دسته‌ها
اخبار

جدیدترین و بهترین اسباب بازی های پسرانه و دخترانه 1400 و 2021 دوزتوی-اسباب بازی

کودک با دست زدن و حرکت دادن اشیا و اسباب بازی هایی مثل ماشین، طعم واقعی جذابیت بازی را میچشد و صد در صد رشد روانی و ذهنی بهتری خواهد داشت. لگوها را می‌توان یکی از سلاطین اسباب بازی‌ها در دوره‌های مختلف تاریخی نامید! لگوها اسباب بازی‌هایی هستند که از حدود 70 سال پیش که ابداع شدند تاکنون، توانسته‌اند به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها خودنمایی کنند.

این ماشین‌ها که انواع و اقسام بسیاری را دارند، بخشی از رویای بزرگسالی پسرها را تامین می‌کنند! به همین دلیل استفاده از ماشین کنترلی می‌تواند این علاقه و نیاز آن‌ها را برطرف سازد و انتخاب خوبی به عنوان بهترین اسباب بازی پسرانه باشد. ماشین کنترلی انواع فراوانی دارد و با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید ماشین مورد علاقه خود را پیدا کنید. همانطور که گفته شد اسباب بازی ها علاوه بر جنبه ی سرگرمی جنبه آموزشی و مهارتی نیز دارند.

به‌علاوه خرید یک اسباب بازی متناسب با سن کودک، به او اجازه می‌دهد که رفتارهای متناسب با سن خود را یاد بگیرد. کودکان زیر یک سال بسیار بازیگوش می باشند و در ابتدای راه هستند تا بتوانند راه بروند و از دست و پاهای خود استفاده کنند. لازم به ذکر است بدانید که عروسک، بازی های ساختنی، توپ و غیره می تواند مجله خبری اسباب بازی جدید برای کودکان زیر 1 سال باشد.

برای مثال اگر کودک شما دوست دارد با انواع اسباب‌بازی‌ باربی و عروسکی بازی کند، سعی کنید از همان دسته اسباب‌بازی‌ها برای او تهیه کنید اما با ظاهر و کاربردی متفاوت. عروسک مو فرفری پیکوتویز با لباس قشنگش منتظر دوست برای خاله بازیه. این عروسک دخترانه رو می تونین راحت روی سطح صاف قرار بدین تا بایسته.این عروسک مناسب رده سنی بالای 3 ساله و برای نقش بازی و داستان سرایی کودکان کاملا ایده آله. عروسک مو بلوند پیکوتویز با لباس قشنگش منتظر دوست، برای خاله بازیه. اسباب بازی ون بستنی فروشی شامل بستنی های رنگارنگ، آب نبات های چوبی، شکلات، میز برای تجربه واقعیه کوچولوهاست.

  • شایان ذکر است که در راستای پرورش حس همدلی و تقویت مهارت‌های اجتماعی کودکان، عروسک‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه شده‌اند.
  • شایان ذکر است بدانید که برای سنین پایین باید توجه بیشتری نسبت به محصولات داشته باشید چون با یک انتخاب اشتباه می توانید در رشد و پیشرفت فرزند خود تاثیر منفی بگذارید.
  • به همین دلیل در این مقاله از نی‌نی بازار می‌خواهیم مهم‌ترین معیارها را برای انتخاب بهترین اسباب بازی پسرانه متناسب با سن فرزند شما معرفی کنیم.

هم پسر بچه ها و هم دختر خانم ها عاشق این کفش ها هستند و هم بزرگسالان و حرفه ای ها. کفش های اسکیت اسباب بازی عموما برای کودکان 3 تا 10 سال می باشند و نمونه های حرفه ای آن نیز برای کودکان 8 تا 99 سال تولید می شوند که قیمت های به مراتب بالاتری دارند. برخی از کفش اسکیت ها همراه زانو بند، دستکش و کلاه ایمنی هستند، و برخی دیگر این وسایل جانبی را ندارند. بهتر است والدین به این نکته توجه داشته باشند و همیشه اسکیت های دخترانه همراه با کلاه ایمنی و زانو بند و دستبند برای کودک خود انتخاب کنند. در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید.

