دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی پسرانه؛ ویژگی‌ها، انواع و راهنمای جامع نی نی بازار-اسباب بازی

اختاپوس یک فروشگاه اینترنتی عروسک و اسباب بازی که با هدف عرضه‌ی اسباب بازی‌های باکیفیت، عروسک‌های متنوع و انواع اسباب بازی لوکس مخصوص هدایا و محصولات دیگر… به مشتریان می باشد. ما در اختاپوس تلاش می‌کنیم محصولاتی ارائه دهیم که متفاوت‌تر از آنچه در بازار انبوه موجود است، باشد. پسربچه شما در این سن می‌تواند اسباب بازی های بزرگ را از داخل ظرف‌ها خارج کرده و به‌جای خود بازگرداند. بنابراین یکی از بهترین اسباب بازی های پسرانه برای کودک شما، اسباب بازی هایی هستند که می‌تواند با استفاده از آن‌ها اشکال مختلف را در جای خود قرار دهد. دقت کنید که اندازه این اشکال باید بزرگ باشد تا خطر بلعیدن توسط کودک برای شما پیش نیاید.

برای این که کودکانتان یادگیری خوبی داشته باشند، آموزش درستی ببینند و قابلیتهای ذهنی خوبی پیدا کنند، باید به جنبه آموزشی اسباب بازیهایی که برای کوکانتان خریداری میکنید، توجه و دقت کافی را داشته باشید. اگر شما نسبت به امنیت بازی های جنگی نگران هستید، به جای ممنوع کردن آن یک فروشگاه مطمئن پیدا کنید. در دنیا چندین اسباببازی فروشی مطرح و شگفتانگیز وجود دارند که در این مقاله قصد داریم این فروشگاهها را به شما معرفی کنیم. بهترین اسباب بازی دنیا پسرانه موتور کنترلی است زیرا پسر بچه ها عاشق مسابقه، هیجان هستند و داشتن بهترین موتور کنترلی یکی از آرزوهای کودکانه آن ها می باشد. همانطور که میدانید کمتر کودکی پیدا می شود که از داشتن اسکوتر خوشحال نشود.

خرس تدی، یکی از بهترین اسباب بازی های دخترانه دنیا

بازی های فکری یکی از برترین اسباب بازی ها برای کودکان و نوجوانان می باشند. همانطور که میدانید بازی های فکری نه تنها باعث سرگرمی افراد می شوند بلکه باعث تقویت هوش و مهارت های فردی افراد نیز می شوند. از این جهت اگر قصد خرید بهترین اسباب بازی فکری دخترانه را دارید بازی های فکری می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. لازم است بهترین اسباب بازی دخترانه دارای جنسی نرم و باکیفیت و البته قابل شست‌وشو باشد. زیرا دختران اسباب بازی‌های خود را که بیشتر شامل عروسک هستند در هر حالتی و در هر مکانی به همراه دارند.

از سوی دیگر، چنانچه بازی مورد نظر بسیار آسان باشد، چالش کافی برای تقویت تمرکز و صبر کودک ایجاد نمی‌کند. اسباب بازی هایی ازاین‌دست که وسایل مربوط به شغل‌های مهم در جامعه هستند، می‌توانند کودک شما را وادار به انجام فعالیت‌های بدنی کنند. بی‌سیم و دستبند اسباب بازی، یکی از اسباب بازی های موردعلاقه پسرها است. با استفاده از این وسایل احساس یک پلیس واقعی در آن‌ها ایجاد می‌شود که سعی در تامین امنیت جامعه دارد. به‌علاوه تکمیل شدن این وسیله که می‌تواند ماشین، هواپیما یا هلیکوپتر باشد، پاداشی است که درنهایت کودک شما خواهد گرفت. این نوع اسباب بازی ساخت و ساز می‌توانند کودک شما را با قطعات مختلف یک وسیله آشنا کنند.

