دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه جدید اسباب بازی کندی-اسباب بازی

این محصول یک بسته 300 عددی تیر یدک ژله ای برای تفنگ اسباب بازی می باشد که از جنس با کیفیت و خوب ساخته شده است . این محصول یک ست ماشین فلزی آفرودی ست 8 عددی Off-road CARS می باشد که بصورت عقب کش هستند و کودک براحتی می تواند با انها بازی کند. این محصول ماشین اسباب بازی کنترلی مک لارن همراه با شارژر و باتری می باشد. اسباب بازی ماشین کنترلی آفرودی CLIMBING CAR که بصورت شارژی می باشد. این محصول ماشین اسباب بازی کنترلی لامبورگینی همراه با شارژر و باتری می باشد.

  • بازی و کودک دو کلمه جدا ناپذیر می باشند و واژه بازی در اکثر موارد مختص کودکان تعریف می شود.
  • این محصول یک اسباب بازی هیجان انگیز از ست ماسک و دستکش اسپایدرمن برای کودکان و نوجوانان می باشد.
  • بازی های PS5 در کشورهای اروپایی نتوانستند به تنهایی برای بچه ها جذابیت پیدا کنند و در کنار آن خرید لگو نیز در لیست پرجستجوترین اسباب بازی های پسرانه قرار دارد و هر دو (PS5 و لگو) در صدر جدول قرار دارند.
  • اسباب بازی چوبی برش میوه؛ دارای 6 عدد میوه برش خورده است که به کمک بست نایلونی به همدیگر چسبیده اند.
  • برای انتخاب بهترین محصول ممکن، ابتدا به عکس اسباب بازی پسرانه و عکس اسباب بازی پسرانه توجه بفرمایید.
  • در ادامه به برخی از رایج‌ترین انواع اسباب بازی های پسرانه اشاره می‌کنیم.
این محصول ست پارکینگ طبقاتی اسباب بازی مک کویین انیمیشن کارز شامل 51 قطعه پارکینگ و 4 عدد ماشین کوچک است که کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. این محصول یک ست پارکینگ طبقاتی اسباب بازی مک کوئین RACING 3 شامل قطعات پارکینگ و 9 عدد ماشین کوچک می باشد که یک اسباب بازی جذاب و سرگرم کننده برای کودکان است. این محصول یک اسباب بازی ماشین کنترلی چرخ کپسولی به همراه نور و موسیقی است. این محصول یک ست 4 عددی از ماشین های اسباب بازی مک کویین CARS می باشند که بصورت قدرتی هستند و کودکان براحتی می توانند با انها بازی کنند و سرگرم شوند. این محصول یک ست ماشین های اونجرز با تریلی طرح کاپیتان امریکا می باشد که بسیاری از کودکان به این اسباب بازی علاقه مند هستند و یک هدیه هیجان انگیز برای آنان می باشد. این محصول ماکت فلزی از ماشین و فیگور شخصیت های قهرمانان اونجرز است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

چیزهای ساختنی، اسباب و وسایل خانه در سایز کوچک، اسباب بازی های حمل و نقل مثل ماشین، کتاب های تصویری، موزیک پلیر های خیلی ساده مناسب می باشد. همچنین خرید اسباب بازی فکری برای کودک دو ساله مهم است و بازی هایی که توانایی کودک در طبقه بندی اجسام را تقویت می کند مثل پازل نیز از بهترین اسباب بازی های دو سالگی است. این استخر توپ با جابجا شدن دارای حجم های متفاوتی بوده و یکی از ضلع های آن قابلیت باز شدن تا نیمه را دارد و می توان داخل آن یک سرسره قرار داد تا تا کودکان با استفاده از سرسره وارد استخر توپ شوند. گوشه های گرد این استخر توپ و اتصالات پلاستیکی موجب عدم آسیب دیدگی کودکان در هنگام برخورد به آن می شود.

دوربین KidiZoom، بهترین اسباب بازی دخترانه برای کارگردان‌های کوچولو!