فروشگاه پیویو | خرید آنلاین، قیمت مناسب، ارسال سریع

اکنون که با ویژگی‌های انواع اسباب بازی‌ها برای دختران، متناسب با خصوصیات فیزیکی، فردی و روانی آن‌ها آشنا شده‌اید؛ می‌خواهیم به فهرست برترین اسباب بازی‌های ماتیلوس برای دختران اشاره کنیم. شایان ذکر است که در راستای پرورش حس همدلی و تقویت مهارت‌های اجتماعی کودکان، عروسک‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. از جمله مفیدترین و محبوب‌ترین نوع این عروسک‌ها می‌توان به عروسک‌های پولیشی، عروسک شخصیت‌های کارتونی و انواع عروسک‌های نوزاد با لوازم جانبی آن‌ها اشاره کرد. یکی از مزیت‌های خرید عروسک نوزاد برای دختران، این است که آن‌ها را برای رویارویی با خواهر یا برادر تازه متولد شده در خانواده آماده می‌کند و احساس ترس یا حسادت نسبت به آن‌ها را در کودک تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در کنار این‌ها پسربچه‌ها در این سن از عروسک‌های شخصیت‌های اکشن و ابرقهرمان لذت می‌برند. بهتر است برای پسربچه‌های بین 5 تا 8 سال اسباب بازی تهیه کنید که خودتان نیز بتوانید در بازی با او همراه شوید.

یکی بازی های مهم برای کودکان 7 ساله، بازی هایی هستند که به رشد هیجانی – اجتماعی آنها کمک کند، می باشد. این رشد به شدت بر روی افزایش اعتماد به نفس و همچنین برقراری ارتباط با دیگران موثر است. گروه اسباب بازی های شغلی و نقش بازی با هدف تقویت همین مهارت طراحی شده اند. همانطور که گفته شد این اعتماد به نفس چیزی است که کودکان شاید بیشتر از مهارت خواندن و نوشتن در سال اول مدرسه خود به آن احتیاج دارند. سرگرم کردن کودک یک ساله کار دشواری است؛ اما این قطعات چوبی رنگی رنگی، برای مدتی آن ها را سرگرم خواهد کرد.

شما در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی هویو این امکان را دارید تا با مقایسه انواع محصولات و بررسی دقیق هر مدل اسباب بازی مورد علاقه فرزندتان را بهترین قیمت و خدماتی مثل تعویض کالا، ارسال فوری اسباب بازی در تهران تهیه کنید. در فروشگاه اینترنتی هویو بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه با ارزانترین قیمت موجود است. فروشگاه اسباب بازی اختاپوس، یک تیم جوان و پویا متشکل از دانشجویان اصفهان است که زیر نظر محمدرضا فلاحتی در جهت ساختن دنیایی بهتر برای کودکان و بزرگسالان تلاش می‌کند. اختاپوس تلاش می‌کند تا خرید اسباب بازی هوشمندانه و متناسب با شخصیت و نیاز شما باشد، همچنین در فروشگاه اسباب بازی اختاپوس همه محصولات با دقت بررسی می‌شوند و تنها اسباب بازی با کیفیت و درجه یک در سایت قرار می‌گیرد. هر اسباب بازی تعداد زیادی عکس و فیلم دارد که به شما کمک می‌کند تا اسباب بازی مورد علاقه تان را خریداری کنید. در فروشگاه اختاپوس انواع اسباب بازی آشپزخانه، لوازم خانه اسباب بازی، انواع عروسک، مدل‌‌های مختلف عروسک باربی و پولیشی، خانه عروسکی، لگو دخترانه، دوچرخه دخترانه و همه مدل اسباب بازی دخترانه موجود است.

وسایل بازی برای افزایش هوش و تمرکز کودکان چیست؟