دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید خبرگزاری ایلنا-اسباب بازی

معمولا پسرها دیرتر از دختران این دست از مهارت‌ها را یاد می‌گیرند. اما شما می‌توانید با استفاده از اسباب بازی های مناسب برای این سن، او را به انجام حرکات مختلف تشویق کنید. در سنین 6 تا 12 ماهگی شما می‌توانید شاهد خنده‌های عمیق کودک خود و واکنش‌های او به محیط اطراف باشید. کتاب‌ها نیز از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای پسربچه خود تهیه کنید.

بازی فکری زینگو مدل جت ست

این اسباب بازی ها وسایلی هستند که در پاسخ به یک ضربه یا لمس، واکنشی از خود نشان می‌دهند. بهترین اسباب بازی پسرانه برای سنین 6 تا 12 ماه، اسباب بازی هایی هستند که با باتری کار می‌کنند. این نوع اسباب بازی ها معمولا با فشردن یک دکمه نور از خود ساطع مجله خبری اسباب بازی کرده و موسیقی پخش می‌کنند. به همین دلیل پسربچه شما می‌تواند از این طریق واکنش‌های حرکتی خود را تقویت کند. یک مجموعه‌ی کامل از انواع اسباب بازی فکری و آموزشی در یک جعبه‌ی جذاب و دوست داشتنی با ابعاد کوچک برای سنین بین 1 تا 2 سال را قرار داده‌ایم.

هرچند به نظر می رسد که انسان ها از گذشته های دور تیر و کمان یا شمشیرهای کوچکی را برای بچه ها جهت تمرین و آموزش بقا تهیه می کردند. اما بر اساس شواهد موجود به نظر می رسد توپ ، بادبادک و یو یو از قدیمی ترین اشیایی هستند که برای بازی بچه ها طراحی شده اند. انواع پازل و اسباب بازی ساخت و ساز را با کلیک روی این عکس از نی نی بازار بخرید. تفنگ پرتاب توپ اسفنجی اسباب بازی Shoot Game که دارای دو مدل تیر های بدون خطر نرم می باشد که با فشار باد به سمت بیرون پرت خواهند شد. این محصول یک ماشین پلیس کنترلی بزرگ اسباب بازیPOLICE CAR می باشد. این محصول یک ست 3 عددی از کامیون و ماشین مک کویین است که که به صورت ماشین قدرتی می باشند و درب قیمت عقب کامیون نیز باز می شود.

  • همانطور که گفته شد اسباب بازیها بخش مهمی از کودکی فرزندان شما را پر میکنند و تاثیرات مهمی بر روی روحیات آنها میگذارند.
  • این محصول یک ست ماشین 2 عددی آفرودی و شاسی بلند است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت قدرتی می باشد.
  • یکی از بازی‌های مورد علاقه و دوست داشتنی در بین پسران، پلیس بازی است.
  • در زیر قصد داریم بهترین اسباب بازی های مناسب برای تقویت توانایی های ذهنی و جسمی کودکان عزیزمان را معرفی کنیم.
  • اما مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین اسباب بازی های پسرانه، حفظ ایمنی است.
اما این گونه نیست، اگر به دنبال شاد کردن دل کودک خود هستید بهتر از تا حدودی با روحیات او آشنا باشید که بتوانید خرید موفق تری را داشته باشید. برای انتخاب و خرید اسباب بازی پسرانه بهتر است موارد زیر را مد نظر داشته باشید. این محصول یک ست اسباب بازی پلیس شامل تجهیزات و وسایل مختلف پلیسی برای برای بازی و سرگرمی کودک می باشد. تفنگ اسباب بازی طرح بازلایتر از داستان شهر اسباب بازی ها که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد. این اسباب بازی مناسب برای کودکان خردسال است و براحتی می توانند با آن بازی کنند.

ولی در سنین بالاتر یکی از جذاب ترین و زیباترین هدیه ها برای یک دختر اسباب بازی آرایشی است که او را به لطافت و زنانگی دعوت میکند. انجام بازی های گروهی در مورد نوبت گرفتن، پیروی از قوانین و حل مشکلات آموزش های بسیار خوبی خواهد داد. این اسباب‌بازی‌ها، شامل اسباب بازی‌های رومیزی، بازی‌های کارتی و یا اسباب بازی هاییست که خودتان می سازید. در بازی های نمایشی اسباب‌بازی‌هایی استفاده می شود که به کودکان کمک می‌کند تا در مورد جهان پیرامون خود ایده پردازی کنند. این اسباب بازی ها شامل بلوک‌ها، ماشین‌های اسباب‌بازی، کامیون‌ها، هواپیماها، قایق‌ها، لباس‌های آراسته، حیوانات، حشرات، عروسک‌ها، کیت‌های پزشکی، خانه‌های عروسکی و… هستند.

اسباب بازی پسرانه لگو مدل بتمن کد ۷۶۱۲۲