دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی پسرانه دنیا در ۲۰۲۲-اسباب بازی

شایان ذکر است که این بازی در دسته بازی های کارتی قرار دارد و در بسته بندی آن 40 کارت بازی قرار داده شده است. انواع اسباب بازی پسرانه یا اسباب بازی دخترانه برای کودکان 5 تا 7 سال را می توانید از وب سایت ما، با مناسب ترین قیمت در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. ما در فرفرک تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین اسباب بازی ها با استانداردهای لازم برای این گروه سنی را در ویترین وب سایت قرار دهیم تا شما با خیال راحت به انتخاب مناسب ترین بازی برای کودک خود بپردازید. سایت ایمن ترافیک انواع اسباب بازی مناسب کودک یک ساله را در مدل های مختلف و به جهت تقویت هوش کودکان فراهم آورده است.

از تهیه اسباب بازی هایی که فکر میکنید تاثیر منفی بر تربیت یا رفتار کودک دارد پرهیذ کنید. اسباب بازی هایی تهیه کنید که تحرک و تفکر هر دو برای کودک دختر فراهم شود. کیک تولد موزیکال سه طبقه چرخشی یک اسباب بازی رنگارنگ مناسب برای کودکان بالای 3 سال. این مجموعه اسباب بازی با قابلیت مجله خبری اسباب بازی فوت کردن شمع، چرخش 360درجه، چراغ های رنگارنگ و موزیک زیبای HAPPY BIRTH DAY یک هدیه زیبا به عنوان کادو تولد 3 سالگی کودک می باشد. با کمک این ست زیبا بافندگی با سلیقه خودت کیف،کمربند وهرچه دوست داری درست کن. اسباب بازی ساختنی ست بافندگی 4 کلاف کاموا، شانه بافندگی، سوزن و…

از طرفی برخورد کودک با اسباب بازی در حاشیه امن اتفاق افتاده و سبب آشنا شدن کودک با مسائل واقعی می‌گردد. اگر از آن دسته والدینی هستید که به دلیل علاقه شخصی و یا اجبار شرایط کاری کودک تان را قصد دارید به مهد کودک بسپارید این سن وقت مناسبی است. در این دوران کودک سوال های زیادی پرسیده و حس رقابت طلبی و افزایش یافته و به دنبال تعامل با دیگران است. به دلیل کنجکاوی زیاد کودکان پسر، اتومبیل ، قطار ، هواپیما و غیره دوست دارند. از طرف دیگر ، برخورد کودک با اسباب بازی ها در یک مرز امن اتفاق می افتد و باعث می شود کودک با موضوعات واقعی آشنا شود.

دختر بچه ها میت وانند همراه با دوستان خود و یا والدین به بازی مشتری و فروشنده بپردازند و ساعت ها سرگرم شوند. همچنین انواع کیف و کفش و لوازم التحریر، تخت و کمد و میز، عروسک و اکشن فیگور، وسایل آشپزی و آشپزخانه جزو وسایلی هستند که با طرح های کیتی و فروزن و باربی می توان در همه فروشگاه ها و اتاق های کودکان مشاهده کرد. این محصول یک ست از تریلی نظامی به همراه ماشین نفربر و هلیکوپتر به همراه ادوات جنگی و سه عدد فیگور سرباز برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان می باشد. این مجموعه یک ست اسباب بازی جنگی با کلت و تفنگ شامل تجهیزات و وسایل مختلف نظامی است که کودک براحتی می تواند با آن بازی کند و سرگرم شود. اسباب بازی ست کامیون ارتشی به همراه ماشین نفربر و ادوات جنگی و فیگور سرباز که هدیه و بسیار خوبی برای کودکان علاقه مند به این مدل اسباب بازی ها می باشد.

فنر بازی مدل LX124

بازی کردن کودک و استفاده از اسباب بازی کودک یک ساله می تواند علاوه بر افزایش تحرک کودک موجب شود تا کودک بتواند کارهای دستی و حرکتی بیشتری انجام دهد و این مهارت را در خود تقویت کند. انتخاب اسباب بازی برای کودک باید با توجه به سن او و علاقه هایش باشد. در واقع هم باید او را سرگرم و خوشحال نگه دارد و مهارت ها ی حرکتی، فکری و خلاقیتی او را تقویت کند. برای مثال ماشین اسباب بازی بزرگ پسرانه، یکی از وسایل بازی است که تقریبا 90 درصد پسرهای زیر 12 سال به آن علاقه دارند و از بازی با آنها لذت می برند. دنیای دخترانه رنگارنگ و پر از ظرافت است که باید برای حفظ آن تلاش کرد.

