دسته‌ها
اخبار

خرید اسباب بازی دخترانه انواع هدیه مناسب دختر بچه ها فروشگاه اینترنتی پیویو-اسباب بازی

در واقع دختر بچه ها نسبت به پسر بچه ها به دلیل روحیه لطیف تر و احساسات بیشتری که دارند، علایقشان در مقایسه با یک دیگر متفاوت است. در صورتی که قصد خرید اسباب بازی دخترانه دارید، ابتدا توجه به رده سنی انواع اسباب بازی هایی که به فروش می رسد، داشته باشید. در این مقاله به طور کامل با معرفی انواع اسباب بازی دخترانه، دلایل مفید بودن بازی کردن و تاثیر هر کدام روی روحیات دختر بچه ها می پردازیم.

تفنگ بازی مدل وینچستر دولول

یازی های فکری هوش او را به چالش می کشد و برایش هدیه ای بسیار مناسب است. برای تهیه انواع اسباب بازی های دخترانه می‌توانید فروشگاه بیبی کالا را انتخاب کنید. فروشگاه سیسمونی و لوازم کودک بیبی کالا، به غیر از انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه، انواع لوازم مورد نیاز برای نوزاد و کودک شما را ارائه می‌دهند. در این فروشگاه می‌توانید اسباب بازی‌ها، پوشاک نوزاد، صندلی‌های غذاخوری و سایر لوازم مورد نیاز برای نوزاد و کودکتان را به صورت اینترنتی خریداری کنید. هم‌چنین می‌توانید با خریدهای بالای500 هزار تومان، محصولاتتان را رایگان تحویل بگیرید. یکی دیگر از بهترین انواع اسباب بازی های دخترانه که دختران 6 ساله می‌توانند از بازی با آن‌ها لذت ببرند، کیت ساخت کاردستی Creatto است که به کودکتان اجازه می‌دهند که یک جسم مشخص را بسازند.

  • ست پزشکی اسباب بازی مدل 9900 مناسب رده سنی 3 سال به بالا است و شامل لوازمی مثل گوشی پزشکی، آمپول بی خطر، تب سنج، قیچی، دستگاه سنجش گوش می باشد.
  • هیچ چیز به اندازه داشتن چنین اسباب بازی‌هایی دختران را خوشحال نمی‌کند.
  • در اینجا نمی شود به یک نوع خاص از اسباب بازی اشاره کرد، حتی نمی شود به دسته ای از اسباب بازی ها اشاره کرد که موجب شکوفایی خلاقیت می شود.
  • این اسباب بازی علاوه بر این که کودکانتان را سرگرم می‌کند، یک وسیله آموزشی خوب هم برای آن‌هاست و می‌تواند مهارت‌های ذهنی آن‌ها را بهبود دهد.
  • ماکت تریلی فلزی با ماشین DIECAST TRUCK که از جنس فلز و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند.

هنگام خرید این گونه وسیله ها به وزن کودک خود دقت کنید و از بازی های هیجانی و پر سرعت به شدت خودداری کنید. بازی های کودک یک ساله و به طور کلی بازی کردن کودک در این سن موجب می شود که کودک تحرک بیشتری داشته باشد و اشیا را جا به جا کند. در مورد بهترین اسباب بازی در این سن باید اسباب بازیی را انتخاب کرد که کودک بتواند با انداختن آن و یا هل دادن اسباب بازی تحرک بیشتری داشته باشد.

این محصول یک ست ماشین 2 عددی آفرودی و شاسی بلند است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت قدرتی می باشد. این محصول یک ست 2 عددی ماشین راهسازی آفرودی و شاسی بلند است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت قدرتی می باشد. این محصول ماکت فلزی از ماشین آفرودی Roadster است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.

