دسته‌ها
اخبار

خرید ماشین کنترلی پرفروش ترین ها شارژی، لامبورگینی و .. ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

جنس بدنه، گیربکس و موتور ماشین های سوختی از فلز است و در مقایسه با ماشین الکتریکی مقاوم‌تر هستند. در این گروه ماشین های مختلفی وجود دارد بنز، پورشه، ماشین‌های شاسی بلند آفرودی و بسیاری از ماشین‌های دیگر. صداها و چراغ های شبیه سازی شده می توانند تجربه عملی واقعی را به کودک ارائه دهند.

کامیون کنترلی حمل ماشین ماک 2 تا ماشین لامبورگینی همراه خودش داره که میتونید قسمت رمپ پشت کامیون قرار بدید و با ریموت کنترل 2.4G میتونین این کامیون بزرگ اسباب بازی رو هدایت کنین و لذت ببرین. همه کوچولوها عاشق ماشین آتش نشانی هستند و دوست دارند در نقش یه آتش نشان حرفه ای کمک کنند و قهرمان اصلی بازی ها باشند. این ماشین موزیکال آتش نشانی با جلوه های نوری و صوتی و تجهیزات یک هدیه تولد مناسب برای کودکان بالای 18 ماه است. رانندگی و بازی با ماشین کنترلی به بهبود هماهنگی چشم و دست، درک عمق و واکنش کودک کمک بسیاری می‌کند.

فروشگاه شهر کودک

کامیون کنترلی حمل ماشین همراه با یه ماشین جیپ سفید هست که سرگرمی خوبی در محیط خونه برای کودکان 8 سال به بالاست. به عنوان مثال در کیدبی تویز ماشین کنترلی وجود دارد که تنها با یک دکمه روشن و خاموش می شود و این مورد برای پسربچه ها و یا دختربچه های زیر یک سال مناسب می باشد. فروشگاه سورآل در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه کالا و آیتم های مورد نیاز بازار شروع به فعالیت نمود. همچنین همیشه سعی شده با کیفیت ترین کالا برای عرضه به مشتریان عزیز را ارائه دهیم.

ماشین کنترلی هوینا مدل بیل مکانیکی1550 Huina Excavator

اگر به دنبال یک ماشین کنترلی جذاب میگردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است. آیا از خرید ماشین کنترلی برای خود هیجان زده می‌شوید ؟ ما هم علاقه بسیاری به این اسباب بازی پسرانه عالی داریم. ماشین‌های نیز با منبع تغذیه سوخت نیتروژنی و یا بنزینی وجود دارند که دارای قدرت بسیار بالایی هستند و در اصل یک ماشین کنترلی حرفه‌ای به شمار می‌آیند. البته ماشین های برقی اصطکاک و صدا کمتری نسبت به ماشین‌های سوختی دارند ولی قدرت آنها کمی کمتر است. تنها مشکل این ماشین های الکترونیکی زمان بازی کمتر و خالی شدن سریع شارژ باتری‌ها می‌باشد که بطور میانگین حدود 30 دقیقه با هر بار شارژ می توان بازی کرد که بسته به قدرت باتری متفاوت می‌باشد. به همین علت قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل‌های سوختی دارند و از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

با استفاده از این اسباب بازی‌ها قدرت تخیل کودک تقویت می‌شود و ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم می‌شود. ماشین و موتور کنترلی علاوه بر کودکان، برای برخی بزرگسالان نیز سرگرم‌کننده و مفرح است. خرید ماشین کنترلی باعث تقویت یادگیری، هماهنگی دست و چشم، تقویت مهارت های حرکتی ظریف، افزایش خلاقیت و تخیل و …

ماکت موتور سیکلت MV Agusta Brutale 1090 RR

با بازی با این اسباب بازی الهام بخش، کودکان تکنیک های مختلف ساخت را یاد می گیرند. اسباب بازی تریلی با استفاده از مواد غیر سمی با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست، ساخته شده است. با ماشین کنترلی راهسازی می توانید در محیط های منزل نیز به مجله خبری اسباب بازی راحتی بازی کنید. اسباب بازی تریلر دارای عملکرد جلو/عقب ، گردش به چپ/راست، با نور است. برای داشتن یک خرید هوشمندانه، نیازمند اطلاعاتی در این زمینه می باشید. شما می بایست با توجه به نوع کاربردتان یک محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید .

می توان گفت که بازی با ماشین کنترلی خلاقیت و تخیل کودک را تقویت می کند. در حالی که بزرگسالان ممکن است از قرار دادن اتومبیل خود در پارکینگ یا شرکت در بازی های ساختار یافته یا رقابت معمولی راضی باشند، بچه ها تمایل دارند از تخیل خود استفاده کنند و تنظیمات و سناریوهای ساختگی ایجاد کنند. اگر دنبال هدیه برای کودکان 3 سال به بالا میگردین این ماشین کنترلی رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

  • این دسته ها خود شامل مجموعه های متنوعی از ماشین های کنترلی کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود می شوند.
  • با هر بودجه و سلیقه ای که داشته باشین می تونین از بین این ماشین های موجود در این فروشگاه مدل دلخواهتون رو انتخاب کنین.
  • به همین منظور فروشگاه‌های اینترنتی زیادی این محصولات را در دسترس خریداران قرار داده‌اند تا بتوانند با مشاهده تصاویر و قیمت‌ها یکی از مناسب‌ترین مدل‌ها را خریداری کنند.
  • اما خوب است قبل از خرید ماشین کنترلیاطلاعاتی راجع به این محصول به دست بیاورید.
  • اگر به دنبال یک ماشین کنترلی جذاب میگردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است.