دسته‌ها
اخبار

اولویت «کارگروه اتاق فرار» نظارت بر محتوای بازی‌هاست تعیین رده سنی برای اسکیپ روم ها خبرگزاری فارس | allescape

در حال حاضر باشگاه‌های بازیهای فکری و اتاق فرار(زیر نظر ادارت کل ورزش و جوانان استانها)در تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز، اهواز و چندین استان دیگر در حال فعالیت هستند. این تفریح یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری تفریحی برای خانواده‌های ایرانی است. همان‌طور که گفته شده اتاق فرارهای مجموعه اسکیپ‌روم دات آی آر در نقاط مختلف تهران و ایران قرار دارد. برای اطلاع از سناریو بازی‌ها، رزرو آنلاین و آدرس بازی‌ها می‌تواند به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۲۶۱۱۳۳۸۹ تماس بگیرید. این موضوع باعث عصبانیت چارلی شده و در روزی که شما که قصد دارید با دوستانتان از کارناوال هپی دیدن کنید، با یک چارلی خشمگین مواجه می شوید که داستان مفصلی با او خواهید داشت.

مدت زمان این بازی وحشتناک، 75 دقیقه است و درجه سختی آن 8 اتاق فرار اکشن از 10 است. در این بازی 4 تا 8 نفره، داستان این گونه است که لیون از اعضای کلیسای واتیکان با شما تماس گرفته و به کمک شما در مراقبت از پدر امانوئل که حال روحی و روانی مناسبی ندارد کمک کنید تا از نیروهای شیطانی خلاص شده و دختر کوچکش السا را پیدا کند. برنامه ریزی برای گذران اوقات فراغت و روزهای پایانی هفته برای اغلب افراد ساکن شهرها کار دشواری است. رستوران و کافه گردی معمولاً بعد از مدتی به گزینه ای تکراری تبدیل می شود و سرگرمی های … در اسکیپ سنتر ۹ سناریو متفاوت طراحی شده است و بازی مافیا نیز برگزار می‌شود.

  • سال ۱۳۹۹ است و به تازگی محل ساختمان مرکزی انجمن «فراموشخانه»، یکی از مخوف‌ترین انجمن‌های سری ایران کشف شده است، انجمنی که قصد دارد از طریق فعالیت‌های ماورایی و ارتباط با شیاطین کنترل سیاست‌های کشور را به دست بگیرد.
  • تعداد زیادی از مردم دوست دارند تا در موقعیت های به اصطلاح خطرناک و هیجان …
  • در یک روز او ابزار نقاشی پدرش را برداشته و پس از مدتی نقاشی، به یکی از بهترین نقاشان زن دنیا تبدیل شد.
  • سازمان اطلاعات یکی از نیروهای خود را برای به دست آوردین اطلاعات راهی این مجموعه می کند.
  • این اتاق فرار یکی از بازی های مجموعه اویل اسکیپ بوده و در منطقه چیتگر تهران واقع شده است.
اغلب افراد تفریح هایی را دوست دارند که برای آن های هیجان انگیز و تا حدی دلهره آور باشد. این در حالی است که برخی دیگر از رویارویی با این احساسات خودداری می کنند و ترجیح می دهند اوقات فراغت … و یکی از اعضای این کارگروه به گفت وگو نشستیم تا در خصوص ماهیت این کارگروه تازه بیشتر بدانیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک وب بازار آریان می باشد. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. تو بازار مترجمی زبان بودم و تقریبا هیچ درآمدی نداشتم ، وقتی با مدیر گروه این تودی آشنا شدم مسیر زندگی من تغییر کرد و تونستم از رشته مترجمی خودم استفاده کنم در بخش توریستی .

تلاش جن ها نیز بی فایده مانده و تنها خواسته آن ها جدا شدن این زن از همسرش بود. مورد بعدی بحث نظارت است، خب خیلی از مواقع طراح بازی خود را برای شورا بیان می‌کند وحتی آن را به ثبت می‌رساند اما باید نظارت مستمر صورت گیرد که آیا این بازی طبق طرح اولیه پیش می‌رود یا نه. مثلا یک بازی در طرح اولیه برای سنین 14 سال به بالا معرفی شده اما به مرور طراح در بازی تغییراتی اعمال می‌کند که ممکن است فقط برای 17 سال به بالا مناسب باشد که اینها باید حتما بررسی شوند. یکی بحث تدوین یکسری استاندارد است که بیشتر ناظر به محتواست که قرار است محتواهای اتاق‌های فرار به چه سمتی برود و آیا قرار است محدودیتی داشته باشیم یا نه.

گروه سرگرمی آفلاین

اولویت «کارگروه اتاق فرار» نظارت بر محتوای بازی‌هاست تعیین رده سنی برای اسکیپ روم ها خبرگزاری فارس | allescape

اتاق فرار اصفهان دومین شعبه دات آی آر و اولین اتاق فرار این شهر محسوب می‌شود و از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد. تابوت، طاعون، سرقت، اتاق فرار، سلول، اپیدمی، آواز مردگان، فرشته مرگ و شام آخر، اتاق فرارهای این شعبه‌ها هستند. این بازی از معدود اتاق فرارهای تهران در منطقه نازی آباد بوده که مورد توجه اغلب گردشگران قرار گرفته است. آدرس دقیق این اتاق فرار تهران خیابان رجایی، خیابان اکبر مشهدی کوچه خدابنده است.

«اتاق فرار» یک بازی خانوادگی است!