دسته‌ها
اخبار

خرید و قیمت اسباب بازی نخ کششی کودکانه ترب-اسباب بازی

این مکعب ها دارای تصاویر زیبا از حیوانات و چهار حروف انگلیسی ABCD می باشد.اسباب بازی مکعب ۴ تکه حیوانات برای رده سنی بچه های بالای 6 ماه طراحی شده است. توپ پارچه ای 4 عددی پپا پیگ با تصاویر پپا و دوستاش برای کودکان علاقمند به اسباب بازی پپاپیگ بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این توپ ها از الیاف نرم ساخته شده و برای رده سنی بالای 6 ماه مناسب است. انواع عروسک دخترانه، ماشین های پسرانه، تفنگ های اسباب بازی و… هر یک توانایی های بسیاری را در کودکان تقویت می کنند.

  • هر وسیله‌ی بازی با هدف خاصی طراحی می‌شود و قصد آن آموزش و درک یک مهارت خاص است.
  • اگر کودک بین 5 تا 7 سال دارید یکی از بهترین همبازی ها را در اختیار دارید پس تا می توانید از بازی کردن کنار او لذت ببرید.
  • این دوره زمانی برای بازی با اسباب بازی های آموزشی است، که به کودک کمک می کنند، یادگیری و توانایی صحبت کردن را تقویت کنند و راه رفتن آن ها را سرعت بخشند.
  • مثلاً اگر کودکی مشغول ساختن اسباب بازی و یا نقاشی است نباید والدین به بهانه های مختلف عقاید و سلیقه خود را به کودک تحمیل نمایند.
  • انجام دادن هر گونه فعالیتی که به اعتماد به نفس و آرامش می‌دهد را بررسی کنید و کودکتان را به انجام آنها تشویق نمایید.
  • در صورتی که کودک از والدین تقاضای راهنمایی و کمک کرد، آنان با تشویق و راهنمایی های کوتاه و واضح و در همان حد خواسته کودک، او را راهنمایی نموده و از توضیحات اضافی خودداری نمایند.
در مجموعه کیدبی تویز برای نوزادان اسباب بازی‌های عرضه شده است تا علاوه بر سرگرمی نیاز آموزشی کودک را نیز برآورده کند. این بازی شامل شطرنج، اسباب بازی‌های سازه‌ای و هزار خانه‌های بشکه‌ای هستند. این بازی ها فکر کودک را به چالش می کشند و باعث می شوند تا کودک مدت ها سرگرم شود. گرچه تهیه و خرید اسباب بازی برای کودک لازم است ولی باید توجه داشته باشیم که وقتی برای او یک قایق کوچک اسباب بازی می خریم، او را از لذت ساختن قایق با یک قطعه چوب یا آکاسیف به دست خودش محروم می سازیم. توصیه می شود والدین برای انتخاب اسباب بازیها فقط به ظاهر آن و سنی که روی جعبه اسباب بازی نوشته شده اکتفا نکنند و در مورد بکارگیری نیروی خلاقیت کودک در استفاده از آن نیز دقت داشته باشند. خرید منچحال اگر فکر می کنید که خرید اسباب بازی برای کودکان تنها پول خرج کردن است و نقشی در تربیت کودک ندارد ادامه این مقاله را بخوانید…..

نحوه برقراری ارتباط در همه افراد یکسان نیست و این مسئله درباره کودکان نیز صدق می‌‌کند. برخی از کودکان به طور طبیعی اعتماد به نفس بیشتری دارند حال آنکه برخی دیگر خجالتی هستند. این دو گروه کاملاً طبیعی هستند اما یادگیری نحوه برقراری ارتباط با دیگران در کودکان مجله خبری اسباب بازی خجالتی سخت‌تر است. بازی کردن یکی از مراحل بسیار مهم در فرآیند رشد کودک به ویژه رشد اجتماعی او محسوب می‌شود. به این ترتیب باید مسئله بازی نکردن فرزند شما با دیگران با توجه به سن و سالش مورد ارزیابی قرار بگیرد تا پزشک بتواند نظر قطعی خود را اعلام کند.

اسباب بازی های اکتشافی

مانند اسباب بازی‌های موزیکال برای رشد حس شنیداری و یا اسباب بازی‌های رنگی برای تقویت حس بینایی کودک و بسیاری از موارد دیگر. اسباب بازی نوزاد، اگر به دنبال اسباب بازی‌های مخصوص نوزادان و کودکان زیر یکسال می‌گردید محل خوبی را انتخاب کرده‌اید. انواع اسباب بازی کودک با محیطی زیبا و سرگرم کننده که شما را از خریدن انواع اسباب بازی منع میکند. در این بین وسایل بازی ساختنی مانند لگو ساختمان سازی و مکعب ها و … هم هستند که برای تقویت قوه خلاقیت به کار گرفته می‌شوند.

اسباب بازی های مناسب سن یک تا سه سالگی

استفاده از این بازی ها یک مزیت بزرگ برای کودکان و خانواده های آن ها محسوب می شود. با استفاده از این وسایل بازی کودک، خود را بیشتر می شناسد و به توانایی های خود اعتماد می کند. اما به جز این مسئله 4 مزیت مهم در خصوص استفاده از این وسایل بازی در رده سنی زیر 10 سال مطرح می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. خرید ماشین کنترلی و انواع اسباب بازی های حرکتی در سال های اخیر بیشتر شده است. اسباب بازی هایی که به صورت فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرند، از بازی های ویدیویی بسیار مناسب تر هستند. به همین خاطر این روزها هر یک از این وسایل بازی به میزان قابل توجهی خرید و فروش می شوند.

واکر و ماشین پایی مناسب برای کودکان 18 ماه تا 3 سال است و به حفظ تعادل کودک و تقویت عضلات آنها کمک میکند.دارای دسته برای کنترل کودک در هنگام حرکت است. این واکر کودک موزیکال و چراغدار 5 موسیقی مختلف پخش میکند.لطفا قبل از خرید نهایی استعلام گرفته شود. توپ پولیشی این امکان را میدهد تا کودکان بدون هیچ آسیبی با آن بازی کنند یا به سمت هم پرت و یا شوت کنند. الیاف این توپ پولیشی کاملا نرم و منعطف بوده و از جنس نانو بوده و برای بازی در داخل خانه کاملا مناسب است. با لگو دوپلو 85 تکه می توان سازه های خلاقانه خودتان را بسازید و یا از الگوی خودش پیروی کنید.