دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه جدید+معرفی اسباب بازي گام اول خرید نقد و بررسی کالا-اسباب بازی

همچنین موزیک و چراغ های ال ای دی زیبا در اسباب بازی ها می تواند توجه نوزادان را به خوبی به خود جلب کند. همچنین توجه به سری استانداردهای TS EN 71 برای ایمنی اسباب بازی، کمک زیادی در انتخاب محصول ایمن و سالم می کند. در بین این اسباب بازی ها که همگی مربوط به موسیقی می شوند برخی در دختر بچه ها پر طرفدار تر بوده و برخی دیگر در بین پسر بچه ها علاقه مندان زیادی دارد.

انواع اسباب بازی پسرانه

اسباب بازی‌های مربوط به نقش‌بازی با برند ماتیلوس، مجموعه کامل و متنوعی از وسایل خانه و آشپزخانه هستند که درک کودک از اهمیت کارهای منزل، سازماندهی و مسئولیت پذیری او را افزایش می‌دهند. به همین دلیل عاشق فعالیت‌های بدنی مانند کشیدن، هل دادن، لگد زدن و به‌صورت کلی تخلیه انرژی هستند. کودکان نوپا بسیار پرانرژی هستند و از لمس و کشف اجسام لذت می‌برند. سنین یک تا سه سال یکی از بهترین سن‌ها برای یادگیری، کاوش و کشف است. اسباب بازی دخترانه نیز تنها منحصر به دختر شما نیست بلکه می‌توانید برای پسرها هم از آن‌ها خرید کنید. اسباب بازی های پازلی وسایلی هستند که از تکه‌های مختلفی ساخته شده‌اند.

استفاده ازا انواع اسباب بازی ورزشی کودک شما را از این حالت خارج می‌کند و او را وادار به فعالیت بدنی می‌کند. همچنین با شیوع بیماری کرونا امکان استفاده از پارک یا فضای بازی کودکان در مکان‌های عمومی وجود ندارد. این بریکس چوبی به همراه صفحه بازی است و مناسب رده سنی بالای 3 ساله. کودک شما میتواند در نقش آشپز برای مهمان هایش غذا درست کند و یا در نقش یک مشتری گرسنه از غذایش در یک رستورن زیبا لذت ببرد.ست اسباب بازی فست فود 50 تکه بهترین هدیه برای کودکان بالای 3 سال است که عاشق غذا و پذیرایی هستند. عروسکات مریض شدن؟ مثل یک دکتر حرفه ای ازشون مراقبت کن.اسباب بازی چوبی بیمارستان 10 تکه پیکاردو از یک بیمارستان چوبی، فیگور های دکتر،پرستار،خرس ،جعبه کمک های اولیه،دستگاه کنترل قلب ،تخت بیمار و پتو ،سرم و…

  • استفاده از اسباب بازی‌های موزیکال، قوای شنوایی نوزادان را تقویت می‌کند و واکنش‌پذیری آن‌ها را نسبت به صداهای محیط اطراف افزایش می‌دهد.
  • دنیای آشپزی دنیای هیجان انگیزیست آشپزخانه کودک بزرگ 42 قطعه دارد.
  • یکی از راهکار ها انتخاب دو یا سه اسباب بازی مناسب با بودجه و سن کودک است و دادن حق انتخاب به کودک برای انتخاب از بین این اسباب بازی ها.
  • اسباب بازی حمام کودک برای آب بازی بچه ها مناسب بوده و در اندازه های مناسبی ساخته شده است تا به راحتی در دست کودک جای بگیرد.
  • این میله و مهره مغناطیسی 42 تکه از 10 توپ فلزی، 10 میله بلند، 15 میله کوتاه و 7 میله منحنی تشکیل شده است.

اگر به دنبال خرید اسباب بازی یا هدیه برای رده سنی 8 سال هستید، در ادامه همراه ما باشید. اگر قصد خرید اسباب بازی گربه را دارید با ما همراه باشید تا در ادامه به بیان نکات مربوط به خرید این وسیله بپردازیم. از این رو این مسئله را به مدرسه تبیه می کنیم که بازی و اسباب بازی برای کودک همان قدر جدی است که درس و مدرسه و در این مدرسه (مدرسه اسباب بازی ها) درس ها از جنس زندگی هستنند یعنی از جنس تجربه.

در سال 1958 ، یک روان‌شناس به نام هنری فاندر این عامل را کشف کرد. این عامل باعث می‌شود فردی که خود را باور دارد اعتماد به نفس داشته باشد، با تلاش بیشتری تلاش کند و برای مشکلات و سختی‌های زندگی راه حل مناسبی پیدا کند. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. ، صندوق فروش همراه با بارکد خوان، سوپر مارکت و سبزی مارکت همراه با میوه و وسایل سوپری و صندوق های فروش اشاره کرد. دارای چهره فانتزی بسیار زیبایی همراه با چشمانی درشت و یال و دم بلندی می باشند.

