دسته‌ها
اخبار

خرید اسباب بازی زیر دو سال + بهترین قیمت 100% گارانتی پیکوتویز ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

خردسالان می‌توانند مهره‌های داخل میله‌ها را با دست و یا تکان دادن وسیله، بین پیچ و خم میله‌ها به حرکت درآورند. گرفتن و نگه داشتن این اسباب بازی دندان گیر نوزاد که شبیه به کلید هست، باعث تقویت عضلات دست های کوچیک بچه ها میشه. به علاوه موقعه ای که نوزاد درحال رشد و دندون درآوردن هست دندان گیر نوزاد برای تسكین درد و تعادل فشار لثه مورد استفاده قرار می گیره.

کودک کوچک شما در درک چگونگی کارکرد اشیا در دنیای خود مانند کنترل از راه دور تلویزیون یا سوئیچ‌های مهارت خوبی دارد. او همچنین علاقه‌مند به بازی با وسایل واقعی مانند تلفن همراه می باشد، زیرا مشتاق بزرگ شدن است. عرضه شده است و شما می توانید بهترین انتخاب را برای نوزادان و کودکان خود داشته باشید. بدنه اسباب بازی در صورت امکان باید یک تکه باشد در غیر اینصورت باید طوری طراحی شده باشد که از یکدیگر جدا نشوند. رنگ استفاده شده در این اسباب بازی‌ها نباید شیمیایی باشد و اگر از رنگ‌های طبیعی استفاده شده باشند که بهتر خواهد بود. کودکان همواره احتیاج به توجه دارند و سرگرم کردن آنها یکی از دغدغه های بزرگ والدین است.

یکی دیگر مواردی که کودک به آن نیاز دارد، بیان و ابراز احساساتش است. اگر کودک برای بیان احساسات خود مشکل داشته باشد می‌توان از ابزارهای نقاشی برای او استفاده کرد چون مؤثرترین وسیله‌ای که کودک با استفاده از آن احساسات خود را بیان می‌کند نقاشی کشیدن است. دعوا و جر و بحث در سنین کودکی بسیار شایع است که یکی از متداول ترین دلایل آن اسباب بازی و وسایلی است که کودکان می خواهند تصاحب کنند. در صورت تردید، اسباب‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که در موارد مختلف و به طرق مختلف، بدون ایجاد خستگی برای کودک قابل استفاده است. بلوک‌ها و لگوها باعث ایجاد تخیل می‌شوند، این اسباب‌بازی‌های همه‎کاره، تفکر انتقادی و مهارت‌های بنیادی را پروش می‌دهند.

این وسایل به آموزش رنگ ها، شمارش، تطبیق و رفتار آن ها کمک می کنند.سبدهای پیک نیک برای کودکان حس شادی از زندگی را تلقین می کنند. کودک نو پا که به تازگی شروع به راه رفتن کرده باشد، علاقه ویژه ای نسبت به اسباب بازی های قطعه ای مانند پازل و بلوک بازی، سرهم کردنی، قابل تفکیک، ساخت دوباره، هل دادنی و کشیدنی دارد. تفکر خلاقانه و افزایش مهارت که به ظاهر سرگرمی خواهد بود، بخش مهمی از زمان بازی کردن کودک را تشکیل خواهد داد. بنابراین برای خوردن چای در فنجان های کوچک و ساخت و ساز آماده باشید! در این مرحله، هر بازی، فرصتی برای خوشحال کردن کودک، الهام بخشیدن به تخیل و آموزش درس های رفتاری ارزشمند است. شرکت ایمن ترافیک کالا با فروش وسایل بازی کودکان به صورت آنلاین همراه با ضمانت اصالت کالا آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

تشویق کودک به استفاده مشترک از اسباب بازی

شما میتونین با خرید اسباب بازی موزیکال برای کودکان سرگرمی و آموزش رو همراه با ایمنی فراهم کنید. اگر کودک بین 5 تا 7 سال دارید یکی از بهترین همبازی ها را در اختیار دارید پس تا می توانید از بازی کردن کنار او لذت ببرید. کودکان در سن بین 5 تا 7 سالگی هم دایره واژگان کاملی دارند، هم از نظر هوش هیجانی به سطح متوسطی رسیده اند و هم از قدرت حافظه ی خوبی برخوردارند، به همین دلیل بهترین اسباب بازی کودکان 5 تا 7 سال بازی های دسته جمعی رومیزی است.

فواید پازل برای کودکان

گاهی اوقات اسباب بازی هیجانی را در کودک ایجاد نمی‌کند و کودک نمی‌داند چگونه از آنها استفاده کند یا در بازی‌های خود به آنها نقش بدهد. اگر شما مربی بهترین موزه کودک بودید چگونه به اتاق بازی و اسباب بازی‌ها نظم می‌دادید که برای کودک جذاب باشند؟ هنر ایجاد انگیزه در کودکان و دعوت از آنها برای بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. گاهی اوقات با توجه به سن کودک، بازی نکردن او با سایر کودکان طبیعی است اما باید بدانید که چه انتظاراتی از کودک خود در مراحل مختلف مجله خبری اسباب بازی داشته باشید تا به موقع مشکلات احتمالی را تشخیص دهید. کودکان در طول زندگی خود با مراحل مختلفی مواجه می‌شوند و بازی کردن آنها با سایر کودکان یکی از آخرین مراحلی است که رشد کامل آن‌ها را تائید می‌‌کند و معمولاً با دوران پیش دبستانی همزمان می‌گردد. احتمالا شما زمانی که کودک بودید با خمیرها بازی کرده اید، اگر شما با آنها بازی کرده باشید خاطراتی از آن را به یاد می آورید. همانند بلوک ها با خمیر بازی کودکان هر چیزی را که تصور کنند با ان می سازند.

هنر بهترین روش برای مشغول کردن کودک می باشد و باعث پرورش خلاقیت و اعتماد به نفس کودک می شود. اسباب بازی ها دارای مواد رنگی تایید شده باشد و کلیه وسایل باید از مواد اولیه غیر سمی ساخته شده باشد. تا آنجا که می شود اسباب بازی ها قابل شستشو باشد کودکان در این سن اسباب بازی ها را در دهان می گذارند.

  • ، برای کودکان بزرگ‌تر اسباب‌بازی‌هایی بخرید که بتوانند در کنار دوستانشان با آنها بازی کنند.
  • بازی کردن با لباس های جالب به کودکان این اجازه را می دهد که با یکدیگر وانمود کنند که شخصیت خاصی و یا یک شی مانند درخت و یا حیوان هستند.
  • بچه ها دوست دارند که ادای آدم بزرگ ها را در بیاوند و وانمود کنند که بزرگسال هستند.
  • این وسایل گاهی اوقات هم برای تقویت و بهبود مهارت‌های کسب شده استفاده می‌شود.