این اسباب بازی تفنگ کاپیتان امریکا به همراه فیگور و ماسک این شخصیت می باشد. این محصول یک ربات اسباب بازی شخصیت بازلایتر موزیکال و راهرو Buzz Lightyear می باشد که دارای بال های با قابلیت باز و بسته مجله خبری اسباب بازی شدن دارند. این محصول یک ماشین دیوانه اسباب بازی طرح تاکسی می باشد که دارای باتری شارژی و ادابتور می باشد. این محصول یک ماشین کنترلی اسباب بازی بزرگ TURBO SAVAGE به همراه باتری قابل شارژ می باشد.

کودک یک ساله برای گرفتن اشیا از هر دو دست خود استفاده می کند و نمی توان در این دوره با اطمینان مشخص کرد که کودک چپ دست است یا راست دست. اولین نکته ای که باید در خرید اسباب بازی های دخترانه توجه کرد مناسب بودن آن اسباب بازی برای سن کودک است. والدین باید توجه داشته باشند و همیشه با تحقیق و بررسی و مشورت با فروشندگان خبره و با تجربه اقدام به خرید اسباب بازی برای دختر بچه خود بکنند. و وسایل خاله بازی علاقه ای ندارند و حتی گاهی می بینیم دختر بچه هایی که اسباب بازی های پسرانه مثل ماشین و قطار و هواپیما را ترجیح می دهند، به بیانی دیگر نمی توان کودکان امروزی را مثل هم دانست و برای همه یک نسخه واحد پیچید. در مثال دیگری خیلی از دختر بچه ها هستند که عاشق بازی های فکری بوده و از بین عروسک ها، فقط عروسک ها پولیشی را دوست دارند.

به همین دلیل زمان خرید کردن کافی است به ویژگی های اسباب بازی دخترانه خوب که در ادامه به توضیح آن می پردازیم، دقت کنید. این اسباب بازی که در انواع بسیار و مختلفی تولید می‌شوند؛ از تفنگ‌های آب‌پاش و پلاستیکی گرفته تا انواع تفنگ‌های دارای ساچمه که کمی خطرناک‌تر هستند، همگی در این دسته از اسباب بازی‌ها جای می‌گیرند. تفنگ بازی معمولا نیاز کودکان به تخلیه انرژی و فعالیت را برطرف می‌کند و برای پسربچه‌ها هماهنگی چشم و دست را به همراه دارد. معمولا توصیه می‌شود در انتخاب تفنگ اسباب بازی برای کودکان مدل‌هایی که شباهت کمتری به اسلحه واقعی دارند انتخاب شوند تا حس خشونت در کودک ایجاد نشود. امروزه با شیوع بیماری کرونا امکان استفاده از پارک یا فضای بازی کودکان در مکان‌های عمومی و مناسب آن‌ها وجود ندارد و همین مسئله می‌تواند میزان تحرک بچه ها در خانه را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

تلفن اسباب بازی طرح فانتزی موزیکال بوده و به وسیله سه عدد باطری قلمی تغذیه می شود. دوزتوی، تمام تلاش خود را می کند تا همواره جدیدترین و بهترین ها را به مخاطبان خود معرفی کند و گامی هرچند کوچک در جهت جلب رضایت مشتریان خود بردارد. از شما درخواست می کنیم که در خصوص کالاهای معرفی شده و تنوع آن ها، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. ماشین آتشنشانی فلزی با بالابر Metal fire truck که دارای نور و افکت صدا کامیون می باشد. این کامیون آتشنشانی بصورت عقب کش است و کودکان براحتی می توانند با ان بازی کنند. ماکت تریلی فلزی با ماشین DIECAST TRUCK که از جنس فلز و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند.

و همانطور که در قبل گفتیم برخی از این اسباب بازی ها می توانند برای کودکان به خصوص دختر ها مناسب نباشند. و شما باید سعی کنید اسباب بازی تهیه کنید که موجب رشد جسمی و ذهنی کودکتان شود. اما اصلا نگران نباشید در ادامه این بخش 11 تا از پرفروش ترین و بهترین اسباب بازی های دخترانه را به شما معرفی می کنیم. نه تنها دختر بچه‌ها بلکه پسر بچه‌ها نیز وسایل بازی سنگین را دوست ندارند.

بازی های فیزیکی