دسته‌ها
اخبار

انواع ربات اسباب بازی کنترلی، دخترانه، جنگی و .. ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

این مفاهیم به طور کلی در مدارس آموزش داده نمی شود، اما فرزندان شما آنها را از طریق این ربات اسباب بازی ها یاد خواهند گرفت. سگ رباتیک دوست داشتنی که با کنترلی که همراهش هست به بهترین دوست کودکان تبدیل میشه. تبلت اسباب بازی موزیکال وین فان دارای 14 دکمه موزیکال و مناسب برای آموزش اشکال و رنگ ها و تقویت کننده مهارت های کاربردی مختلف در کودکان است. واکر موزیکال دوکاره کودک وین فان مناسب برای کودکان نو پا و کمک به حفظ تعادل کودک. این ماشین پایی کارت آموزشی برای شناخت حیوانات داره که مناسب برای کودکان 18 تا 36 ماه هست و تحمل وزن تا 25 کیلوگرم و کمتر را داره. غالبا ربات اسباب بازی را در دسته اسباب بازی های پسرانه قرار می‌دهند، اما جالب است بدانید گونه‌های بسیار متنوع این نوع اسباب بازی مورد توجه دختر بچه‌ها هم قرار می‌گیرد .

با خرید ربات اسباب بازی بچه ها دیگر داشتن هر کدام از شخصیت های داخل کارتون ها را یک رویای دست نیافتنی نمی بینند. ساخته شدن همین باور در ذهن کودکان که هر چیزی که به آن علاقه دارند مجله خبری اسباب بازی دست یافتنی و محقق شدنی است یکی از مهمترین تاثیرات این قبیل اسباب بازی هاست. ربات‌های اسباب بازی هوشمندی که دارای کنترل هستند و بدون سیم و دکمه روی خود، توسط شما کنترل می‌شوند.

طول عمر، ماندگاری و دوام از مهم‌ترین ویژگی‌های ربات اسباب است. مجموعه بازار آنلاین با بکارگیری روش های نوین پرداخت و ارسال ، کالای مورد نظر را در کمترین زمان ممکن ، در سراسر کشور ، به دست شما مشتریان عزیز می رساند . بازی با این اسباب بازی ها باعث تخیله انرژی فرد به شکل مناسب و تقویت خلاقیت و تمرکز، قدرت تخیل فرد نیز تقویت می شود.

غاز ساکسیفون زن هولی تویز مدل ۶۱۱۱

این محصول یک کوسه کنترلی اسباب بازی WHALC SHARK است که دارای باتری شارژی می باشد و درون آب براحتی حرکت می کند و کودک می تواند با آن بازی کند. ربات اسباب بازی کارکردهای فراوانی در زندگی آینده ما خواهند داشت و اهداف بزرگی را انجام می دهند. با تبدیل کردن ربات به عضو افتخاری خانواده، بهترین شروع زندگی را به فرزندتان بدهید. موتور اسباب بازی موزیکال یک اسباب بازی هیجان انگیز برای کودکان 3 سال به بالا و علاقه مند به اسباب بازی موتور میباشد. قابلیت های اصلی موتور اسباب بازی موزیکال پخش نور،پخش موزیک،حرکت به سمت عقب و جلو و حرکت دایره ای 360 درجه میباشد. Happy Fingerlings – این بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جالب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسباب بازی ربات میمون بنفش مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید.

البته بهتر است چنین اسباب بازی را به دنبال یک فعالیت مثبت از طرف کودک برای او خریداری کنید تا بداند برای رسیدن به هر چیز مهمی باید تلاش خود را به کار بگیرد. امروزه تکنولوژی بخش مهمی از زندگی انسان را شامل شده و در تمام زمینه‌ها از جمله طراحی و تولید اسباب بازی‌ها ریشه دوانده است. برای اینکه از همان کودکی فرزندان خود را با تکنولوژی آشنا کنید بایستی اسباب بازی‌هایی برای آنها خریداری نمایید که مطابق با تکنولوژی روز باشد.

  • شاید یکی از همین کودک‌هایی که در کودکی با یک ربات، بازی کرده در بزرگسالی رباتی بسازد که همه را متحیر کند.
  • می توانید این محصول را هم حضوری و هم اینترنتی از کی کی تویز تهیه نمایید.
  • اسباب بازی ربات پلیس کنترلی با قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا و پرتاب تیر یک اسباب بازی پسرانه جذاب برای کودکان بالای 6 سال می باشد.
  • شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات آرتی کالا طیف وسیعی از ربات اسباب بازی را مشاهده و جزئیات آن‌ها را بررسی کنید و بهترین گزینه را متناسب با علایق و بودجه مورد نظر تهیه کنید.
  • بدین منظور انواع و اقسام اسباب بازی ها را با نازلترین قیمت ها ارائه کرده ایم.
قطعا برای خرید هر اسباب بازی باید هزینه‌ی نسبتا بالایی صرف کنید. حال اگر این اسباب بازی از دوام و ماندگاری کافی برخوردار نباشد خیلی زود خراب می‌شود و بدون استفاده در گوشه‌ای می‌افتد. خوشبختانه معمولا ربات‌های‌ اسباب بازی طول عمر بالایی دارند و اگر اتفاق ناگواری مانند افتادن از بلندی یا پرتاب شدن یا به زمین کوبین برای آنها نیفتد مدت‌ها بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند و خراب نمی‌شوند.

ربات هوشمند انتخاب خوبی برای تقویت مهارت‌های ذهنی و عملی فرزندان است. روباتهای هوشمند قابل برنامه ریزی هستند و دارای موزیک، حالت های قصه گویی، انواع صداها و آموزش های الفبا، رنگ ها، به زبان های انگلیسی و فارسی هستند. با توجه به رشد فناوری و تکنولوژی‌های جدید، ربات ها هوشمندتر از قبل قادر به ارتباط با ما و کارهای خاص هستند. برخی از آنها صدا و حرکات ما را می‌شنود و می‌بینند و به آن واکنش نشان می‌دهند. موجب درک بچه‌ها از هوش مصنوعی و ابزارهای کاربردی که به کمک ربات ساخته شده می‌شوند.

در این بخش ربات های اسباب بازی وجود دارد که کودکان را سرگرم می‌کند. با ورود به وبسایت ماتیلوس و جست و جوی واژه ربات می‌توانید انواع ربات‌ها را ببینید و هر کدام را که برای کودک خود می‌پسندید خریداری کنید. امروزه کودکان مخصوصا کودکان باهوش با اسباب بازی‌های ساده سرگرم نمی‌شوند.

سگ کنترلی رباتیک زومر اسباب بازی STUNT DOG K21A

بزرگ‌ شدن در عصر انفجار اطلاعات و دستگاه‌های الکترونیک هوشمند باعث شده تا این بچه‌ها درک متفاوتی از فناوری دیجیتال و کاربردهای آن در زندگی داشته باشند. هر نوع وسیله بازی که دارای هوش مصنوعی باشد را هوشمند میگوییم، این اسباب بازی های هوشمند معمولا دارای قابلیتهای برنامه ریزی و تعامل هستند. این محصول یک ماشین ترنسفورمز کنترل از راه دور و شارژی باقابلیت پرتاب تیر و پخش موزیک می باشد.