از آن‌جایی که پسرها علاقه دارند تا سازنده انواع ماشین باشند و آن‌ها را خود بیافرینند، انواع لگوهای ساختنی ماشین اسباب بازی‌های مناسبی برای پسرها هستند. کودک می‌تواند پس از ساخت لگو با ماشینی که حاصل تلاش و خلاقیت خودش است بازی کند و ساعت‌های طولانی با آن سرگرم شود. برای مثال کودک هنگام ماشین بازی با کامیون اسباب بازی بزرگ، حس و حال رانندگی کردن را تجربه میکند و خود را در قالب یک راننده ی ماهر میبیند که به این کار نقش بازی میگویند. بازی با کامیون اسباب بازی بزرگ میتواند موجب تقویت اعتماد به نفس، خلاقیت و توانایی حل مسئله در کودک شود. ماشین بازی با کامیون اسباب بازی بزرگ میتواند به مهارت های حرکتی کودک کمک کند و همچنین باعث ایجاد هماهنگی بهتر بین چشم و دست کودک شود.

بازی فکری قلعه جنگلی 325 قطعه تک توی (Tak Toy)

خریدن ماشین شارژی برای پسربچه‌هایی در این سن یکی از بزرگ‌ترین رویاها است. دسته دیگر از بهترین اسباب بازی های پسرانه، اسباب بازی هایی هستند که او را با ابزارهای مختلف آشنا می‌کنند. ابزارهایی مانند ابزارهای مکانیکی یا نجاری، کودک شما را با کارهای فنی آشنا خواهند کرد. ماشین‌های اسباب بازی کنترلی نیز به کودک این امکان را می‌دهند تا مجله خبری اسباب بازی بتواند برای نخستین بار، مسئولیت و کنترل یک وسیله را به‌تنهایی در دست بگیرد. درنتیجه سالم نگه داشتن این ماشین و رساندن آن به مقصد باعث تقویت حس مسئولیت‌پذیری در پسر شما خواهد شد. در کنار این‌ها ماشین‌های کنترلی می‌توانند بهترین راه برای آشنا کردن کودک با انواع اسباب بازی های الکترونیکی و وارد کردن او به دنیای تکنولوژی باشند.

سوفیا هم یکی دیگر از شخصیت های انیمیشنی پر طرفدار دخترانه می باشد، البته محبوبیت آن به اندازه هلو کیتی و الیسا و آنا نیست ولی با آن لباس های بنفش و زیبای خود طرفداران زیادی دارد و دختر بچه های زیادی را عاشق خود کرده است. عروسک سوفیا هم مثل باربی در مدل های مختلفی تولید می شوند که از مهمترین آنها می توان مینی فیگور ها و عروسک های گوشتی و موزیکال اشاره کرد. نیز شناخته می شود تقریبا جزو شخصیت های جدیدی است که طراحی شده و محصولاتش در سرتاسر دنیا به فرش می رسد.

لازم به ذکر است قیمت دوچرخه ها با توجه به کیفت و نوع برند و سایز محصول از 750 هزارتومان شروع شده و تا 18 میلیون ادامه دارد. لازم به ذکر است قیمت اسکوتر ها با توجه به کیفت، نوع برند و سایز محصول از 100 هزارتومان شروع شده و تا 4 میلیون ادامه دارد. شن بازی و خاک بازی یکی از بازی‌های متداول در میان همه نسل‌ها بوده است و محبوبیت بسیار زیادی هم میان بچه‌ها دارد. می توان به نمونه های چوبی و پلاستیکی بزرگ و نمونه های بادی یا چادر ها چهار گوش یا طرح سرخپوستی شرکت اینتکس اشاره کرد که در بین تمامی کودکان و والدین شناخته شده هستند. حضور دارد، و بصورت اسباب بازی های مختلف در همه کشور ها حضور داشته و طرفداران دو آتیشه بسیار زیادی چه در ایران و چه در خارج از ایران دارد.

اسباب بازی های پسرانه مناسب برای سنین 1 تا 3 سال

انتخاب اسباب بازی متناسب با سن، بدان جهت مهم است که کودکان بخصوص دختران بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و برای مدتی با آن سرگرم شوند. عروسک وارم بی بی که از پلاستیک نرم و مرغوب و عاری از مواد سمی ساخته شده است؛ برای دختران خردسال بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. یک جفت دمپایی و شانه و برس دارد و چشم‌های آن باز و بسته می‌شود؛ به همین دلیل بسیار شبیه به یک نوزاد واقعی است.