اسباب بازی های موزیکال

یکی از ویژگی هایی که باید در همه اسباب بازی ها وجود داشته باشد مواد اولیه بکار گرفته شده در ساخت آنها است. تقریبا همه دختر بچه ها در یک سنی، شدیدا به این اکشن فیگور ها علاقه مند می شوند و چند تایی از آنها را در کنار تخت خود و یا در اتاق خود دارند و از دیدن آنها لذت می برند. اسباب بازی دومینو سرامیکی؛ از ۲۸ عدد مهره مستطیلی سرامیکی (سنگی) تشکیل شده که هرکدام شامل دو مربع کنار هم هستند و روی هر مربع ۰، ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ نقطه مشکی رنگ وجود دارد. اسباب بازی دومینو سرامیکی رنگی؛ از ۲۸ عدد مهره مستطیلی سرامیکی (سنگی) تشکیل شده که هرکدام شامل دو مربع کنار هم هستند و روی هر مربع ۰، ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ نقطه رنگی (6 رنگ متفاوت) وجود دارد. فروشگاه کی کی تویز متنوع ترین و جدیدترین لگوها و پازل ها را برای انواع سنین موجود دارد که می توانید خیلی راحت انتخاب کرده و آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. این ست اسباب بازی نظامی و جنگی شامل تجهیزات و وسایل مختلف نظامی است که بصورت مکانیکی و بدون موزیک است.

بازی فکری کودک و آینده مدل 22 بازی دانش و سرگرمی

بنابراین عروسک‌های دارای ساختار نرم وسایل بازی دارای رنگ‌های شاد انتخاب‌های بی‌نظیری برای آنان خواهند بود. بهترین اسباب بازی پسرانه در این سن، اسباب بازی های موزیکال، سواری و ساختمانی هستند. همچنین می‌توانید اسباب بازی هایی مانند استخر توپ را برای کودک خود تهیه کنید تا با پریدن در آن انرژی خود را تخلیه کند. همچنین خرید توپ برای پسربچه‌ای در این سن و بازی با او در فضای آزاد نیز یک گزینه بسیار عالی است. برای پسربچه‌هایی که در سنین پایین قرار دارند، ایمنی مهم‌ترین مسئله است. بنابراین در این سنین نباید اسباب بازی هایی تهیه کرد که اندازه کوچکی دارند.

  • کودک پلاس با تجربه چند ساله در زمینه فروش اسباب بازی های دخترانه؛ تنوع بی نظیری از جدیدترین اسباب بازی های خارجی اورجینال و جدیدترین اسباب بازی های شیک ایرانی فراهم آورده است.
  • حیوانات چرخ دار، صندلی های متحرک و دوچرخه هایی که قابل هدایت و کنترل توسط والدین باشند، بهترین وسیله برای کودک شما هستند.
  • یا به او بگویید شما یا کودکتان نقش پلیس را بازی کرده و دیگری نقش کسی که قوانین رانندگی را زیر پا میگذارد.
  • امروزه لگو ها فقط در تعدادی قطعات ریز و درشت که در قدیم وجود داشت خلاصه نمیشوند ، هرچیزی که شما فکرش را بکنید به صورت لگو میتوانید پیدا کنید که فرزندتان با ساخت آن حس ورود به دنیای تازه ای را تجربه خواهد کرد.
  • این بازی فکری تخته ای با موضوعات اجتماعی است که قواعد خاص خود را دارد و در کشور نیجریه بیشتر از سایر کشورها طرفدار دارد.
  • دختر بچه های شش سال به بالا با هر اسباب بازی بازی نمی کنند و هر نوع محصولی آنها را راضی نمی کند.

سه چرخه لوپ کار یک اسباب بازی پسرانه و دخترانه از سن 18 ماهگی به بعد یعنی از زمانی که بتوانند بشینند و فرمان را هدایت کنند مناسب است. فراموش نکنید کهخرید اسباب بازی خوب آن است که به کودک در تقویت مهارت ها کمک کند و تنها جنبه سرگرمی نداشه باشد. اسباب بازی جرثقیل کنترلی یک ماشین کار بسیار زیباست و قابلیت حرکت به تمامی جهات را دارد. بازوی این ماشین نیز قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین و چرخش 360 درجه را داشته. دنیای آشپزی دنیای هیجان انگیزیست آشپزخانه کودک بزرگ 35 قطعه دارد. این آشپزخانه بازی کودک دارای اسباب بازی وسایل آشپزخانه، سینک ظرفشویی اسباب بازی با قابلیت ریزش آب و همچنین جلوه های نوری و صوتی جذاب میباشد و برای گروه سنی 3 سال به بالا هدیه تولد عالی است.