دسته‌ها
اخبار

انتخاب صحیح اسباب بازی برای کودکان-اسباب بازی

کودک کوچک شما در درک چگونگی کارکرد اشیا در دنیای خود مانند کنترل از راه دور تلویزیون یا سوئیچ‌های مهارت خوبی دارد. او همچنین علاقه‌مند به بازی با وسایل واقعی مانند تلفن همراه می باشد، زیرا مشتاق بزرگ شدن است. عرضه شده است و شما می توانید بهترین انتخاب را برای نوزادان و کودکان خود داشته باشید. بدنه اسباب بازی در صورت امکان باید یک تکه باشد در غیر اینصورت باید طوری طراحی شده باشد که از یکدیگر جدا نشوند. رنگ استفاده شده در این اسباب بازی‌ها نباید شیمیایی باشد و اگر از رنگ‌های طبیعی استفاده شده باشند که بهتر خواهد بود. کودکان همواره احتیاج به توجه دارند و سرگرم کردن آنها یکی از دغدغه های بزرگ والدین است.

دلایل بازی نکردن کودک با اسباب بازی

خردسالان می‌توانند مهره‌های داخل میله‌ها را با دست و یا تکان دادن وسیله، بین پیچ و خم میله‌ها به حرکت درآورند. گرفتن و نگه داشتن این اسباب بازی دندان گیر نوزاد که شبیه به کلید هست، مجله خبری اسباب بازی باعث تقویت عضلات دست های کوچیک بچه ها میشه. به علاوه موقعه ای که نوزاد درحال رشد و دندون درآوردن هست دندان گیر نوزاد برای تسكین درد و تعادل فشار لثه مورد استفاده قرار می گیره.

«تام هنکس» در میان بدترین‌های سال هالیوود

هنر بهترین روش برای مشغول کردن کودک می باشد و باعث پرورش خلاقیت و اعتماد به نفس کودک می شود. اسباب بازی ها دارای مواد رنگی تایید شده باشد و کلیه وسایل باید از مواد اولیه غیر سمی ساخته شده باشد. تا آنجا که می شود اسباب بازی ها قابل شستشو باشد کودکان در این سن اسباب بازی ها را در دهان می گذارند.

  • وقتی کودک با استفاده از یک وسیله بازی سرگرم می شود و بدون حضور بزرگترها قادر به استفاده از آن باشد، بی شک استقلال بیشتری پیدا می کند.
  • در این سن بدنبال اطلاعات جدید، چالش‌ها و تجربه در بازی هستند.یک کودک در این گروه سنی شدیدا توسط همسالان خود تحت تاثیر قرار می‌گیرد و خیلی زیاد اجتماعی هستند.در این سن فعالیت‌های گروهی مورد توجه بیشتر است.
  • کودک خیلی زود به اسباب بازی خود عادت می‌کند و اسباب بازی دیگر برای جذابیت و هیجانی برای او ندارد.
  • همچنیندقت داشته باشند که اسباب بازی مناسب برای یک کودک حتما برای تمامی کودکان در همان محدوده سنی مناسب نیست و باید به توانایی ها و علایق کودکان مختلف نیز توجه نمود.

شما میتونین با خرید اسباب بازی موزیکال برای کودکان سرگرمی و آموزش رو همراه با ایمنی فراهم کنید. اگر کودک بین 5 تا 7 سال دارید یکی از بهترین همبازی ها را در اختیار دارید پس تا می توانید از بازی کردن کنار او لذت ببرید. کودکان در سن بین 5 تا 7 سالگی هم دایره واژگان کاملی دارند، هم از نظر هوش هیجانی به سطح متوسطی رسیده اند و هم از قدرت حافظه ی خوبی برخوردارند، به همین دلیل بهترین اسباب بازی کودکان 5 تا 7 سال بازی های دسته جمعی رومیزی است.

گاهی اوقات اسباب بازی هیجانی را در کودک ایجاد نمی‌کند و کودک نمی‌داند چگونه از آنها استفاده کند یا در بازی‌های خود به آنها نقش بدهد. اگر شما مربی بهترین موزه کودک بودید چگونه به اتاق بازی و اسباب بازی‌ها نظم می‌دادید که برای کودک جذاب باشند؟ هنر ایجاد انگیزه در کودکان و دعوت از آنها برای بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. گاهی اوقات با توجه به سن کودک، بازی نکردن او با سایر کودکان طبیعی است اما باید بدانید که چه انتظاراتی از کودک خود در مراحل مختلف داشته باشید تا به موقع مشکلات احتمالی را تشخیص دهید. کودکان در طول زندگی خود با مراحل مختلفی مواجه می‌شوند و بازی کردن آنها با سایر کودکان یکی از آخرین مراحلی است که رشد کامل آن‌ها را تائید می‌‌کند و معمولاً با دوران پیش دبستانی همزمان می‌گردد. احتمالا شما زمانی که کودک بودید با خمیرها بازی کرده اید، اگر شما با آنها بازی کرده باشید خاطراتی از آن را به یاد می آورید. همانند بلوک ها با خمیر بازی کودکان هر چیزی را که تصور کنند با ان می سازند.