دسته‌ها
اخبار

راهنمای خرید بهترین اسباب بازی فکری و آموزشی جدید دخترانه و پسرانه برای 10 سال با قیمت مناسب و ارزان-اسباب بازی

خواندن کتاب و شعرهای مناسب کودکان نیز موجب می شود تا با ریتم زبان آشنا شوند و کلمات بیشتری را بیاموزند. البته این آموزش به کودک یک ساله می تواند زمان گیر باشد و وقت زیادی از شما بگیرد اما شما می توانید با صبر و تحمل مهارت های کودک یک ساله خود را شناسایی و آن را تقویت نمایید. در اینجا نمی شود به یک نوع خاص از اسباب بازی اشاره کرد، حتی نمی شود به دسته ای از اسباب بازی ها اشاره کرد که موجب شکوفایی خلاقیت می شود. بطور کلی اسباب بازی ها، وسایل، اتفاقات، افراد، شرایط، دوستان، والدین و معلم ها می توانند بر روی خلاقیت بچه ها را شکوفا کنند و یا برعکس خلاقیت را در دختر بچه ها سرکوب کنند. اسباب بازی های و وسایل دخترانه ای که بتواند برای دختر بچه ها چالشی قابل حل ایجاد کند می تواند اثر مثبتی بر روی شکوفایی خلاقیت آنها داشته باشد. دختر بچه ها علاقه زیادی به داشتن این اسباب بازی ها دارند، بخصوص نمونه های کامل و باطری خور آن که جذابیت های بیشتری نیز دارد.

بازی با خمیر فواید بسیار زیادی دارد مانند افزایش خلاقیت ، کاهش استرس ، افزایش مهارت دست ورزی ، هماهنگی بین چشم و دست و … که همه این ها زمینه ساز موفقیت در آینده خواهد بود. داشتن خلاقیت برای یک دختر از واجبات است بنابراین اگر به بازی کردن با خمیر علاقه مند است این اسباب بازی دخترانه سرگرمی مفیدی خواهد بود. سر هم کردن قطعات ریز و درشت و سرانجام ساخته شدن یک وسیله جدید برای کودک حس بسیار جالبی ست. این اسباب بازی دخترانه هوش فانتزی و هماهنگی بین چشم و دست او را افزایش میدهد و باعث میشود در آینده از مهارت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار باشد. اگر فرزند شما هم به این بازی های دخترانه علاقه نشان میدهد پس بهترین گزینه برای او خرید اسباب بازی آشپرخانه کودک است. از قشنگ ترین و با احساس ترین بازی هایی که دختران انجام میدهند خاله بازی است.

این اسباب بازی پزشکی کودک به راحتی همه جا قابل حمل است و مناسب گروه سنی 3 سال به بالا است. بهترین اسباب بازی های حداکثر 6 ماهه اسباب بازی هایی هستند که می توانند نگه داشته شوند ، تکان داده شوند ، میک بزنند ، جغجغه های پر سر و صدا ، عروسک های نرم ، حلقه های بزرگ و …هستند. و همانطور که می دانید برخی از کودکان از دوران نوزادی علاقه خود را به موسیقی و آلات موسیقی نشان می دهند و این می تواند یک نشانه بسیار عالی باشد تا بتوانید کودکتان را به سمت دنیای موسیقی هدایت کنید. برای این کار وسایل اسباب بازی آلات موسیقی می توانند کمک زیادی به شما برای تشویق کودکتان باشند.

بازی فکری طرح انگری بردز مدل منچ و مار پله

این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی ایرونمن یا مردآهنی Iron Man به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد. این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی اسپایدرمن Spider Man به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد. این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی اسپایدرمن SpiderMan به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد. این محصول یک قطار کلاسیک دودزا CLASSIC TRAIN است که دارای نور و موزیک می باشد و 2 واگن و 1 لکوموتیو دارد.

این اسباب بازی به کودکان در یادگیری شمارش، رنگ ها و مفاهیم کوتاه، بلند، زیاد، کم، بزرگ و کوچک کمک خواهند کرد. این نوع اسباب بازی با انواع اسباب بازی های دخترانه ای که معرفی شد، متفاوت است. یک دوربین مناسب کودکان می‌تواند اسباب بازی شگفت‌انگیزی دختران 6 ساله باشد.

اسباب بازی دخترانه و پسرانه سرسره و پارک بازی طرح خرس

بلکه اسباب بازی هایی ازاین‌دست می‌توانند کودک را وادار به انجام فعالیت بدنی کنند. زمانی که می‌خواهید برای فرزند پسر خود اسباب بازی تهیه کنید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرند. هریک از این اسباب بازی ها بسته به روحیات پسربچه‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند و با اهداف مختلفی ساخته شده‌اند. در ادامه به برخی از رایج‌ترین انواع اسباب بازی های پسرانه اشاره می‌کنیم. اسباب بازی ها دخترانه هم مانند سایر اسباب بازی ها هم در داخل هم در خارج از ایران تولید می شود. عمده اسباب بازی های دخترانه که وارد ایران می شود از کشور چین و از راه بنادر جنوب کشور است.

اسباب بازی های کوچک

می توانید این اسباب بازی سرگرم کننده و جذاب را از فروشگاه کی کی تویز آسان و اینترنتی خریداری نمایید. محصول اسباب بازی تخته بازی حدس بزن چیه GUESS WHO BOARD GAMEیک اسباب بازی فکری بسیار جذاب دو نفره است. برای آگاهی بیشتر از این اسباب بازی به وبسایت کی کی تویز مجله خبری اسباب بازی مراجعه نمایید. این تفنگ و شمشیر اسباب بازی طرح بازلایتر که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد. این تفنگ و شمشیر اسباب بازی طرح ایرونمن که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد. این تفنگ و شمشیر اسباب بازی طرح کاپیتان امریکا که دارای حرکت ، نور و موزیک می باشد.

  • بعضی از اسباب بازی ها میان دختران طرفدار بیشتری دارد از این جهت در لیست اسباب بازی های پرفروش دخترانه قرار دارد.
  • همچنین در قسمت هنر و کاردستی می‌توانید انواع اسباب بازی‌های ابزارهای موسیقی را برای دختران خود خریداری کنید.
  • اسباب بازی‌های نقش‌بازی، کودک را به تفکر درباره چگونگی استفاده از ابزارها و وسایل وا می‌دارد.
  • اسباب بازی فکری و آموزشی “پیکسیز” از انواع اسباب بازی‌های موجود در این بخش است.
  • بهترین اسباب بازی پسرانه در این سن، اسباب بازی است که بتواند حواس کودک را تحریک کند.