دسته‌ها
اخبار

خرید ماشین کنترلی پرفروش ترین ها شارژی، لامبورگینی و .. ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

این نکات، ترفندها و پیشنهادات به شما کمک می‌کند اولین خودروی RC خود را بهتر انتخاب کنید. ما برای شما بهترین ها را آرزو می کنیم و امیدواریم تجربه رانندگی لذت بخشی را داشته باشید. یکی از جذاب‌ترین وسیله‌های اسباب بازی که می‌تواند کودکان را به هیجان بیاورد و شور خاصی به دنیای بازی آن‌ها ببخشد، ماشین‌های کنترلی است. شما با خرید ماشین کنترلی این امکان را برای فرزند باهوش‌تان به وجود می‌آورید که با یادگیری، کنترل کردن و مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

  • ماشین های جنگی مثل تانک و کامیون نظامی نیز در بین ماشین های کنترلی وجود دارند.
  • کنترل هیجان و انرژی پسربچه ها همیشه برای والدین یک دغدغه بوده است.
  • هرچی بچه ها بزرگ تر می شن به ماشین‌هایی علاقه پیدا می کنن که که ظاهری شبیه تر به ماشین های دنیای واقعی داشته باشه.
  • موتور چهار چرخ بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد.

ماشین‌های که با کنترل از راه دور هدایت می‌شوند یک جذابیت دارند که هر بزرگ کودکی که به ماشین علاقه‌مند دارد که به سمت خود می‌کشاند. ماشین بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد. این ماشین بازی کنترلی مدل لامبورگینی قرمز رنگ جذاب برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. در دنیا ماشین های بسیار زیادی تولید می‌شوند که هر یک برای خود دارای ویژگی‌های خاصی هستند و علاقه‌مندان خاص خود را دارند.

ماشین های 2WD نیرو را به دو چرخ جلو یا دو یا چرخ عقب وارد می کنند و ماشین های 4WD نیرو را به هر چهارچرخ ماشین منتقل می کنند . ماشین های الکتریکی به دلیل نوع سیستم بکار رفته در آن و عدم نیاز آن به بنزین نسبت به ماشین های بنزینی سبک تر بوده و حمل و جابهجایی آن به مراتب راحت تر است . از طرفی دیگر، وقتی می توانند آن را با استفاده از ریموت، هدایت کنند بسیار ذوق می کنند و باعث افزایش اعتمادبنفس می شود. همین اینکه تجربه جدیدی را بدست می آورند و حس بزرگ بودن به آن ها دست می دهد.

پیشنهاد می کنیم از قبل محل بازی مناسبی را برای لذت بردن از بازی با ماشین های کنترلی خود در نظر بگیرید. ماشین های کنترلی سرعتی به محیطی هموار و وسیع برای نشان دادن نهایت سرعت خود دارند. این اسباب بازی به وسیله کنترل هدایت می‌شود و باتری کنترل آن معمولا قابل شارژ است. این موتور قادر است کارهای نمایشی زیادی انجام دهد و به صورت اتوماتیک تعادل خود را روی زمین حفظ کند. ماشین کنترلی شارژی چرخ غلطکی تیر پرتابی دارای قابلیت پرتاب تیر های خاک ژله ای است. ماشین کنترلی آبی خاکی قابلیت حرکت بر روی دو طرف خود را دارد و مناسب کودکان 3 سال به بالا می باشد.

اتوبوس اسباب بازی حرکتی

مثلاً وقتی بچه ها تنها با انگشتانشون بتونن جهت حرکت ماشین رو کنترل کنن، مهارت های انتزاعی در آن ها تقویت می شه. همچنین بچه ها یاد می گیرن که برای تغییر جهت باید در نشان دادن عکس العمل سرعت به خرج بدن. ماشین کنترلی با داشتن مجله خبری اسباب بازی لذت و هیجان زیاد تمام این مهارت های مهم رو در وجود بچه ها تقویت می کنه. شما با خریدن این ماشین نه تنها بچه ها رو خوشحال می کنین بلکه باعث می شین مهارت هایی در وجود اون ها رشد پیدا کن که در تمام طول زندگی به دردشون می خوره.

برند

بعضی از مدل های آفرود قابلیت صخره نوردی نیز دارند و حتی می توانند از پله های کوتاه نیز عبور کنند و بالا بروند. بچه ها هنگام بازی با ماشین پلیس کنترلی همانند یک پلیس واقعی با آژیر و چراغ به تعقیب مجرمان مشغول می شوند، در دنیای تخیلات خودشان به مجرمان می رسند و آن ها را دستگیر می کنند و برای خود تبدیل به یک قهرمان می شوند. پسربچه ها بیشتر به ماشین پلیس و بازی کردن در نقش پلیس علاقه دارند.

اسباب بازی ماشین کنترلی BMW X4

اسباب بازی کنترلی به کودک کمک می کنند تا بتواند ارتباط بهتری بین چشم و مغز و دست خود برقرار کند . برای خرید و کسب اطلاع از قیمت این نوع از اسباب بازی پسرانه می توانید در این صفحه، اقدام کنید. خرید ماشین کنترلی با توجه به تنوع در قیمت، مدل، طراحی، کارایی و… کمی چالش برانگیز است.