دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی فقط توی توی TOY TOY سایر گروه کالاها > عروسک دخترانه-اسباب بازی

عروسک‌های انتخاب شده از سوی بزرگسالان ممکن است جزو اسباب بازی‌های ایده‌آل و مورد علاقه کودک نباشد بنابراین انتخاب کودک در زمان خرید اهمیت زیادی دارد. البته این عروسک‌ها به پای باربی نمی‌رسند ولی حرفهای زیادی برای گفتن دارند. عروسک‌های باربی متفرقه‌ای نیز تولید می‌شود که برای خرید توصیه نمی‌شوند و این عروسک‌های خیلی ارزان هستند و از مواد اولیه بازیافتی تولید شده‌اند که اصلا نباید در دسترس کودکان قرار بگیرد. این مدل عروسک‌ها از جنس پارچه می‌باشند و دارای جنس‌های مختلف هستند.

  • این عروسک دخترانه به شدت زیبا هستند و با لباس های شیک و فانتزی کودکان را مجذوب خود می کنند.
  • عروسک‌های باربی اصل را برند متل تولید می‌کند که نماینده انحصاری تولید اسباب بازی با برند Barbie در دنیا است.
  • عروسک های لول سوپرایز از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 6 سال است.
  • زمانی که کودک صرف بازی می کند در واقع می تواند صرف آموزش و رشد آگاهی فرزندان شود.

این اسباب بازی‌های در تنوع مختلف و با وسایل گوناگون تولید می‌شود که در طراحی آنها دقت بسیاری صورت می‌گیرد. دست درون عروسک قرار می‌گیرد و کسی که عروسک‌ها را می گرداند به آن شخصیت می‌دهد و با حرف زدن به او جان می‌دهد. در دنیا عروسک‌های متفاوتی تولید می‌شود که هر یک دارای ویژگی‌های خود می‌باشند. پس آموزش و رشد کودک فقط در خواندن و نوشتن نیست بلکه مهارت های رفتاری زیادی را باید یاد بگیرد. انواع منحصر بفردی از عروسک ها که شاید در همه ی فروشگاه ها موجود نباشد مانند الگوی خرس پولیشی سایز بزرگ را می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید. بازی با عروسک ها بیشتر از اینکه یک بازی فیزیکی باشد، ذهنی و تخیلی است.

از اینکه نتوانند به خوبی آن کار را انجام بدهند و به فرزند خودشان آسیب برسانند. عروسک ها می توانند سرگرمی های پسربچه ها را گسترش دهند و آن ها را در خلق یک بازی جدید یاری کنند. لباس پوشاندن به عروسک ها به تقویت مهارت های حرکتی ظریف کمک می کند. مفهوم نوستالژی با برخی وسایل زنده می شود که یکی از آن ها برای هرکسی عروسک های دوره کودکی اوست و دوران شاد زندگی را یادآوری می کند. اولین دلیل بسیار ساده است چون آن ها در دسترس هستند و تهیه آن ها مشکل نیست. نگهداری از آن ها شرایط و مکان خاصی نیاز ندارد و در صورت لزوم به راحتی قابل جابجایی هستند.

دانستن این مهارت ها برای دختران و پسران ضروری است، مثلا بستن دکمه ها و قلاب ها جزء مهارت های حرکتی ظریف هستند که هر انسانی باید بلد باشد. این مورد در رابطه با پوشیدن لباس و یا بستن دکمه های لباس بچه ها هم کمک کننده است. عروسک ها توانایی این را دارند که همانند یک انسان واقعی به نظر برسند و بتوانند نیازهای عاطفی را تسکین دهند. اگر احساس تنهایی یا غمگینی می کنید، حضور یک عروسک دخترانه حتی اگر برای دوران کودکی شما باشد می تواند حال شما را خوب کند. عروسک ها اولین ماکت و مدل طراح های لباس و مد هستند و می توانند مهارت خود را در این زمینه نشان دهند. حتی خیلی از بچه ها در سنین کم برای عروسک هایشان لباس می دوزند.

ورودایجاد یک حساب کاربری

Elsa Animator doll BXG228A – عروسک السا از کارتون جذاب فروزن یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. عروسک سیندرلا از کارتون های جذاب والت دیزنی یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. عروسک بل از کارتون جذاب دیو و دلبر یک اسباب بازی دوست داشتنی برای نقش بازی کودکان شما مخصوصا دختربچه های عزیز می باشد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال است.

اون‌ها در Lalaloopsy Land، که دنیایی شگفت انگیز و پر از سرگرمیه با هم و خوشبخت زندگی می‌کنن. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی نی نی بازار فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. اکشن فیگورها معمولاً از جنس پلاستیک هستند و قابلیت حرکت دادن اجزای خود مانند سر، دست ها و پاها را دارند و این ویژگی آن ها را به شخصیت واقعی خودشان نزدیک می کند .

بچه با عروسک بازی و انجام کارهای عروسک متوجه ی شود که باید چگونه لباس بپوشد، غذا بخورد و یا چه موقع عروسک جیشی اش را به دستشویی ببرد. دختر ها با بازی با عروسک ها نقش آفرینی را در قالب خاله بازی یاد می گیرند. او در حین بازی با عروسک مهارت‌هایی را برای ایجاد ارتباط با دیگران به دست میاره. توقعات دیگران از خود را در حین عروسک ‌بازی ارزیابی مجله خبری اسباب بازی و آرزوهای خود را نیز ابراز می‌کنه. علاوه بر این، کودک در حین بازی خود را در موقعیت‌های اضطراب‌آور و ترسناک قرار می‌دهد و همراه عروسک به جست‌وجوی راه‌ حل می‌پردازه و از این طریق تسلط خودش رو بر موقعیت‌ها افزایش میده. این مدل عروسک بخاطر وزن بالا و قابلیت حمل آسان و مقاومت بسیار خوب در برابر ضربه، برای کودکان خردسال مناسب است.

کافیست با چند کلیک ساده سری به فروشگاه اینترنتی جامع هایپرباکس بزنید و انواع عروسک دخترانه را مشاهده کنید. برای خرید عروسک دخترانه و مشاهده عروسک دخترانه جدید ، وارد سایت هایپرباکس شده و از قسمت عروسک‌ها، انواع مختلف آن را مشاهده کنید. عروسک lol surprise با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن. عروسک های لول سوپرایز از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 6 سال است. عروسک های لول سوپرایز از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است.

روانشناسی بازی با عروسک در دختران