دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی کودکانه-اسباب بازی

واکنش‌هایی که ایجاد می‌شود مهارت‌های خاصی هستند که فرزندتان باید یاد بگیرد و در طول سال‌های زندگی‌اش قابلیت کامل آن را به دست آورد. بدیهی است که هر چه کودک بیشتر با اسباب‌بازی‌هایش بازی کند، مسیرهای عصبی مغز او قوی‌تر می‌شود و بهتر توسعه می‌یابد. کودکان بازی کردن در دنیای خیالی را دوست دارند و این امر یک بخش مهم از فرآیند رشد اجتماعی آنها است.

اسباب بازی متناسب با سن و مهارت کودک کمک بسیاری به توانایی‌های ذهنی و رشد کودک می‌کند. اگر دقیقاً وسایل بازی با سن کودک انتخاب شوند، در تقویت خلاقیت مؤثرتر خواهند بود. در این بین باید دو فاکتور مهم را برای خرید اسباب بازی مناسب در نظر بگیرید.

در دسترس بودن اسباب بازی

کودک از دوست داشته شدن لذت می‌برد و به خوشحال کردن دوستان خود می‌‌پردازد تا لحظات هیجان انگیزی را با آنها تجربه کند. توپ ها تنها کودک را مشغول نگه نمی دارند بلکه آنها را به فعالیت فیزیکی تشویق می کنند. راه های متعددی وجود دارد که کودکان می توانند با توپ ها بازی کنند و از بازی با آنها خسته نمی شوند. عروسک‌هایی که کودک بتواند لباس‌های آنها را در بیاورد و مجله خبری اسباب بازی دوباره تن عروسک کند یا عروسک‌هایی که قابل شستشو بوده و می‌توان آنها را با کودک به حمام برد. بازی با پازل های چوبی (با 4 تا 12 قطعه)، بلوک هایی که به هم می چسبند، اشیاء برای مرتب سازی (بر اساس اندازه، شکل، رنگ)، و وسایلی که دارای قلاب، دکمه، سگک ها و گیره ها هستند. هرگز از اسباب بازی های قدیمی که ممکن است غیر استاندارد و یا فرسوده باشد، استفاده نکنید.

اسباب بازی برج رنگین کمان تولو

این مکعب ها دارای تصاویر زیبا از حیوانات و چهار حروف انگلیسی ABCD می باشد.اسباب بازی مکعب ۴ تکه حیوانات برای رده سنی بچه های بالای 6 ماه طراحی شده است. توپ پارچه ای 4 عددی پپا پیگ با تصاویر پپا و دوستاش برای کودکان علاقمند به اسباب بازی پپاپیگ بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این توپ ها از الیاف نرم ساخته شده و برای رده سنی بالای 6 ماه مناسب است. انواع عروسک دخترانه، ماشین های پسرانه، تفنگ های اسباب بازی و… هر یک توانایی های بسیاری را در کودکان تقویت می کنند.

  • در کل، بازی های کودکانه شکل دیگری گرفته اند ولی بایستی این نکته را بازگو نماییم که هیچ چیز مثل بازی کودکان در فضای باز نخواهد توانست سبب رشد شناختی، جسمی، روانی وغیره آن ها بشود.
  • انواع اسباب بازی کودکان 5 تا 7 ساله را می توانید در وبسایت تخصصی بانک بازی ببینید.
  • یکی از شایع ترین دعواهایی که در میان کودکان در مهد کودک رخ می دهد بر سر تصاحب اسباب بازی و اشیائی است که در این مکان، به صورت مشترک برای همه قابل استفاده است.

مواد اولیه استفاده شده در قسمت تولید اسباب بازی نوزادی سیسمونی باید حتما از مواد درجه یک و قابل بازیافت باشد. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. ـ وقتی کودک چیزی می سازد، در او اعتماد و اطمینان به خود افزایش پیدا کرده و موجب رشد اعتماد به نفس کودک می گردد. دهد تا توانایی خود را در تسلط بر مهارت های هماهنگی چشم ودست پرورش دهند. بازی استرس را کاهش می دهد ،بیان کودک را بهبود می بخشد،از رشد عاطفی کودک پشتیبانی می کند و رشد جسمی و موارد دیگر را تقویت می کند.

تازه ترین مطالب بخش کودکان(فرهنگ اسامی، تربیت، خلاقیت، رفتار کودک، تغذیه کودک و …)

استفاده از این بازی ها یک مزیت بزرگ برای کودکان و خانواده های آن ها محسوب می شود. با استفاده از این وسایل بازی کودک، خود را بیشتر می شناسد و به توانایی های خود اعتماد می کند. اما به جز این مسئله 4 مزیت مهم در خصوص استفاده از این وسایل بازی در رده سنی زیر 10 سال مطرح می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. خرید ماشین کنترلی و انواع اسباب بازی های حرکتی در سال های اخیر بیشتر شده است. اسباب بازی هایی که به صورت فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرند، از بازی های ویدیویی بسیار مناسب تر هستند. به همین خاطر این روزها هر یک از این وسایل بازی به میزان قابل توجهی خرید و فروش می شوند.