دسته‌ها
اخبار

راهنمای خرید بهترین اسباب بازی فکری و آموزشی جدید دخترانه و پسرانه برای 10 سال با قیمت مناسب و ارزان-اسباب بازی

تام یک دوست خوب و عضو همیشگی برای کوچولوی شماست و هیچ موقع قدیمی نمیشه. تام سخنگو 30 سانتی متر ارتفاع داره و برای رده سنی بالای 3 سال مناسبه. پنگوئن های بامزه رباتیک مسیر یاب اسباب بازی های بامزه کوچولویی هستند که با کمک ماژیک هر مسیری رو که روی صفحه نقاشی بکشید پیدا کرده و از همان خط حرکت میکنند. این اسباب بازی رباتیک دارای چراغ LED، سنسور نوری، 4 عدد باتری، ماژیک و راهنما می باشد.

فعالیت فیزیکی برای کودک شما بسیار مهم است زیرا تاثیر مستقیم در سلامت جسمی و روحی کودک دارد. برای شروع یک صبح پر انرژی یا بعد از یک روز خسته کننده فقط یه فنجون قهوه میچسبه. این دستگاه با آب کار میکنه و مشابه یک دستگاه واقعی قهوه ساز در سایز کوچک با ابعاد طول 14.5 عرض 12.5 ارتفاع 17.5 سانتی متر میباشد و مناسب کودکان 3 سال به بالا میباشد. شخصیت‌های محبوب کارتونی بسیاری در ذهن کودکان پسر وجود دارد زیرا دسترسی آسان به اینترنت باعث شده تا کودکان با انیمیشن‌های بسیاری آشنا باشند. همچنین احساس هم ذات پنداری به واسطه این لباس‌ها برای کودکان بسیار دوست داشتنی است.

  • در دنیا چندین اسباببازی فروشی مطرح و شگفتانگیز وجود دارند که در این مقاله قصد داریم این فروشگاهها را به شما معرفی کنیم.
  • سلیقه فرزند شما چیست؟ چه اسباب بازی را ترجیح می دهد؟ این موارد باید قبل از خرید ایباب بازی حتما در نظر گرفته شود.
  • لازم به ذکر است اگر به دنبال اسباب بازی دخترانه سن ۱۰ سال و یا سنین بالاتر می گردید دوچرخه ها می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.
  • کودک با ساخت یک وسیله جدید، با استفاده از تخیل و خلاقیت خود می تواند به ساخت اسباب بازی های جدید بپردازد.
  • در سنین 9 تا 12 سال پسربچه‌ها دوست دارند که توانایی‌های خود را ثابت کرده و به‌عنوان یک شخصیت مستقل خود را نشان بدهند.

همچنین عروسک ها جزو برترین و پرفروش ترین کادو اسباب بازی دخترانه و کادو برای تولد دختر ها می باشند. لازم به ذکر است قیمت عروسک ها با توجه به کیفیت، جنس و ابعاد محصول از 7 هزارتومان شروع شده و تا 4 میلیون ادامه دارد. کوله‌پشتی کی‌کی فشن یکی از پرطرفدارترین محصولات برند تی وای است که سطح بیرونی آن با پولک‌های جذاب رنگی پوشانده شده است و وسایل کودک را به خوبی مجله خبری اسباب بازی نگهداری می‌کند. این کوله‌پشتی جادار بوده و دارای بندهای قابل تنظیم است و برای استفاده کودکان بسیار راحت و مناسب است. خرید این بک‌پک برای دختران خردسال، آن‌ها را بسیار به‌وجد می‌آورد؛ به‌طوری که هنگام رفتن به مدرسه، مسافرت، خرید و گردش، حتماً آن را به همراه خواهند داشت. این ست اسباب بازی رومیزی، دارای صفحه دیجیتال برای نمایش حساب و عملیات ریاضی است.

لوازم آشپزی

پس از این‌که کودکتان قلعه خود را ساخت، می‌تواند پتو یا پارچه‌ای را روی آن بیندازد و حریم خودش را ایجاد کند. در نتیجه باید طوری از لیست بهترین اسباب بازی های پسرانه دنیا موردی را انتخاب کنید که جنبه آموزشی و تربیتی نیز داشته باشد و مطابق با رفتار و فرهنگ جامعه ایرانی ما باشد. اسباب بازی های رباتیک، از جدیدترین مدل‌های اسباب بازی هستند که انتخاب مناسبی برای بازی پسرها هستند.

می توانید به راحتی این تاب را در خانه، حیاط و پیک نیک سرهم کنید و کودک تان را ساعت ها سرگرم نمایید. همچنین تاب بازی بهترین اسباب بازی برای کودکان یک تا چهار سال می باشد. در هر دوره کودک به روش متفاوتی برای رشد و شکوفایی استعدادهای خود نیاز دارد و والدین همیشه سعی می کنند با وسواس اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده را برای فرزندان خود تهیه کنند.

کتاب عروسکی خرسو قل قلی