دسته‌ها
اخبار

انواع عروسک دخترانه و پسرانه در هایپرباکس-اسباب بازی

در صورت نیاز به اخذ مشاوره و یا داشتن هرگونه سوال می‌توانید از طریق شماره‌های تماس مندرج بر روی وب‌سایت با واحد پشتیبانی ما ارتباط برقرار نمایید. برای مثال با یک نگاه ساده، متوجه می‌شوید که پارچه‌ی آن‌ها پرزدار و پر از کرک است. اگر یک بار آن‌ها را در ماشین لباس شویی بیندازید، عروسک کاملاً تغییر فرم می‌دهد زیرا غیرقابل شست‌وشو هستند. فرق ندارد فردی که آن را دریافت می‌کند یک کودک چندماهه است یا یک جوان بیست ساله، در نهایت همه با دیدن عروسک لبخند می‌زنند. سالن عروسک که در آن آرایش می کنید و لباس پرنسس خود را می پوشید.

عروسک خانواده باربی حامله دفالوسی

این عروسک‌های نرم از پارچه های کرکی ، پنبه‌ای و حوله ای و… تهیه شده‌اند و با طرح‌های مختلف مثل انواع حیوانات ، شخصیت‌های کارتونی و…. یک عروسک بزرگ دخترانه مانند عروسک خرسی یک متری ، عروسک خرس بزرگ سفید یا عروسک خرس بزرگ صورتی می تواند هدیه خوبی برای کودکان عزیزتان باشد. عروسک دخترانه به عنوان زیباترین اسباب بازی ها شناخته شده هستند. البته قابل ذکر است که زیبایی یک معیار نسبی است و ممکن است یک عروسک دخترانه برای یک کودک زیبا به نظر آید ولی برای دیگری جذاب نباشد. عروسک دخترانه متعلق به دنیای زیبای آن هاست و مانند اکثر اسباب بازی ها، برگرفته از دنیای واقعی بزرگترهاست. از دیگر فواید بازی دختربچه‌ها با یک عروسک دخترانه میتوان به کاهش اضطراب‌های درونی کودک اشاره کرد.

این تمرین به او کمک می‌کند تا برای موقعیت‌های اجتماعی و تعاملات آینده آماده شود. این موضوع امروزه قطعا مورد توجه روانشناسان نیز قرار گرفته است و می توان بر همین اساس شاهد اهمیت این خط قرمزها نیز بود. درون این عروسک‌ها از پنبه می‌باشد و نرم هستند و برای بغل کردن عالی هستند. لالالوپسی‌ها “روزگاری” عروسک‌هایی پارچه‌ای بودن که با دوختن آخرین کوک، به طرزی جادویی زنده شدن!

  • عروسکهای شخصیت پولیشی نیز از جمله عروسک‌های محبوب در بین کودکان سه سال به بالا می‌باشد که برگرفته شده از شخصیت‌های انیمیشن و گاها فیلمها تولید می‌شوند در زیر به نمونه‌های از این عروسک‌ها می‌پردازیم.
  • بازی با عروسک دخترانه برای دختربچه‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است.
  • بعد از اسپا زیبایی باید آرایش عروسکی زیبای او را طراحی کنید تا کاملا زیبا به نظر برسد.
بازی یک کودک می‌تواند نشان‌دهنده هوش سرشار و یا اندک او نیز باشد. موضوعی که بزرگسالان با توجه بیشتر به آن می‌توانند شاهد بازتاب‌هایی بسیار خوبی برای خرید یک اسباب بازی باشند. امروزه عروسک‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و همین عامل مهمترین رکن برای انتخاب این اسباب بازی به شمار می‌رود. کودکان هم چون بزرگسالان با تفاوت‌های شناختی رو‌به‌رو هستند و از این نظر انتخاب عروسک برای پسر بچه‌ها نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد. چرا که بازی با این اسباب بازی از جمله نیازهای حتمی و قطعی یک کودک به شمار می‌رود و بر این اساس باید به تمامی نیازهای کودکان جامه عمل پوشانید. عروسک‌های پسرانه و دخترانه دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند و این موضوع منجر به تفاوت سلیقه بزرگسالان و کودکان در زمان انتخاب و خرید آنها خواهد شد.

عروسک پولیشی گربه سینه قلبی کد 142

با استفاده از این نوع عروسک‌ها می‌توانید کودک خود را با صدای حیوانات مختلف، محل زندگی و فایده آن‌ها در زندگی طبیعی آشنا کنید. شناخت حیوانات با استفاده از این نوع عروسک‌ها مثل عروسک خرس، می‌تواند به کودک شما در درک اکوسیستم طبیعی نیز کمک کند. این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده‌اند که برای کودکان آشنا هستند. شخصیت‌هایی مانند باربی، لاکپشت‌های نینجا یا دیگر قهرمانان در انیمیشن‌های کودکانه، موضوع اصلی در ساخت این عروسک‌ها هستند. فایده خرید عروسک شخصیت برای کودک این است که به کودک شما در بهبود برقراری ارتباط کمک خواهد کرد. عروسک‌های بادی به دلیل وزن کمی که دارند، برای کودکان در سنین کم مناسب هستند.

در این میان متاسفانه نبود متولی دلسوز و بی تفاوتی مسئولان باعث شده است تا 80 درصد این بازار پرسود را شرکتهای خارجی… فروشگاه هایپرباکس واردکننده عروسک‌های خارجی و تولید کننده عروسک‌های ضدحساسیت است. خرید بی واسطه کالا، قطعاً باعث می‌شود ما با بهترین قیمت عروسک در بازار خرید کنیم. گاهی کودک رازهایش مجله خبری اسباب بازی را به عروسکش می‌گوید و با او درد و دل می‌کند. به طوری که کودک در طول روز مدام با عروسک‌هایش بازی کند و موقع خواب حتماً یکی از آن‌ها را در آغوش بگیرد. عاشق بازی های عروسکی؟ آیا می خواهید در بازی دخترانه جدید آرایش و لباس پوشیدن عروسک انجام دهید؟ این بهترین بازی دختران جدید در شهر است.

فواید بازی با اسباب بازی بر کودکان: