دسته‌ها
اخبار

انواع ربات اسباب بازی کنترلی، دخترانه، جنگی و .. ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

اسب کنترلی اسباب بازی MY LOVELY SWEETIE به همراه باتری قابل شارژ و نور و صدا و سنسور لمسی می باشد. این محصول یک سگ کنترلی رباتیک STUN DOG به همراه کنترل از راه دور می باشد که کارهای بامزه و آکروباتیک انجام می دهد. اگر به فکر خرید محصولات متنوع رباتی هستید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیویو همچنین با مقایسه ی امکانات و ویژگی‌های تک‌تک آن‌ها ، می‌توانید تصمیم مطمئن‌تری بگیرید. ،کوادکوپتر کنترلی و… را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی پیویو خریداری نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده سایر ربات های اسباب بازی در فروشگاه اینترنتی نیکی نک بر رویلینک کلیک کنید . درست است که یک ربات توسط انسان ساخته شده اما خود می‌تواند کارهایی انجام دهد که از عهده انسان خارج است.

یه مچ بند عروسکی رباتیک که میتونه بهرین دوست و همراه بچه ها باشه. این گربه پشمالو بامزه اسمش پانداز هست و میتونه بیش از 50 تا صدا و ری اکشن داشته باشه. اسباب بازی اردک تخم گذار موزیکال یک اردک بامزه و بانمکه که می تونه یه دوست خوب برای کوچولوتون بشه. این اردک تخم گذار موزیکال علاوه بر موسیقی و چراغ رقصانی که داره میتونه راه بره و بچرخه و دمشو تکون بده. والدین می‌توانند با انتخاب اسباب بازی‌هایی که موجب ارتقاء مهارت‌های شناختی می‌شوند، شرایط پیشرفت فرزند خود را در راستای استعدادهایشان فراهم سازند.

بنابراین اگر دنبال یک هدیه خاص و تکرار نشدنی هستین خرید ربات اسباب بازی هوشمند کنترلی رو بهتون پیشنهاد میکنیم. خرید ربات اسباب بازی محدودیت سنی ندارد و چه بسا بعضی از آن ها حتی برای بزرگسالان نیز جذابیت زیادی داشته باشند. اما به طور کلی این محصولات برای گروه سنی بالا تر از سه سال طراحی و ساخته می شوند. کودکان زیر سه سال بهتر است از اسباب بازی های غیر متحرک و ساده بهره ببرند.

چرا ربات ها جذاب هستند

بسیاری دیگر از پنل‌های کوچک خورشیدی جهت شارژ باتری این ربات‌ها استفاده کرده‌اند و بسیاری روش‌های خلاقانه دیگر که راهی برای تفکر و شکوفایی استعدادهای فرزندانمان می‌باشد. فروشگاه آرتی کالا ، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است . تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا سفارش دهند و با بهترین قیمت و امکان پرداخت بصورت آنلاین و یا ” پرداخت هنگام تحویل کالا ” محصولات خود را سفارش دهند.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد مجله خبری اسباب بازی کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آریاکید بوده و نقل مطالب با ذکر ماخذ مجاز است.

حیوانات کنترلی

این دسته از جمله گروه‌ های این سایت است که برای افراد بزرگسال نیز جذاب است. ربات اسباب بازی هوشمند شیائومی شامل 978 قطعه که از پلی کربنات غیرحساسیت زا ساخته شده اند و دو عدد چرخ با تایرهای لاستیکی است. ویژگی اصلی آن وجود مجموعه ای از حسگرهای درونی است که شما را قادر می سازد تا از طریق موبایل خود با اسباب بازی ارتباط بگیرید و آن را برای اجرای دستورات برنامه ریزی کنید. آخرین به روزرسانی اپ را دانلود کنید و به ربات دستور دهید تا به اشیای آبی نزدیک نشود و یا تنها در کنار دیوار سفید حرکت کند.

در دنیا هیچ کودکی نیست که از گرفتن یک ربات به عنوان هدیه خوشحال نشود و ذوق نکند. سرگرم کننده، مخصوص کودکان بالای 3 سال و یک اسباب بازی جذاب پسرانه دخترانه است. خرید ربات اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان دختر و پسر جز یکی از بهترین هدایا برای آنان می باشد. کی کی تویز از فروشگاه های معتبر و باتجربه در زمینه فروش انواع اسباب بازی های کودکانه است. باکیفیت ترین، جدیدترین و متنوع ترین اسباب بازی ها را می توانید هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین از کی کی تویز خریداری نمایید.

جغد رباتیک و سخنگوی اولیز

اسباب بازی های ربات از جمله اسباب بازی های هوشمندی هستند که با حرکت خودکار خود، شور و شعف را در بچه ها زنده می کنند. این اسباب بازی ها در دهه های اخیر به تولید انبوه رسیده اند و از جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا هستند که همواره مدل های بهتری از آن ها روانه بازار می شود. بچه های امروزی دیگر با اسباب بازی های ساده ی قدیمی سرگرم نمی شوند و احساس رضایت پیدا نمی کنند. تکنولوژی جزء جدا نشدنی زندگی انسان امروزی است و پای خود را به جهان اسباب بازی ها نیز باز کرده است.

  • تیم ماتی لوس در تلاش است تا با فراهم آوردن امکاناتی منحصر به فرد و جامع، تنوع فراوانی از برترین و سالم ترین محصولات را به صورت آنلاین در دسترس همه کودکان ایران زمین قرار دهد.
  • ربات‌های اسباب بازی هوشمندی که دارای کنترل هستند و بدون سیم و دکمه روی خود، توسط شما کنترل می‌شوند.
  • طول عمر، ماندگاری و دوام از مهم‌ترین ویژگی‌های ربات اسباب است.
  • هر اسباب بازی باید استاندارد باشد (نه فقط اسباب بازی) و آرم استاندارد آن کشور یا قاره بر روی بسته یا خود وسیله حک شده باشد تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.