دسته‌ها
اخبار

خرید اسباب بازی زیر دو سال + بهترین قیمت 100% گارانتی پیکوتویز ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

گاهی اوقات پدر و مادر ترجیح می‌‌دهند سبک لباس پوشیدن کودکشان متفاوت باشد اما کودک تمایلی به جلب توجه دیگران ندارد. به طراحی چند فعالیت ساختارمند بپردازید و قبل از انجام دادن آنها با کودک خود صحبت کنید. معمولاً کودکان خجالتی در این شرایط بهتر عمل می‌‌کنند زیرا می‌‌دانند قرار است چه کاری انجام دهند. انجام دادن برخی بازی‌ها از قبیل بازی در آب، بازی با شن، نقاشی، آشپزی و استفاده از خمیر بازی نتایج خوبی را به بار می‌آورد. پس از بازی در منزل می‌توانید کودک خود را به پارک یا پیک نیک ببرید و او را به داشتن فعالیت جسمانی را تشویق کنید تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد سپس اجازه دهید به تنهایی بازی کند.

از این رو استفاده از اسباب بازی برای بچه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در کنار هر یک از انواع بازی‌های ذکرشده می‌توان آموزش از طریق بازی را نیز در نظر گرفت. بازی‌های آموزشی، مشروط بر آنکه تحمیلی نباشند نقش مهمی ‌در تقویت حواس و قوای ذهنی و فکری او خواهند داشت. انواع جورچین، لگو، بازی با خمیرهای رنگی، نقاشی با آب رنگ یا شن‌های رنگی که در بازار موجودند، از این دسته هستند.

پیانوی کوچکی که مخصوص کودکان یک ساله تولید شده است، می تواند کودک را نوازنده ای کوچک و حتی یک پیانیست معروف کند! برای شنیدن صداهای هیجان انگیز زنگ ها، سوت ها، خنده ها و غیره، بر روی کلید ضربه بزنید. این اسباب بازی با میزان صدای مناسب برای کودکان یک ساله طراحی شده است. این وسیله برای الهام بخشیدن به یادگیری علت و معلول و جلب کردن حواس کودکان با صداهای سرگرم کننده و رنگ های درخشان مناسب است. امروزه با افزایش فروشگاه ها می توان به راحتی بازی های مخصوص کودک یک ساله را در انواع فروشگاه های لوازم کودک پیدا کرد و بسته به نوع خرید عمده خود خرید اسباب بازی های کودک یک ساله را به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید.

وسایل بازی برای افزایش هوش و تمرکز کودکان چیست؟

همکاری کردن با دیگران یکی دیگر از بخش‌های مهم مهارت اجتماعی محسوب می‌شود. از کودک خود بخواهید به جمع آوری اسباب بازی‌هایش بپردازد تا به این ترتیب در محیط منزل همکاری کردن را یاد بگیرد. به طور کلی محیط منزل می‌تواند الگوی خوبی برای کودک باشد و همکاری با دیگران را به او آموزش دهد. به خاطر داشته باشید که شما الگوی کودک خود هستید و فرزندتان آینه رفتار شما در جامعه است. در سنین کودکی می‌توان نحوه استفاده مشترک از وسایل و اسباب بازی را به کودک آموزش داد.

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

البته این آموزش به کودک یک ساله می تواند زمان گیر باشد و وقت زیادی از شما بگیرد اما شما می توانید با صبر و تحمل مهارت های کودک یک ساله خود را شناسایی و آن را تقویت نمایید. بازی به کودکان این فرصت را می دهد تا مهار‌ت‌های جدید را بارها و بارها تمرین کنند. اسباب بازی‌هایی که به بچه‌ها این فرصت را می‌دهند که به تنهایی چیزی را کشف کنند، مهارت های منطقی تفکر را در آنها ایجاد می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند تا به طور مداوم به حل مسئله بپردازند. یک فروشگاه اسباب‌بازی آموزشی، اسباب‌بازی‌ها و بازی‌هایی را به فروش می‌رساند که هدف آنها تحریک و به چالش کشیدن خلاقیت و هوش کودک است. افراد در هر سطح سنی می‌توانند از اسباب‌بازی‌های آموزشی بهره‌مند شوند. فروشگاه‌ها به طور معمول بخش‌های مختلفی برای نوزادان، کودکان نوپا، کودکان و بزرگسالان دارند.

اهمیت انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان

مکعب پارچه ای آموزشی حاوی 9 مکعب با 6 وجه است که در هر وجه شش تصویر متنوع وجود دارد. این مکعب ها دارای تصاویر زیبا مجله خبری اسباب بازی از حیوانات، میوه ها، وسایل نقلیه و… می باشد.اسباب بازی مکعب پارچه ای برای رده سنی بالای 6 ماه طراحی شده است.

  • اسباب بازی های کودکانه بر نقاط خاصی تمرکز دارند، که کودکان در این سن به آن نیاز پیدا می کنند.
  • زمانیکه کودکان در محیط‌های محرک‌آمیز بازی می‌کنند سطح فکری آنها نیز بالا می‌رود.
  • بهترین راه برای انجام این کار، نظارت بر کودکان در هنگام بازی کردن است.