دسته‌ها
اخبار

بهترین روش شستشوی فرش ماشینی در منزل مجله تصویر زندگی | fanbaz

بهترین روش شستشوی فرش ماشینی در منزل مجله تصویر زندگی | fanbaz

در طی سالهای اخیر و با پیشرفت تکنولوژی ، دستگاههای غبارگیری جدیدی به وجود آمده است که علاوه بر داشتن بازده بالا ، می توانند در زمان کوتاهتری تعداد زیادی فرش را غبارگیری شرکت نظافتی فن باز در تهران کنند. روش دیگر این است که چهار نفر هر یک گوشه ای از فرش را گرفته و به ترتیب ضربه ای موجی شکل را به فرش وارد سازند ، به این ترتیب فرش از چهارطرف با تکان داده شدن و ضربات متعدد غبارگیری خواهد شد. مراحل پاک کردن کرم پودر از سطوح مختلف ساده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. راهنمای جامع ما را بخوانید تا به آسانی از شر این لکه‌ها خلاص شوید.

  • سطوح زیر فرش را با مواد شوینده اسیدی یا مواد شوینده ای که خاصیت قلیایی دارند تمیز نکنید چون امکان دارد که اثرات مواد شوینده از روی سطوح خوب تمیز نشوند و باعث آسیب رساندن به بافت فرش شوند.
  • کیفیت و نوع شوینده‌ای که برای شستن انواع فرش و قالی در قالیشویی استفاده می‌شود، عامل دیگری است که می‌تواند بر قیمت قالیشویی تأثیر بگذارد.
  • اما اگر فرش‌های ماشینی به شیوه‌ای درست و با مواد مناسب شسته شوند نرمی و جلوه زیبای خود را برای سالیان طولانی حفظ خواهند کرد.
  • اگر میخواهید سلامت و کیفیت فرش شما در حین شستشو تضمین شود و در عین حال نظافت آن به طور کامل صورت پذیرد، لازم است که فرش خود را به یک مجموعه معتبر نظیر قالیشویی ادیب بسپارید.

شاید برایتان سوالباشد قالیشویی مدرن چیست؟ و چه تفاوتی بین قالیشویی اتوماتیک، نیمهاتوماتیک و قالیشویی های قدیمی است؟ با پیشرفت تکنولوژی از روش های متعددی برای شستشویفرش و موکت استفاده می شود. به این ترتیب تلاش برای بالا بردن کیفیت بااستفاده از تجهیزات مکانیزه است تا در کمترین زمان خدمات قالی شویی باکیفیت بالاتری ارائه دهند که در ادامه توضیح مختصری در ارتباط با انواع روش ها میدهیم. ادیب از بهترین شوینده ها و با فرمولاسیون خاص بهره میگیرد. تمامی فرش ها در سالن های شستشوی مربوطه در دستگاه های مناسب شسته می شوند. بعد از شستشوی فرش، آب فرش ها توسط دستگاه های آبگیری، تا حد امکان گرفته می شود.

مشخصات فرش دستباف دارای سه ویژگی مهم است که عبارتند از:

برای شستشوی کامل توصیه نمی شود که در منزل انجام شود بخاطر اینکه رنگ فرش روی آن پخش می شود و فرش ظاهر زیبای خود را ازدست می دهد ازین رو برای شستشوی فرش دستباف در اصفهان بهتر است از خدمات کارخانه قالیشویی استفاده کنید. همانطور که گفته شدبهترین راهکار برای شستن فرش دستباف و شستشوی فرش ماشینی سپردنبه قالیشویی خوب است. لقب بهترین قالیشویی را تنها می توان به قالیشویی سپردکه در کنار قیمت قالی شویی منصفانه بر اساس نرخ اتحادیهقالیشویی، خدمات با کیفیتی نیز ارائه دهند.

قیمت قالیشویی و خشکشویی فرش ماشینی در محل (متر مربع)

توجه داشته باشید که تا قبل از خشک شدن آن به هیچ عنوان از روی فرش و ریشه ها عبور نکنید. با فرچه مناسب روی فرش بکشید تا خوب کف کند و تمام کثیفی های آن از بافت فرش خارج شود. برای تمیز کردن لکه هایی که جرم مشخصی دارند، مثل لکه شمع، از لبه یک چاقو یا کاردک استفاده کرده و آن را به آرامی از فرش جدا کنید.