دسته‌ها
اخبار

خرید اسباب بازی دخترانه جدید و شیک + بهترین قیمت ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

همچنین در آن، تعدادی سکه، کارت اعتباری و لوازم آرایش برای بازی کودکان وجود دارد. صفحه دیجیتال این اسباب بازی موزیکال بوده و برای کودکان بسیار جذاب و محبوب است. در فروشگاه اینترنتی ماتیلوس، می‌توانید انواع اسباب بازی‌های موزیکال نظیر ماهی موزیکال، ریموت کنترل موزیکال، تشک بازی، فرمان و چراغ خواب موزیکال را در مجموعه اسباب بازی‌های نوزاد و نوپا برای نوزادان خود تهیه نمایید.

کودکان می‌توانند این ساعت هوشمند را روی مچ خود ببندند یا با استفاده از گیره، به لباسشان متصل کنند. با استفاده از این ساعت‌های هوشمند می‌توانید مجله خبری اسباب بازی 3000 تا عکس بگیرید یا 30 دقیقه ویدئو ضبط کنید. رده سنی که برای استفاده از این اسباب بازی در نظر گرفته‌شده است، رده سنی 4 تا 8 سال است.

بهترین اسباب بازی پسرانه در این سن، اسباب بازی است که بتواند حواس کودک را تحریک کند. در این میان حواس بینایی، لامسه و شنوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. اسباب بازی فکری برای کودکان 6 ساله می تواند یکی از گزینه های مناسب برای آنها باشد. حالا که آنها در این سن در حال آماده کردن خود برای ورود به مدرسه هستند، با تقویت مهارت های تفکر و تمرکزشان، آنها را در این مسیر همراهی کنید.

بازی با محیط و وسایل آشپزخانه یکی از کارهای مورد علاقه دختران است. نوزادان 6 ماه تا 1 سال بسیار فعال و بازیگوش هستند و اغلب چهار دست و پا راه می روند ، روی صندلی می نشینند ، خود را بلند می کنند و بلند می شوند. بهترین عروسک ها برای کودکان یک ساله اشیاء ساختمانی مانند بلوک های نرم بزرگ ، اشیا چرخ دار چوبی و پلاستیکی و اسباب بازی های آبی ، توپ و انواع وسایل و ماشین های هل دادنی و کشیدنی برای تقویت عضلات بزرگ انها است. در انتها بهتر است بدانید که این سرسره از نمونه‌های مشابه خود ارزان تر می‌باشد در نتیجه تمام اقشار جامعه می توانند برای فرزندان خود این سرسره را خریداری کنند. امروزه دوچرخه ها در سایز های مختلف و مناسب برای تمام سنین در بازار یافت می شوند. لازم به ذکر است اگر به دنبال اسباب بازی دخترانه سن ۱۰ سال و یا سنین بالاتر می گردید دوچرخه ها می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

ال او ال شانسی توپی سری لیل سیسترز ام جی ای LOL-552161

یکی از جذابیت های اسباب بازی های ال او ال که در بسته بندی های مختلف ارائه می شود، سوپرایز بودن و بسته بودن درب جعبه ها و محصولات آن است. به این صورت که کودک در هنگام انتخاب بسته های ال او ال نمی داند که درون جعبه کدام یکی از عروسک های LOL با چه وسایل و ویژگی هایی در انتظار او است. این ویژگی محصولات ال او ال است که باعث می شود به آن سوپرایز گویند. البته در خرید وسایل آرایشی دخترانه باید دقت و وسواس بیشتری به خرج داد. اکثر شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی برای کودکان، ادعا دارند که مواد به کار رفته در ساخت محصولات آن ها برای کودکان کاملا ایمن بوده و استفاده از آنها هیچ خطری ندارد. با توجه به نکته ای که گفته شد، والدین عزیز باید دقت بیشتری در انتخاب وسایل آرایشی بچه گانه داشته باشند، و حتما این محصولات را چک کرده که روی جعبه آنها کلمات safe و ایمن نوشته شده باشد.

