دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی قیمت و خرید انواع اسباب بازی با کیفیت آرتی کالا-اسباب بازی

دختر بچه ها اسباب بازی هایی متفاوت نسبت به پسرها دارند برخی از اسباب بازی ها در میان دختر بچه ها محبوبیت بیشتری دارند و متناسب با روحیات آنها طراحی شده است که آنها رادر دسته بندی اسباب بازی های دخترانه قرار دادیم. کودکان می‌توانند از همان ابتدا از توانمندی های ذهنی خود بهره ببرند، از همین رو اسباب بازی‌های فکری، لجظات‌ جذابی را برای آنها رقم می زنند. بازی‌های فکری در قالب اسباب بازی مانند پازل های اسباب بازی سبب افزایش آگاهی و نیز رشد فکری کودکان می‌گردد. در پایگاه‌های باستان‌شناسی عروسک‌هایی که بچه‌ها، حیوانات، و سربازان را تداعی می‌کنند، هر روزه یافته می‌شود. بعدها کسانی پیدا شدند که برای کودکان شروع به ساختن اسباب بازی کردند. این روزها بازی کردن مجازی شده و کمتر کودکی با کامپیوتر آشنا نیست.

اسباب بازی ماشین مدل هامر زرهی جعبه ای زرین تویز

این مجموعه پس از نیم قرن فعالیت و پیشتازی در زمینه مجله خبری اسباب بازی، اقدام به ارائه این خدمات در بستری جدید نموده است. دایناسور نخ کش با دم متحرک یک اسباب بازی مناسب برای کوچولوهای 18 ماه به بالا است. این دایناسور کوچولو نخ کش 17.5 سانتیمتر ارتفاع دارد و دم آن هنگام حرکت تکان میخورد.

تاپ توی

لگو ها از محبوب ترین بازی هایی هستند که می توانند علاوه بر جنبه ی سرگرمی، توانایی ها و خلاقیت های فرزندان شما را شکوفا کنند . ما در آریالند تمامی تلاش خود را به کار میگیریم تا بتوانیم بهترین محصولات و امکانات را در اختیار شما قرار دهیم و از این طریق به هموطنان عزیزمان خدمت کنیم. از محبوب ترین و قدیمی ترین ساختنی ها لگو ها را میتوان معرفی کرد که در حال حاضر در سایزهای مختلف از کودک تا بزرگسال مخاطبین خاص خود را دارد . طی تحقیقات مدرن دانشمندان بازی کردن از عوامل رشد انسان هاست .بچه ها با بازی کردن بخصوص بازی های آموزشی وفکری متناسب با سن خود چیزهای زیادی را یاد میگیرند.

بازی های فکری می تواند سبب رشد فکری و رشد خلاقیت در کودکان شده و توانایی های آنها را افزایش دهد. ● دختربچه‌ها به وسایل بازی فانتزی و زیبا بیشتر علاقه نشان می‌دهند. این بازی های از موادی همچون سنگ ،گل و چوب ساخته میشدند .بسیاری از اسباب بازی ها جدید در قرن 20 اختراع شدند که قرن مهمی برای این صنعت به حساب می آید . امروز بازی های دیجتالی کودکان را ساعت ها در محل ثابتی نگه میدارد و همین باعث مشکلات زیادی در آینده برای او خواهد داشت .

بازی بین یک سایت تخصصی با استراتژی تبدیل شدن به مرجع جامع در زمینه معرفی، نمایش، عرضه، فروش خرد و فروش عمده اسباب بازی است. بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و عرضه اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود. آشنایی کودکان با موسیقی و نت ها به وسیله ی انواع اسباب بازی آلات موسیقی امکان پذیر است و می تواند نقش بزرگی در زندگی آنها داشته باشند.

