دسته‌ها
اخبار

دستبند مردانه خرید دستبند چرم مردانه، دستبند پسرانه جنیکا | hsaatchi

یکی از جدید‌ترین و پراستفاده‌ترین مدل‌های دسبتبند در دنیای حال ترکیب طلا با سنگ‌های رنگی است. این مدل به دلیل این که یک طلا کوچک در وسط دسبتند دارد یک مدل بسیار مقرون به صرفه است و برای کادو یک هدیه ارزشمند و خاص است و هم به دلیل مدل خاصی که دارد، بسیار اسپورت بوده و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و در کنار ساعت و یا حتی در کنار یک دستبند زنجیری بسیار زیبا خواهد بود. دستبند چرم یکی از بهترین اکسسوری هایی است که هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. اگر در خرید دستبند چرمی دقت لازم را انجام دهید، از فروشگاه های معتبر خرید کنید و سلیقه کافی را برای به کارگیری از آن خرج نمایید، دستبند چرمی می تواند به شما در ایجاد یک تیپ شیک و باکلاس کمک کند.

دستبند چرم طبیعی

حال گالری طلای سنجاق هم با برپا کردن سایت خود، امکان خرید آنلاین انواع محصلات طلای دست ساز خود را برای تمام ایرانیان در اقصی نقاط ایران فراهم کرده است. ابتدا باید دستبند طلا، وزن شود و وزن آن به دست آید، سپس با درصد مزد ساخت و اجرت حساب می‌شود و مالیات و سود فروشگاه هم محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، دستبند چالوس، از گالری طلای سنجاق، با طراحی بسیار زیبایی که دارد؛ به خوبی و به زیبایی هر چه تمام‌تر این تضاد را ایجاد می‌کند و سادگی در عین زیبایی را به شما هدیه می‌کند. از آنجایی که دستبندها انواع گوناگونی دارند، قیمت آن‌ها نیز متفاوت می‌باشد. به طور کلی عواملی که بر روی قیمت دستبند تاثیر می‌گذارند عبارتند از جنس دستبند، سنگ‌های به کار برده شده در آن و وزن دستبند. برند های محبوب دستبند به ترتیب الویت عبارتند از استیل,نگین,ژوپینگ,کارتیر, …

اگر دستبند طلا ظریف دارید و یا روی آن جواهر کار شده است، احتمال آسیب دیدن در استفاده روزانه وجود دارد؛ پس اگر دست راست هستید، دستبند را در دست چپ، و اگر دست چپ هستید دستبند را در دست راست بیاندازید. مایه افتخار ماست که مشتریان عزیز با نظر لطف و محبتی که دارند همیشه ما را در ارائه جدیدترین مدل های دستبند زنانه همراهی کرده اند و با اعتماد خود به ما دلگرمی بخشیده اند. نوعی دستبند با طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی می باشد که به عنوان نمادی برای دوستی از طرف شخصی به شخص دیگر داده می‌شود. این نوع از دستبند از انواع نخ کاموا یا قلاب‌دوزی بافته می‌شود. این دستبندها برای اولین بار در دهه ۷۰ میلادی در آمریکا رواج یافتند و توسط هم دخترها و هم پسرها بافته می‌شدند ، دستبند دوستی امروزه در تمام جهان محبوبیت دارند. دستبندهایی با استفاده از سنگ های زینتی و قیمتی ،نیمه قیمتی، ماه تولد ، مروارید ، منجوق و … ساخته می شوند.

دستبند عقیق dgp500

شما میتوانید به صورت آنلاین محصولات مورد علاقه خود را سفارش جواهری آنلاین دهید. این روزها، خرید آنلاین دستبند طلا یکی از رایج‌ترین روش‌های خرید طلا است. اگر شما هم برای صرفه‌جویی بیشتر در هزینه و زمان و حتی مقایسه راحت‌تر انواع دستبند طلا،خرید آنلاین طلا را ترجیح می‌دهید، باید این نکته را در نظر بگیرید که از فروشگاه‌ها یا پلتفرم‌های معتبر فروش دستبند طلا به صورت آنلاین استفاده کنید تا کلاه سرتان نرود. اگر تن پوست‌تان سرد است، برای خرید دستبند، سراغ طلا سفید بروید.

  • ارسال برای تهران کمتر از ۲۴ ساعت کاری میباشد و در شهرستانها با توجه به نحوه پرداخت متفاوت بوده که با پرداخت انلاین ۲ الی ۳ روز کاری و همچنین با پرداخت در محل ۳ الی ۵ روز کاری محصول به دست شما عزیزان در شهرستان ها میرسد.
  • یکی از بهترین روش‌ها برای نگهداری از دستبند، نگهداری آن به صورت خشک و تمیز است.
  • دستبند چشم نظر و بافت شامل پلاک به قطر حدود 0.9 سانتی متر می باشد.
  • مثلا دستبند زنانه مهره‌ای می‌تواند ترکیبی ظریف از چرم، مهره، نخ و حتی فلز برای قفل دستبند باشد.
  • یکی از محبوب‌ترین مدل‌های دستبند است که به صورت زنجیروار روی دست قرار می‌گیرد که شامل چندین حلقه است که به هم وصل شده‌اند، این مدل دستبند اصولاً طرحی رویش ندارد و اگر داشته باشد، خود زنجیر بسیار ظریف است که طرح اصلی روی آن مشخص باشد.
دستبند مردانه خرید دستبند چرم مردانه، دستبند پسرانه جنیکا | hsaatchi