن، همگی با هم تفاوت دارند. اسباب بازی‌های تولیدی در کارخانه های اسباب بازی جهان در سه رده سنی ” 2 تا 3 سالگی”، ” 4 تا 5 سالگی” و ” 6 تا 9 سالگی” تقسیم می شوند. آن ها می خواهند با دستانشان همه چیز را لمس کنند و مدت زمان طولانی بازی کنند، که ممکن است برای والدین خسته کننده باشد. به همین خاطر، بهتر است اتاق کودک تان را ازاسباب بازی کودکان یک ساله پر کنید، که به رشد خلاقیت، هماهنگی و مهارت های اجتماعی کودک کمک خواهند کرد.

این بیل مکانیکی کنترلی یک ماشین کار بسیار زیباست و به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.بیل مکانیکی کنترلی با 3 عدد باطری قلمی ساعت ها سرگرمی را برای کوچولوها فراهم میکنه. هم چنین در دو طرف موتور زیرپایی قرار دارد که ایمنی کودکان در هنگام موتور سواری را تضمین می کند و باعث می شود که کودک به زمین نخورد و زخمی نشود. والدین می توانند انواع ماشین شارژی را با قیمت های مختلف برای کودکان خریداری کنند و ضمن اینکه آن ها را با خرید چنین اسباب بازی متعجب و هیجان زده می کنند، باعث شوند که آن ها از کودکی قوانین حرکت در خیابان ها را فرا بگیرند. به طور حتم چادرهای کودکانه جزو بهترین اسباب بازی دخترانه به شمار می‌آیند. زیرا به دلیل ایجاد فضایی محدود شرایط خاله بازی را برای آنان بهتر فراهم می‌کنند.

بازی فکری منچ و مارپله کد 834

این محصول ماکت جیپ نظامی برند ام اند سی MILITARY M C TOY به همراه تجهیزات می باشد که هم برای بازی و هم به عنوان دکور و ویترین کاربرد دارد. اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر و دارای موسیقی است و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. اسباب بازی ماشین های هات ویلز ست 5 عددی HOT WHACK از جنس فلز و پلاستیک باکیفیت با تکنولوژی DIE-CAST ساخته شده اند.مدل ماشین ها ممکن است متفاوت باشد.

  • امروزه با شیوع بیماری کرونا امکان استفاده از پارک یا فضای بازی کودکان در مکان‌های عمومی و مناسب آن‌ها وجود ندارد و همین مسئله می‌تواند میزان تحرک بچه ها در خانه را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.
  • در خریدن هدیه برای دختر بچه ها بهتر است جواب چند سوال را از قبل بدانید.
  • هنگام خرید اسباب بازی برای کودک یک ساله خود می توانید خرید بازی مخصوص کودک یک ساله را به راحتی و به صورت اینترنتی انجام دهید و اسباب بازی پسر بچه ها و دختران را برحسب جنسیت فرزند خود تهیه نمایید.
  • این اسباب بازی های سواری باید دارای گوشه ها و لبه های صاف، ارتفاع کم از سطح زمین، دسته کنترل، هدایت از عقب و ترجیحا کمربند حفظ تعادل کودک باشند.
  • اسباب‌بازی لبه تیز و خشن نداشته باشد، مواد اولیه اسباب بازی سمی نباشد، قطعات کوچکی در آن وجود نداشته باشد که به‌راحتی جدا شوند و شکننده نباشد.
  • یک خرس تدی می‌تواند به یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکتان تبدیل شود که می‌تواند لحظات خوبی را برای او رقم بزند.

این ماشین از چوب با کیفیت ساخته شده و برای کودکان بالای 3 سال مناسب خواهد بود. کامیون آتش نشانی چوبی کوچک به شما این امکان را میدهد مفاهیم اولیه از قبیل حرکت و توقف، تند و کند، جلو و عقب، مسیر، ابتدا و انتها و راست و چپ را به کودک بیاموزد. ماشین آمبولانس چوبی کوچک به شما این امکان را میدهد مفاهیم اولیه از قبیل حرکت و توقف، تند و کند، جلو و عقب، مسیر، ابتدا و انتها و راست و چپ را به کودک بیاموزید. آشپزخانه کودک بزرگ مجله خبری اسباب بازی موزیکال تمامی انتظاراتی که از یک آشپزخانه اسباب بازی دارید را برآورده میکند. این آشپزخانه کودک، دارای چندین اسباب بازی وسایل آشپزخانه فوق العاده خاصی میباشدکه آن را از بقیه انواع مشابهش متمایز میسازد. ابعاد۹۰۰x250x850 میلی‌مترسبک بازی وسایل آشپزخانه , وسایل اتاق خواب , وسایل خاله‌بازیقابلیت شستشونداردسایر توضیحاتتنوع رنگ محصول فقط شامل دیواره های خارجی بوده و رنگ اسباب بازی ها و دیوار های داخلی ثابت می باشد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که سوال زیباترین اسباب بازی دخترانه چیست؟ ذهنتان را درگیر کرده است. و به دنبال کامل ترین لیست اسباب بازی دخترانه می گردید در ادامه همراه ما باشید. به نحوی که زمانی طولانی با آن سرگرم می‌شوند و در مواجه با آن‌ها مهارت‌های ارتباطی و حل مسئله را یاد می‌گیرند.

اسباب بازی حلقه هوش چرخ دار (بزرگ)

اسباب بازی‌های ساختنی شامل بریک، آجره و لگو، روی طرز فکر کودکان بسیار مؤثر است و هوش، خلاقیت و مهارت‌های حل مسئله را در آن‌ها به چالش می‌کشد. علاوه بر آن، با موفقیت در انجام این بازی‌ها، اعتماد به نفس آن‌ها افزایش می‌یابد. امروزه با استفاده از ابزارهای ارتباطی و رسانه ای مختلف، بازی‌ها و سرگرمی های بسیار متنوعی در بین مردم فراگیر شده است. برای ایجاد سرگرمی های مختلف و متنوع، می توان انواع اسباب بازی‌های فکری را به کار برد تا بتواند به رشد فکری و مهارتی کودکان کمک کند.

اسباب بازی دخترانه خانه عروسک