بدیهی است که اسباب بازی‌هایی که دارای حرکت هستند جلب توجه می‌کنند. مثلا عروسک های با مفصل های حرکتی برای کودکان جذابیت بیشتری از عروسک های فاقد این ویژگی دارند. یا ماشین هایی که با باتری حرکت می کنند، برای کودکان بسیار سرگرم کننده هستند. بازی های کنترلی هم با توجه به سایز ،قیمت و گروه سنی در دسته های مختلف قرار میگرند که انتخاب بهترین گزینه برای کودکان با توجه به سلیقه های انها و خانواده هایشان میباشد. استفاده از مواد شیمیای غیرمضر و عدم رعایت استاندارهای معمول در تولید از مهم ترین عواملی هست که والدین در زمان خرید اسباب بازی باید به آن توجه کنند. استفاده از وسایل بازی مخصوصا بازی های آموزشی (متناسب با سن کودک )باعث بالا رفتن قوه تخیل و هوش کودکان میشود .کودکان معمولا روزانه ساعتها بااسباب بازی هایشان سرگرم می شوند که این کار بی نهایت به شکوفایی استعداد آنها کمک میکند.

اسباب بازی ها می توانند در تقویت مهارت های اولیه، مهارت های حرکتی، جسمی و ذهنی، هماهنگی چشم و دست، تقویت روحیه کارهای گروهی و رقابتی، افزایش استعداد و تقویت خلاقیت کمک کنند. عروسک ها به انواع مختلفی همچون عروسک های شخصیتی (فیگور)،عروسک روسی ،گوشتی ،پولیشی ،پلاستیکی ،بادی ،پارچه ای ،بافتنی و …تقسیم میشنود که هر کدام با توجه به امکاناتی چون سایز ،جنس ،موزیکال بودن یا نبودن با قیمت های مختلفی در بازار موجود میباشد . قیمت اسباب بازی بالاتر است؛ قطعا اسباب بازی که از جنس پلاستیک است با اسباب بازی که با فلز ساخته شده قیمت یکسانی ندارد. ضمنا پیچیدگی یا عدم پیچیدگی ساختار داخلی اسباب بازی نیز از دیگر عوامل اثرگذار در تعیین قیمت اسباب بازی است.

اگر در انتخاب وسیله بازی اگاهی داشته باشید قطعا می توانید یک وسیله مناسب و کاربردی را تهیه کنید که کودک به دفعات مکرر با آن بازی کند و هر دفعه از آن لذت ببرد. خوشبختانه در حال حاضر برای هر سلیقه ای اسباب بازی تهیه می شود که در انتهای مقاله برای نمونه به معرفی یک وسیله بازی پسرانه می پردازیم که در بین تمامی پسران محبوب است و کودک می تواند ماه ها از آن استفاده کند. همچنین اکثر والدین در هنگام خرید، علاوه بر توجه به ویژگی‌های فوق، به قیمت اسباب بازی هم اهمیت می‌دهند تا از لحاظ اقتصادی درگیر چالش جدی نشوند. تمامی این شرایط را تیم آرتی کالا برای شما فراهم کرده است تا ایمن، بدون دردسر، با کیفیت و با بهترین قیمت بتوانید انواع اسباب بازی جدید خارجی و ایرانی را تهیه کنید. شما می‌توانید برای خرید انواع اسباب‌بازی به فروشگاه اینترنتی آریالند مراجعه کنید.

  • اما نمی توان از واقعیت اینکه هنوز فاصله زیادی با کشور ها و تولید کنندگان بزرگ اسباب بازی در دنیا داریم گذشت، باید تلاش بیشتری را برای رسیدن به آنها انجام بگیرد.
  • عروسک ها به انواع مختلفی همچون عروسک های شخصیتی (فیگور)،عروسک روسی ،گوشتی ،پولیشی ،پلاستیکی ،بادی ،پارچه ای ،بافتنی و …تقسیم میشنود که هر کدام با توجه به امکاناتی چون سایز ،جنس ،موزیکال بودن یا نبودن با قیمت های مختلفی در بازار موجود میباشد .
  • این دایناسور کوچولو نخ کش 17.5 سانتیمتر ارتفاع دارد و دم آن هنگام حرکت تکان میخورد.
  • از فواید استفاده از بازی های کنترلی گذشته از شادی ونشاطی که در کودکان مخصوصا پسربچه ها ( همچنین پدرانشان )ایجا د می کند میتوان تخلیه هیجانات درونی ،هماهنگی چشم و دست ،بالارفتن سرعت عمل و اعتماد به نفس را نام برد .