  • ماشین پلیس چوبی کوچک به شما این امکان را میدهد مفاهیم اولیه از قبیل حرکت و توقف، تند و کند، جلو و عقب، مسیر، ابتداو انتها و راست و چپ طراحی شده.
  • در کنار این‌ها انجام بازی های فکری ساده نیز در این سن به رشد عقلی بچه‌ها کمک خواهد کرد.
  • ماشین کنترلی انواع فراوانی دارد و با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید ماشین مورد علاقه خود را پیدا کنید.
  • این محصول یک ست از تریلی نظامی به همراه ماشین نفربر و هلیکوپتر به همراه ادوات جنگی و سه عدد فیگور سرباز برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان می باشد.
  • همه ی دختر بچه ها عاشق اینن که یه خونه اختصاصی برای خاله بازی داشته باشن و این کلبه کودک باربی یکی از خوشگل ترین انتخاب هاست.

همچنین عروسک های پلاستیکی در نمونه های بسیار متنوع و متفاوتی تولید شده اند و در بازار حضور دارند. در بازار ما عروسک هایی می بینیم که از پلاستیک معولی ساخته شده اند، برخی دیگر از عروسک ها از پلاستیک محکم و معروف به گوشتی ساخته شده اند و برخی دیگر از پلاستیک ABS که یک پلاستیک بسیار مقاوم و با کیفیت است ساخته می شوند. بازلایتر معروف ترین شخصیت انیمیشن توی استوری یا دستان اسباب بازی های است. ربات باز لایتر که با نام باز هم شناخته می شود از سری پنج این انیمیشن است که دارای بال های پشتی می باشد که قابلیت باز و بسته شدن را دارند.

تجربه رانندگی و داشتن یک ماشین شارژي تجربه‌ای فوق العاده برای کودکان است. این نوع اسباب بازی برقی مناسب محیط بیرون و درون خانه هستند و در دسته اسباب بازی گران قرار دارند، البته با یک انتخاب هوشمندانه می‌توان چند سال از ماشین شارژی استفاده کرد و از مزایای آن بهره برد. عروسک دخترانه، کلبه عروسکی، آشپزخانه کودک و وسایل آشپزی اسباب بازی، راکر، اسکوتر، سه چرخه لوپ کار، تخته نقاشی، ابزار موسیقی و … آشپزخانه کیفی کودک 3 در 1 شامل 28 قطعه از لوازم آشپزی کودک مانند ماهیتابه، قابلمه، سبزیجات، نیمرو، سینک، گاز ، سس، ملاقه، قاشق، چنگال و … اسباب بازی آشپزخانه کیفی، به راحتی همه جا قابل حمل و برای کودکان بالای 3 سال یک هدیه فوق العاده میباشد.

در سنین 9 تا 12 سال پسربچه‌ها دوست دارند که توانایی‌های خود را ثابت کرده و به‌عنوان یک شخصیت مستقل خود را نشان بدهند. همچنین استفاده از اسباب بازی های شارژی و مکانیکی در این سن برای پسربچه‌ها بسیار مفید خواهد بود. در کنار این‌ها انجام بازی های فکری ساده نیز در این سن به رشد عقلی بچه‌ها کمک خواهد کرد. همچنین از این سن کودکان می‌توانند انجام کارهای هنری را نیز آغاز کنند. بنابراین می‌توان اسباب بازی هایی مانند خمیربازی یا سفال برای آن‌ها تهیه کرد.

بازی فکری منچ و مار و پله آهو مدل 0001

یکی از راههایی که باعث افزایش توانایی خیال پردازی و تصور کودک می شود این است که شما به عنوان والدین او، در حین بازی با او همراه شوید و مثلا مسابقه ماشین بازی بگذارید. یا به او بگویید شما یا کودکتان نقش پلیس را بازی کرده و دیگری نقش مجله خبری اسباب بازی کسی که قوانین رانندگی را زیر پا میگذارد. این گونه طرح بازی ها ماشین اسباب بازی بزرگ پسرانه، علاوه بر سرگرم کردن کودک و به کار گرفتن مهارت های ذهنی و حرکتی او، به صورت ناخودآگاه روی روحیات بزرگسالی و شخصیت او تاثیر خواهد گذاشت.

اسباب بازی ماشین کنترلی آفرودی چرخ زنجیری که دارای باتری شارژی 6 ولتی می باشد. اسباب بازی ماشین کنترلی آفرودی پلیس که دارای باتری شارژی 7.4 ولتی می باشد. اسباب بازی ماشین کنترلی آفرودی که دارای باتری شارژی 7.4 ولتی Li-ion می باشد.