دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی toy الکتریکی مشکی سفید قرمز آبی آراد برندینگ-اسباب بازی

به دلیل پیچیدگی و تخصصی بودن عملیات راه‌سازی، ماشین‌های متفاوتی در کار استفاده می‌شوند. از این‌رو، شرکت‌های تولیدکننده اسباب بازی، ماشین‌آلات راه‌سازی کنترلی را که برای کودکان بسیار جذاب هستند، تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. با توجه به اینکه ماشین و موتور کنترلی توسط کودک و از راه دور هدایت می‌شوند، می‌توانند در رشد مهارت‌های حرکتی او بسیار اثرگذار باشند. کودک با ایجاد هماهنگی بین حرکات دست و چشم خود می‌تواند ماشین یا موتور را کنترل کرده و با قدرت حل مسئله از آسیب رسیدن به ماشین جلوگیری کند. این ماشین های کنترلی تا زمانی که در باک خود سوخت دارند قادر به حرکت هستند و با قدرت واحدی به پیش می روند.

این ماشین بازی کنترلی آفرود کوچک جذاب برای کودکان بالای 6 سال و حتی نوجوانان مناسب می باشد. سازنده های اسباب بازی هر کاری که فکرش رو بکنین کردن تا ماشین های کنترلی بیشترین شباهت رو به ماشین های واقعی داشته باشن. در یه زمانی قطارهای دود زا مد شدن و بعد از اون این ماشین کنترلی دودزا به بازار اومد. در فروشگاه سورآل چندین مدل مختلف از ماشین های کنترلی دودزا وجود دارن. این ماشین ها با باتری کار می کنن و با یه دسته از راه دور کنترل می شود. ماشین های دودزا در فروشگاه سورآل در دسته ماشین های آفرود قرار می گیرن و همونطور که از شکل چرخ های اون ها پیداست برای حرکت در راه های ناهموار ساخته شدن.

بروی کنترل کلید های وجود دارد که کاربرد های خاصی دارد و می توان با آن ماشین را تماما کنترل کرد. اطلاعات تماس شما نزد ما محفوظ است مجله خبری اسباب بازی و هر زمان خواستید می توانید از اینجا اشتراک خود را لغو کنید. تمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به فروشگاه هابی سنتر می‌باشد.

  • همین اینکه تجربه جدیدی را بدست می آورند و حس بزرگ بودن به آن ها دست می دهد.
  • اطلاعاتی ارسالی از کنترل به گیرنده رسیده و موتور ماشین دستور را اجرا می‌کند.
  • کودک می‌تواند علمی را که در مدرسه یاد می‌گیرد را با یک ماشین کنترلی در دنیا واقعی بیاموزد و مفهوم فیزیک و مکانیک و ریاضی را بهتر درک کند.
  • این تنوع خرید مشتریان را راحت تر کرده، چرا که ایشان کاملا بنا به علاقه و سلیقه و نیاز خود خرید می کنند و اینگونه لذت بیشتری هم از بازی با آن می برند.
  • ماشین های کنترلی باگی برای سطوح صاف و هموار مانند آسفالت ها و پیست های ورزشی مناسب هستند.
از اصلی ترین مواردی که در نوع ، کیفیت و اندازه ماشین های کنترلی می تواند تاثیر گذار باشد، میزان بودجه ای است که برای خرید آن در نظر گرفته اید. طبیعی است که قیمت ماشین کنترلی بزرگ از انواع ماشین اسباب بازی کوچک بیشتر است. به این ترتیب بهتر است والدین برای کودک تصمیم نگیرند و انتخاب را به کودک واگذار کنند و نظر او را راجع به ماشین و موتور اسباب بازی کنترلی بپرسند. در صورت تمایل کودک می‌توان از طریق فروشگاه آنلاین موتور کنترلی تعادلی و ماشین کنترلی اقدام نمود و با مشاهده تصاویر آن‌ها، نظر کودک را جویا شد. شما به راحتی در حالی که مشغول میل کردن قهوه روزانه‌تان هستید، می‌توانید ماشین کنترلی مورد نظرتان را با کیفیت عالی از فروشگاه اینترنتی هایپرباکس انتخاب کنید و سفارش دهید.

ماشین کنترلی کامیون دامپر

ماشین کنترلی دیوانه مدل A می تواند تا 15 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. ماشین کنترلی شارژی دود کن به همراه کنترل مچی مدل HD3999 برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد. ماشین کنترلی سرعتی آفرود مدل 1811 یک ماشین دو دیفرانسیل و ضد آب است. ماشین های کنترلی ساخته شده از روی ماشین های واقعی، ماشین های شاسی بلند، ماشین های جنگی، ماشین های جاده نورد، ماشین های صخره نورد، ماشین های سنگین و …

برخلاف ماشین های آفرود، ماشین های کنترلی سرعتی بهتر است در جاده های هموار و وسیع به حرکت در بیایند تا بتوانند حد اکثر سرعت و هیجان خود را به نمایش بگذارند. بنابراین توصیه می شود ماشین های سرعتی در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند. دختران کوچک، بزرگسالان و بچه ها در هر سنی از بازی کردن با این اسباب بازی های کوچک لذت می برند. این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله.

اسباب بازی جیپ کنترلی کد 689-512