این اسکوترها در طرح‌ها و رنگ‌های متعدد برای سنین مختلف طراحی شده‌اند. استفاده از پازل و بازی‌های فکری، قدرت تمرکز را در کودکان افزایش می‌دهند. به طوری که، کودک با پشتکار زیاد و بدون وقفه روی یک پازل یا بازی فکری کار می‌کند و تلاش می‌کند تا آن را به نتیجه برساند. لگو یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌های مجله خبری اسباب بازی ساختنی بین کودکان و بزرگسالان در ایران و جهان است. پسربچه‌ها در این سن عاشق بازی هایی هستند که تخیل را تحریک می‌کنند. برخلاف دختران 3 تا 5 سال که ترجیح می‌دهند بیشتر با دوست‌های خیالی و عروسک‌هایشان وقت بگذرانند، پسران در این سن ترجیح می‌دهند خود را به‌جای قهرمانان جا بزنند.

چطور اسباب بازی هایی را انتخاب کنیم که بچه ها واقعا دوست دارند؟

اسکوتر های غیر شارژی اسباب بازی در نمونه های دو چرخ، سه چرخ و چهار چرخ تولید می شوند و کودکان سه سال به بالا می توانند استفاده کنند. در میان اسکوتر های اسباب بازی نمونه هایی هستند که وزن هایی تا حدود 100 کیلو گرم را تحمل می کنند. تیم کودک پلاس سعی دارد که بهترین عکس های ممکن را از محصولات و اسباب بازی های دخترانه تهیه کرده، و همراه با فیلم اسباب بازی ها، و توضیح در مورد نحوه چگونگی کارکرد با این محصولات، خریدی سریع و راحت را برای شما فراهم کند. علاقه کودکان چه دختر و پسر به لوازم خانگی از همان بدو تولد نمایان می‌شود. بسیاری از کودکان دوست دارند تا با لوازم خانگی مانند جاروبرقی یا اتو بازی کنند. باتوجه به همین نیاز، در سال های اخیر بسیاری از شرکت های اسباب بازی به تولید اسباب بازی های با شکل و شمایل لوازم خانگی مختلف اقدام نموده اند.

اسباب بازی‌های لگو و ساختنی با برند ماتیلوس در انواع مختلفی نظیر آجر، بریک و لگو عرضه می‌شوند. از جمله مدل‌های محبوب این بازی‌ها که در فروشگاه اینترنتی ماتیلوس به فروش می‌رسند می‌توان به روبوتایم، کوبی، گلدونه و انواع لگو دخترانه نظیر راپونزل و سیندرلا اشاره کرد. احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا باید در زمان خرید اسباب بازی به جنس و سن کودک توجه داشت؟ برخی از اسباب بازی های موجود در بازار به‌طور مشترک برای دختران و پسران قابل‌استفاده هستند. به‌عنوان‌مثال توپ‌ها، نوعی از اسباب بازی هستند که بازی کردن با آن‌ها، در هر سنی و برای هر جنسیتی جذاب است. اما باید بدانید که اسباب بازی ها قرار است کودک شما را برای وظایفی که باید در آینده بر عهده بگیرد، آماده کنند. اما اسباب بازی‌های ساده ای که در میان کودکان محبوب و مورد پسند والدین است، اسباب بازی های ساختنی است.

همچنین این انتخاب های آزادانه به دختر بچه ها این اعتماد به نفس را می دهد که آنها انسان مستقلی هستند و برای تصمیم گرفتن نیاز به کسی ندارند و در آینده نیز تصمیمات بزرگ زندگی خود را راحت تر بگیرند. در این سن چون کودکان تازه را افتاده اند و می توانند روی پاهای خود بایستند، لازم است که در حفظ تعادل، آنها را کمک دهیم، همچنین اسباب بازی هایی در اختیار کودک خود قرار دهیم که زیاد سفت و خشن نباشد که آسیبی به کودک نزند. در این سن همچنان اسباب بازی های موزیکال و چراغ دار و اسباب بازی هایی که حرکت می کنند جذاب ترین انتخاب برای کودکان 1 تا 2 ساله هستند. همچنین در این سن است که می توان اسباب بازی های فکری ساده را برای کودک تهیه کرد در اختیار او قرار داد.

این وسایل بازی همچنین قدرت هماهنگ‌سازی چشم و دست را در کودک شما تقویت می‌کنند و جز اسباب بازی های پسرانه و دخترانه است. اسباب بازی پسرانه نظیر بازی بر روی تخته و کارت بازی، کتاب، تجهیزات ورزشی، کفش اسکی، کاردستی بادبادک، بازی‌ بر روی تخته، دوچرخه و کلاه ایمنی، بازی‌های هماهنگی و یا حافظه و… می تواند برای این گروه سنی مناسب باشد. از آنجا که سطح انرژی پسران به طور ویژه بالا است ، اسباب بازی های این پسران نیز باید طوری طراحی شوند تا به تخلیه مناسب این انرژی کمک کنند. بنابراین ، با دانستن کمی از روحیه پسرتان ، می توانید بهترین اسباب بازی های پسرانه را برای او بخرید.