دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی ربات فلزی لمسی صدادار-چراغدار-اسباب بازی

با توجه به رشد فناوری و تکنولوژی‌های جدید، ربات ها هوشمندتر از قبل قادر به ارتباط با ما و کارهای خاص هستند. برخی از آنها صدا و حرکات ما را می‌شنود و می‌بینند و به آن واکنش نشان می‌دهند. طول عمر، ماندگاری و دوام از مهم‌ترین ویژگی‌های ربات اسباب است. جنس این محصولات موجود در مجموعه پروازی هواپیما، هلیکوپتر، پهپاد و کوادکوپتر از پلاستیک فشرده سبک و مرغوب می باشد که در آن برخی قطعات نیز فلزی هستند.

مجموعه بازار آنلاین با بکارگیری روش های نوین پرداخت و ارسال ، کالای مورد نظر را در کمترین زمان ممکن ، در سراسر کشور ، به دست شما مشتریان عزیز می رساند . بازی با این اسباب بازی ها باعث تخیله انرژی فرد به شکل مناسب و تقویت خلاقیت و تمرکز، قدرت تخیل فرد نیز تقویت می شود. در قسمت سر این دایناسور سنسورهایی نصب شده است که با لمس عکس العمل نشان می دهد. برای آگاهی از قیمت و جزئیات بیشتر این محصول به وبسایت کی کی تویز مراجعه نمایید. با این کیف‌های پرس پتز می‌تونید وسایل خودتون رو به راحتی هر کجا دوست دارید ببرید و با ویژگی‌های رباتیکی که داخلش داره بازی کنید. حس لذت‌بخش داشتن یک شخصیت محبوب سینمایی را با این کاراکترهای رباتیک میشه تجربه کرد.

  • ربات اسباب بازی از آن دسته اسباب بازی های جدید و پرطرفدار است.
  • اسباب بازی عقرب کنترلی که دارای صدا و قابلیت تولید دود را نیز دارد.
  • این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله.
  • خرید لگو و خرید انواع اسباب بازی های فکری در این فروشگاه اسباب بازی برقرار است.
  • این در حالی است که می‌توانیم در کنار خرید اسباب بازی‌هایی مانند لگو و پازل و دیگر اسباب‌ بازی های فکری، مواردی را نیز که با فناوری پیشرفته روز ساخته شده‌اند در لیست خود قرار دهیم.
بعد از مطالعه ویژگی‌ها و توضیحات در مورد هر ربات برای خرید آن تصمیم بگیرید. گزینه‌های بسیار بیشتری از یک فروشگاه فیزیکی را در مقابل خود ببینید. مربوط به جنسیت خاصی نیست و برای دختران و پسران در سایزها و طرح‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شود. ربات‌ها این امکان را برای فرزند شما مهیا می‌کند تا گام به گام با تکنولوژی، مزایای آن و با مفهوم هوش مصنوعی آشنا شوند. ربات ها باعث آمادگی ذهنی لازم برای بچه‌ها می شوند تا با فناوری‌های روز آشنا شوند.

سوسک رباتیک روبو الایو Robo Alive Scuttling Cockroach 7112

زمانی که یک سری بسته آموزشی را برای کودک خود تهیه می کنید او را با دنیای وسیعی آشنا می سازید. استفاده از ربات های آموزشی به کودک فرصت می دهد در کنار هم سن و سالان خود به بازی فکری بپردازد و بیشتر از قبل با آن ها همکاری کند. تقویت روحیه همکاری یکی از مزایایی است که بازی با ربات ها به کودک تان می دهد. با خرید ربات‌های اسباب بازی برای کودک خود می‌توانید معنی فناوری را به خود کودک بفهمانید و خلاقیت را در وجود او پرورش دهید. یک ربات اسباب بازی ممکن است انواع مختلف و قابلیت‌های متفاوتی داشته باشد اما معمولا همگی به صورت خودکار حرکت می‌کنند. برخی از ربات ‌های اسباب بازی دستور پذیر بوده و بسته به نوع طراحی شان از طریق سنسورهای خاص، به صدا و حرکت واکنش نشان می‌دهند.

ربات اسباب بازی مورد علاقه کودکان باهوش

ایجاد بستر ارتباطی بین فعالین صنعت اسباب بازی و پوشش اخبار و اطلاعات حوزه اسباب بازی از دیگر برنامه های بازی بین است. بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و خرید اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود. در بازی بین خرید اسباب بازی رضایت بخشی را می توانید تجربه کنید.

کتاب موزیکال انگلیسی وایت بردی دارای 22 صفحه سرگم کننده و آموزشی است و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 3 سال تبدیل کرده است. این سگ کنترلی بادکنکی چندین عملکرد مختلف مثل خوندن، رقصیدن، نشستن، خوابیدن و… کافیه نازش کنی و دست بزنی تا واکنش مجله خبری اسباب بازی هاشو ببینی.این سگ رباتیک بامزه بهترین هدیه تولد برای کودکان 4 سال به بالاست. واکر موزیکال دوکاره کودک وین فان مناسب برای کودکان نو پا و کمک به حفظ تعادل کودک. این ماشین پایی کارت آموزشی برای شناخت حیوانات داره که مناسب برای کودکان 18 تا 36 ماه هست و تحمل وزن تا 25 کیلوگرم و کمتر را داره.