دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه جدید+معرفی اسباب بازي گام اول خرید نقد و بررسی کالا-اسباب بازی

سبد خواب این عروسک خزدار، دارای آویز است و هرجایی که کودک دوست داشته باشد، می‌تواند آن را آویزان کند. این عروسک خواب‌آلود است و گوش‌ها مجله خبری اسباب بازی و چشم‌های آن را می‌توانید حرکت دهید. اسکوترهای عرضه شده در فروشگاه ماتیلوس، مقاوم و ایمن هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

تلفن اسباب بازی موزیکال مدل 877؛ دارای 21 دکمه است و ساخت شرکت معتبر کون شنگ می باشد. لگوهای موجود در فروشگاه کی کی تویز از انواع مدل های قهرمانان تا ساختنی تکنیکال، ساختنی غول و مینی فیگور و ساختنی کودک و قطعه درشت می باشد. ماکت نظامی تانک ام بی تی MBT برند ام اند سی MAIN BATTLE TANK M C TOYIN برای علاقه مندان به این مجموعه ساخته شده است و کودکان نیز می توانند با استفاده و بازی از این مجموعه لذت ببرند. این اسباب بازی شامل دوعدد تفنگ پرتاب تیر اسفنجی به همراه 10 عدد تیر بی خطر و استاندارد می باشد. اکشن فیگور ست آسایشگاه نظامی MILITARY LIFE C TOY که شامل دو عدد اکشن فیگور سرباز و تجهیزات آسایشگاه می باشد.

بازی فکری منچ و شطرنج کد 01 مجموعه 5 عددی

اسباب بازی های فکری علاوه بر اینکه به آنها در تقویت مهارت ها حل مسئله کمک می کند، مهارت های اجتماعی آنها برای رقابت یا کار تیمی را پرورش می دهد. تجربه موفقیت یا حتی شکست در بازی های فکری، تجربه مهمی است که در این فعالیت آنها کسب می کنند. توجه به تمامی این فاکتور ها در کنار رنگ و طرح و نحوه کارکرد محصول، است که میتاند به شما کمک کند تا بهترین اسباب بازی مناسب کودک خود تهیه کنید و او را خوشحال کنید. فیگو ها و اکشن فیگور های دخترانه، مانند نمونه های پسرانه از روی شخصیت های معروف انیمیشنی ساخته طراحی و در سایز های مختلف تولید می شود. از همه مهم تر دوست دارند عروسک هایی به شکل این شخصیت های انیمیشنی داشته باشند و به فیگو و اکشن فیگور های پلاستیکی و با جزئیات آنها، علاقه زیادی دارند.

ماشین‌های اسباب بازی از مهم‌ترین اسباب بازی های موردعلاقه پسربچه‌ها هستند. حتی نمونه‌هایی از ماشین اسباب بازی وجود دارند که کودک می‌تواند سوار آن شده و رانندگی کند. ماشین‌های کلکسیونی مانند کامیون یا اتوبوس یا انواع ماشین‌های سبک به فرزند شما کمک می‌کنند تا با انواع ماشین‌ها آشنا شود. درنتیجه می‌تواند در دنیای واقعی نیز شباهت میان ماشین‌های اسباب بازی و واقعی را تشخیص داده و درک شناختی خود را بالا ببرد. در این بخش سعی کرده‌ایم تا با دسته بندی متفاوت بازی‌های فکری و آموزشی کودک، انواع مختلف اسباب بازی‌ها و انواع بازی‌های فکری و آموزشی را برای سنین مختلف عرضه کنیم. با مطالعه‌ی این مطالب می‌توانید با انواع مختلف اسباب بازی‌ها از کودک خود شناخت بیشتری پیدا کنید.

خمیر بزرگ سطلی لیا 14 رنگ

اسباب بازی‌های رباتیک کودک را به چالش وادار می‌کنند، او بعد از ساخت یک ربات می‌تواند آن را کنترل کرده و با آن سرگرم شود. در بین انواع اسباب بازی ورزشی کودک همیشه اسکوتر کودک و سه چرخه کودک جزو معروف ترین ها و پرفروش ترین ها هستند. این اسکوتر بچه گانه از برندهای معتبر اروپایی دارای قابلیت های منحصر به فردی از جمله تنظیم ارتفاع دسته، وزن سبک، بسته بندی زیبا است. اتو اسباب بازی صورتی یه اسباب بازی دخترانه خیلی خوشگل برای خاله بازی بچه هاست.

قاعده کلی بازی چنین است که هر کسی باید مهره‌های خود را وارد بازی کند و آن‌ مهره‌ها را به انتهای صفحه رسانده و وارد ستون‌های هم‌رنگ مهره‌های خود کند. برنده بازی بازیکنی است که زودتر از بقیه بتواند هر چهار مهره خود را وارد ستون نهایی کند. در ابتدا همه مهره‌ها باید خارج از صفحه قرار داشته باشند و بازیکنان شروع به تاس ریختن کنند. هر بازیکنی که تاس 6 بیاورد، مجوز دارد که یک مهره‌اش را وارد بازی کند و شروع به پیش رفتن در صفحه نماید.

اسباب بازی حلقه هوش (کوچک)

این اسباب بازی به چراغ‌های LED هم مجهز است که کار دست دختر 6 ساله شما را در تاریکی می‌درخشاند. کیت کاردستی Creatto به عنوان یکی از بهترین اسباب بازی های دخترانه برای کودکان بالای 6 سال مناسب است. در واقع بهتر است بگوییم که پازل ها در انواع مختلف برای گروه های سنی مختلف اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ساخته می شوند.

  • فروشگاه دیجی توی شاپ با قرار دادن اسباب بازی دخترانه 8 سال به بالا در این دسته بندی به انتخاب هرجه سریعتر و راحت تر کمک می کند.
  • بنابراین می‌توان اسباب بازی هایی مانند خمیربازی یا سفال برای آن‌ها تهیه کرد.
  • شما در این سن می‌توانید رنگ‌ها، احجام، شکل‌های هندسی و اعداد را به بچه‌ها آموزش دهید.
  • این اسباب بازی اتو از جنس چوبه بنابراین برای طرفدارای اسباب بازی چوبی هم میتونه یه هدیه عالی باشه.
  • با استفاده از این ساعت‌های هوشمند می‌توانید 3000 تا عکس بگیرید یا 30 دقیقه ویدئو ضبط کنید.
  • اسباب بازی ال او ال شانسی توپی سری لیل سیسترز ام جی ای، یک سورپرایز بی‌نظیر برای دختران خردسال است.

این محصول طرح ماکت فلزی تریلی است که درب قسمت عقب ان نیز باز می شود و به عنوان اسباب بازی و ماکت کلکسیونی می توان از آن استفاده کرد. اسباب بازی هایی که مربوط به حرفه نقاشی و طراحی هستند بسیار برای کودکان جالب و نشاط آور هستند. سرگرم شدن با نقاشی برای کودک بسیار مفید خواهد بود زیرا باعث میشود هر آنچه در ذهنش میگذرد را روی کاغذ پیاده کند که این میتواند به پدر و مادر در شناخت فرزندشان کمک کند. حتی گاهی اوقات از وجود بیماری های روحی پنهان کودک خبر میدهد که میتوان جلوی آن را گرفت و مانع از پیشرفتش شد. اسباب بازی یعنی دوست ، یعنی خواهر ، یعنی برادر ، یعنی معلم ، یعنی … که هر کدام به تنهایی نقش بسزایی در زندگی دارند. پس بدانید که انتخاب یک اسباب بازی مفید یعنی انتخاب یک خانواده خیالی برای فرزندتان.