بازی فکری طرح منچ و مار و پله مدل 0101

استفاده از این اسباب بازی، قدرت خلاقیت، تشخیص رنگ‌ها و هماهنگی میان حرکت چشم و دست‌های کودک را تقویت می‌کند. همچنین در قسمت هنر و کاردستی می‌توانید انواع اسباب بازی‌های ابزارهای موسیقی را برای دختران خود خریداری کنید. فروشگاه ماتیلوس، انواع مختلفی از اسباب بازی‌های ابزارهای موسیقی شامل ست گیتار و میکروفون، گیتار برقی، فلوت، کیبورد الکترونیکی و سایر دستگاه‌های موسیقیایی را عرضه می‌کند. اغلب اوقات مشاهده می‌کنید که دختران یا پسران خیلی زود از اسباب بازی‌هایی که برای آن‌ها خریداری شده خسته می‌شوند و آن‌ها را کنار می‌گذارند. این کسالت و خستگی از اسباب بازی‌ها با افزایش سن کودکان بیش‌تر آشکار می‌شود.

  • زیرا به طور مستقیم با روحیه آنها در ارتباط است و ذهن و قلبشان را درگیر میکند.
  • این نوع اسباب بازی با انواع اسباب بازی های دخترانه ای که معرفی شد، متفاوت است.
  • این محصول یک ربات اسباب بازی از شخصیت بازلایتر Buzz Lightyear است که دارای قابلیت هایی مانند موزیکال و راهرو دارد و همچنین باله پشت آن نیز با دکمه باز می شود.
داشتن خلاقیت در دنیای نوین یکی از فاکتورهای اصلی برای پیشرفت کردن است پس باید آن را از کودکی در وجود کودک نهادینه کرد. امروزه لگو ها فقط در تعدادی قطعات ریز و درشت که در قدیم وجود داشت خلاصه نمیشوند ، هرچیزی که شما فکرش را بکنید به صورت لگو میتوانید پیدا کنید که فرزندتان با ساخت آن حس ورود به دنیای تازه ای را تجربه خواهد کرد. برای اولین بار در سال های ۱۹۶۸ و ۱۹۸۰ باربی دورَگه (آفریقایی و آمریکایی) روانه بازار شد. او می‌تواند از این طریق برخی از مهارت‌های پرورش و محوریت خانواده، که بیش‌تر در اسباب‌بازی‌های دخترانه نهفته است، را به‌عنوان همسر و پدر آینده بیاموزد. تام گربه دوست داشتنی اپلیکشن ها به دنیای واقعی اومده و برای کوچولوها سرگرمی و شادی فراهم میکنه.

موتور موزیکال-حرکتی مدل 2013 به وسیله چهار عدد باطری قلمی تغذیه می شود و مناسب کودکان یک سال به بالا می باشد. بلز اسباب بازی؛ اسکلت چوبی مستطیلی دارد، دارای 15 نت فلزی و دو دسته چوبی مستحکم برای ضربه زدن می باشد. بیسیم اسباب بازی مدل jq220-6c5 شارژی بوده و دارای برد بسیار زیادی می باشد. این محصول یک اسباب بازی هیجان انگیز از ست ماسک و دستکش اسپایدرمن برای کودکان و نوجوانان می باشد. این اسباب بازی تفنگ ایرونمن به همراه فیگور و ماسک این شخصیت می باشد. این اسباب بازی تفنگ هالک سبز به همراه فیگور و ماسک این شخصیت می باشد.

میزتوالت کیفی کودک 3 در 1 شامل 21 قطعه از لوازم آرایشی کودک مانند لاک، رژ لب، عطر، سشوار، شانه، 3 عدد انگشتر، گردنبند، دستبند و … اسباب بازی میز آرایش کیفی، به راحتی همه جا قابل حمل و برای کودکان بالای 3 سال یک هدیه فوق العاده میباشد. ماکت ماشین عقب کش مدل لندرور میتونه بهترین هدیه برای کودکان و کلکسیونرها باشه.

این امر، آن‌ها را برای ورود به مدرسه و رویارویی و تعامل با همکلاسی‌ها و هم سن و سال‌هایشان آماده می‌کند. در کنار این‌ها بیشتر نوجوانان در این به وسایل الکترونیکی علاقه‌مند هستند. بیشتر نوجوانان دوست دارند که تلفن همراه هوشمند یا تبلت داشته باشند.

تفنگ اسباب بازی salsal