دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه جدید اسباب بازی کندی-اسباب بازی

فروشگاه دیجی توی شاپ با قرار دادن اسباب بازی دخترانه 8 سال به بالا در این دسته بندی به انتخاب هرجه سریعتر و راحت تر کمک می کند. بنابراین اسباب بازی های خواب که در بالای تخت آویزان می‌شوند، بهترین گزینه هستند. البته بهتر است که در این سن کودک خود را با انبوه اسباب بازی ها گیج نکنید. بلکه می‌توانید با تهیه اسباب بازی های رنگی، موزیکال و دارای بافت‌های مختلف، حواس او را تقویت کنید. به‌علاوه اسباب بازی های پسرانه‌ای که برای این سن تهیه می‌کنید، باید دارای بافت نرمی باشند. بنابراین اسباب بازی های موزیکال بهترین گزینه برای پسربچه‌هایی در این سن هستند.

بهترین اسباب بازی مناسب یک سال و نیم تا هشت سال زیرا در حین انجام بازی‌ها از سر و بدن، دست و پای خود استفاده کرده و از طریق بازی حس بینایی، شنوایی و لامسه خود را پرورش می‌دهند. جنس این سرسره از پلاستیک مرغوب بوده و به فضایی در حدود ۲ متر در ۱ متر با ارتفاع حدودا ۱.۳ متر نیاز دارید. این سرسره با امکانات کمتر نسبت به مدل قبلی ارازن تر بوده و گزینه مناسبی برای اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی می باشد.

ابزار شوخی مدل سوسک کد shb16

این اردک تخم گذار موزیکال علاوه بر موسیقی و چراغ رقصانی که داره میتونه راه بره و بچرخه و دمشو تکون بده. و تونل بازی کودک که برای عبور از آن‌ها باید سینه‌خیز عبور کرد، همگی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای افزایش سطح تحرک فرزند شما باشد. این بازی‌ها به فرزند شما کمک خواهد کرد تا انرژی خود را به طور کامل در طول روز تخلیه کند تا بتواند شب را در آرامش و در ساعتی مشخص به خواب برود. اسباب بازی ورزشیمناسب برای فرزندتان او را ناچار به تحرک بیش‌تر کنید.

  • برای مثال ماشین های کنترلی یا صدادار و ماشین ها دستی و بدون صدا، ماشین های پلاستیکی یا ماشین های فلزی.
  • این محصول ماشین اسباب بازی کنترلی مک لارن همراه با شارژر و باتری می باشد.
  • خیلی از دختر ها از همان کودکی علاقه مند به این هستند که دیگران را معاینه کنند و قرص و شربت به خورد پدر و مادرشان میدهند.
  • بنابر این اگر به دنبال اسباب بازی دخترانه جدید ایرانی ارزان و یا اسباب بازی دخترانه ژله ای می گردید اسلایم ها می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.
  • به‌عنوان نمونه کتاب حمام با طرح حیوانات شناگر، می‌تواند علاوه بر آشنا کردن کودک با حیوانات مختلف، ضرورت حمام کردن را به او بیاموزد.
  • عروسک‌ها یا اکشن فیگورهای این شخصیت‌های مشهور هم مانند خود شخصیت‌ها محبوب شده‌اند.

پس از آنکه هندوستان مستعمره بریتانیا گردید این بازی به بازی امروزی منچ تبدیل شد. خب در این کشورها دو اسباب بازی PS4 و عروسک باربی همزمان با یکدیگر جایگاه اول را به خود اختصاص داده اند. دنه خانه عروسک ساخته شده از pvc 16mil و اسباب بازی ها ساخته شده از plywood می باشد.

لگو کلاسیک 52 تکه مدل بلوک های سفید Creative Blue Bricks یک اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده و برای رده سنی 4 سال به بالا و کلکسیونرها یک هدیه فوق العاده است. با این لگو می توان سازه های خلاقانه خودتان را بسازید و یا از الگوی خودش پیروی کنید. لگو کلاسیک 653 تکه یک اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده و زیبا در 33 رنگ مختلف، برای رده های سنی مجله خبری اسباب بازی کودک ، نوجوان ، بزرگسال و کلکسیونرها. لگو کلاسیک 60 تکه مدل بلوک های سفید Creative White Bricks یک اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده و برای رده سنی 4 سال به بالا و کلکسیونرها یک هدیه فوق العاده است. لگو کلاسیک 270 تکه یک اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده و زیبا در 33 رنگ مختلف، برای رده های سنی کودک ، نوجوان ، بزرگسال و کلکسیونرها.

بازی فکری زیر خاکی مدل 002

والدین همیشه در تلاش اند که اسباب بازی جدید و مناسب برای فرزندانش خریداری نمایند. دخترها از همان کودکی روحیه ی حساس تری داشته و اسباب بازی دخترانه به بخش مهمی از زندگی شان تبدیل می شود. اسباب بازی های پسرانه مانند بازی های رومیزی و کارتی ، کتاب ، وسایل ورزشی ، چکمه های اسکی ، صنایع دستی بادبادک ، بازی های رومیزی ، دوچرخه و کلاه ایمنی ، هماهنگی یا بازی های حافظه ای ممکن است برای این گروه سنی مناسب باشد. اسباب بازی های آشنایی با فنون شامل تجهیزات پزشکی ، تجهیزات خانه داری و آشپرخانه ، تجهیزات خیاطی و … می شوند. و می تواند در رشد مهارت های زندگی در دختر ها بسیار کاربردی و موثر باشند.

با لگو کلاسیک 500 تکه می توان سازه های خلاقانه خودتان را بسازید و یا از الگوی خودش پیروی کنید. این لگو اسباب بازی یک سرگرمی فوق العاده برای تمامی سنین است.لگو کلاسیک یک اسباب بازی پسرانه و همچنین اسباب بازی دخترانه برای علاقه مندان به لگو است. با لگو کلاسیک 221 تکه می توان سازه های خلاقانه خودتان را بسازید و یا از الگوی خودش پیروی کنید.

اسباب بازی کامیون به همراه هلیکوپتر و ادوات جنگی و فیگور سرباز که هدیه و بسیار خوبی برای کودکان علاقه مند به این مدل اسباب بازی ها می باشد. این محصول یک سگ کنترلی رباتیک smart dog به همراه کنترل از راه دور و باتری قابل شارژ است که می تواند یک سرگرمی بسیار هیجان انگیز برای بازی کودکان باشد. این محصول یک اسباب بازی ربات کنترلی موزیکال به همراه نور و موسیقی می باشد که از جنس باکیفیت عالی ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند. ماشین قدرتی اسباب بازی کودک نشکن جنس پلاستیک و مواد درجه یک برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد. این محصول یک ست ماشین های قهرمانان اونجرز می باشد که بسیاری از کودکان به این اسباب بازی علاقه مند هستند و یک هدیه هیجان انگیز برای آنان می باشد. شما می توانید اسباب بازی ها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی پیویو تهیه کنید.

بهترین اسباب بازی در ایران (پسرانه و دخترانه)