دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید خبرگزاری ایلنا-اسباب بازی

این محصول ماشین اسباب بازی کنترلی مرسدس بنز همراه با شارژر و باتری می باشد. این محصول یک ست چندد عددی از ماشین و اسباب بازی مک کویین CARS می باشد. تریلی مک کویین اسباب بازی باز و بست که دارای مجله خبری اسباب بازی قطعات و متعلقات می باشد و کودک می تواند آنها را با آچار باز و بسته کند و قطعات را درون کامیوت قرار دهد. این اسباب بازی یک ماشین کنترلی طرح ماتر از انیمیشن کارز CARS می بشد که بصورت شارژی است.

ضمن اینکه مطلع بودن از داشتن یا نداشتن هم بازی، درون گرا بودن یا برون گرا بودن دختر بچه مورد نظر و… به ما کمک بیشتری می کند تا اسباب بازی را انتخاب کنیم که کودک با دیدن آن ذوق زده شود و خوشحال می گردد. فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس محلی برای عرضه اسباب بازی دخترانه از خردسالان تا نوجوانان است.

  • چرخ سفال گری یک اسباب بازی جدید فکری آموزشی برای تقویت حرکات دست کودکان، تخلیه هیجانات، و ارضا کنجکاوی و سرگرمی آنان است.
  • یکی از مزیت‌های خرید عروسک نوزاد برای دختران، این است که آن‌ها را برای رویارویی با خواهر یا برادر تازه متولد شده در خانواده آماده می‌کند و احساس ترس یا حسادت نسبت به آن‌ها را در کودک تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • با انتخاب این اسباب بازی ها، بهترین اوقات فراغت را برای فرزندان خود رقم خواهید زد.
  • ربات‌ها و اسباب بازی‌های هوشمند می‌توانند در ارتقای مهارت‌های ذهنی و عملی دختران شما نقش مؤثری داشته باشند.
  • و یا پارک های شادی تک توی جزو بهترین اسباب بازی های ساختنی برای این سن هستند.

لوپ کار ساخت یک شرکت کانادایی FA6 است و تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد و در دو نوع چرخ ژله ای چراغ دار و بدون چراغ است! سه چرخه لوپ کار در رنگبندی متنوع و زیبا میتواند یه هدیه و اسباب بازی جذاب برای بچه های بالای 18 ماه تا گروه های سنی بالاتر باشد.حتی بزرگتر ها هم میتوانند سوار سه چرخه لوپ کار بشوند. تجهیزات هنری مانند رنگ، خاک رس، مدادشمعی و امثال آن نیز می‌تواند موجب تقویت قدرت خلاقیت در کودک شما شود.

بهترین اسباب بازی پسرانه دنیا در ۲۰۲۲

این مساله نشان دهنده این است که بچه های اروپایی به بازی کردن با لگو و سایر اسباب بازی های فکری علاقه زیادی دارند. مهمترین نکته این است که حتما سلیقه فرزندتان بشناسید و در هنگام خرید روحیات و اخلاقیات او را در نظر بگیرید. در این صورت متوجه خواهید شد که کدام یک از اسباب بازی ها او را بیشتر سرگرم می کند و برایش جذابیت دارد. سه چرخه لوپ کار یه اسباب بازی باحال سوار شدنیه که فقط با چرخوندن فرمان به چپ و راست، بدون نیاز به باطری به جلو و عقب حرکت میکنه و تا 10 کیلومتر سرعت میگیره. لوپ کار تو شرکت کانادایی FA6 تولید میشه و تا 100 کیلوگرم تحمل وزن و چرخ های ژله ای چراغدار داره! سه چرخه لوپ کار در رنگبندی متنوع و زیبا میتونه یه هدیه و اسباب بازی جذاب برای بچه های بالای 18 ماه تا گروه های سنی بالاتر باشه.

اسباب بازی بسکتبال فکری کد Na1014

بنابراین خیلی زود کثیف می‌شوند و نیاز به شست‌وشو دارند به همین دلیل لازم است از قابلیت شست‌وشو برخوردار باشند. علاوه بر آن باید جنس اسباب بازی به نحوی باشد که آسیبی به بدن کودک وارد نکند. در این سن پسربچه‌ها دوست دارند بیشتر خود را در جمع بزرگ‌سالان جای دهند و از جمع بچه‌ها فاصله بگیرند. به همین دلیل بهترین اسباب بازی پسرانه برای نوجوانانی در این سن، بازی های فکری پیچیده و یا ربات‌های پیچیده است. پازل‌های هزار تکه یکی از بهترین اسباب بازی های پسرانه برای این سن هستند. به‌علاوه اسباب بازی های ورزشی در این سن نیز موردتوجه پسرها هستند.

همچنین خرید سلاح‌های اسباب بازی نیز در این سن به پسربچه‌ها احساس قدرت و فتح را می‌دهد. همان طور که در قبل اشاره شد، شاید طرح این سوال در دنیای امروزی چندان جالب به نظر نرسد. در گذشته عروسک ها و یا فیگورهای دخترانه در دسته انواع اسباب بازی دخترانه جا می دادند اما امروز بهتر می دانیم که این قبیل محدودیت ها بیشتر سبب جلوگیری از بحث آموزش می شوند. پس در یک جمع بندی کلی این طور باید بیان کرد که تقریبا تمام اسباب بازی ها می توانند به صورت مشترک هم برای پسر و هم برای دختر تهیه شوند.

عرسک های باربی که در نمونه های خیلی مختلفی تولید می شوند جزو محصلاتی هستند که مناسب برای کودکان بالای 5 سال بوده و معمولا دختر بچه های زیر 5 سال به آن اهمیتی نمی دهند و علاقه ای به آن ندارند. این محصول یک ست ماکت فلزی 4 عددی مدل نظامی طرح ماشین آفرودی شاسی بلند در سایز کوچک است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت عقب کش می باشد. بازی کردن با وسایل بادی مخصوصا اگر دوستان فرزندتان همراهش باشند برای او بسیار شادی آور است و مهارت های اجتماعی او را افزایش میدهد. یادگیری روابط اجتماعی مفید برای یک دختر در کودکی اساس زندگی آینده او خواهد بود.