دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی مدل BOT ROBOT فروشندگان و قیمت اسباب بازی-اسباب بازی

از طرفی کودکان امروزی افراد باهوشی هستند و معمولا با اسباب بازی‌های ساده راضی نمی‌شوند. با خرید یک ربات اسباب بازی می‌توانید کودک خود را خوشحال و راضی کنید. ربات اسباب بازی هوشمند اشاره کرد که ظاهری زیبا و امکاناتی بی‌نظیر دارد. رباتهای اسباب بازی شامل ربات های کنترلی، انسان نما، ربات های شخصیت کارتونی،ربات های حیوانات، ربات های جنگی با قابلیت پرتاب تیر و چرخش دست و..

این اسباب‌بازی‌های رباتیک موزیکال با آهنگ‌هایی که پخش می‌کنند فضای شادی رو برای بازی کودکان ایجاد می‌کنند. اسباب بازی های هوشمند و رباتیک برای کودکان عصر تکنولوژی و پیشرفت های فناوری میتواند گزینه ای بسیار ایده آل به عنوان خرید اسباب بازی کودک باشد. اسباب بازی ربات پونی بنفش دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه بنفش خود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. اسباب بازی ربات پونی سفید دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه سفیدخود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. قیمتی که برای فروش ربات اسباب بازی تعیین می شود با توجه به پارامتر های مشخصی است. موادی که در ساخت آن به کار رفته است و مبالغی که برای طراحی و پیاده کردن فناوری خاص در آن هزینه شده است، عوامل تعیین کننده در قیمت ربات هستند.

می توانید این محصول را هم حضوری و هم اینترنتی از کی کی تویز تهیه نمایید. اسباب بازی ربات کنترلی دارای قابلیت چرخش سر و حرکت دست میباشد. این ربات هوشمند اسباب بازی همچنین دارای تعدادی دکمه برای حرف های علمی زدن، داستان سرایی، رقصیدن و …

جذاب و چشم نواز است و موجب می‌شود کودکان در هر سنی شیفته و فریفته آن شوند. باعث آشنایی کودکان با هوش مصنوعی و ابزارهایی که توسط ربات ها ساخته شده می‌شوند. انسان همیشه شوق پرواز را داشته است، و امروزه ابزار هایی مثل کوادکوپتر، هلیکوپتر (بالگرد)، هواپیمای کنترلی آمده است تا این نیاز را درافراد رفع سازد. ما توانستیم در این فروشگاه از پیشرفته ترین و بروزترین محصولات موجود در فروشگاه های معتبر در دنیا، برای شما عزیزان فراهم آوریم. فروشگاه سورآل در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه کالا و آیتم های مورد نیاز بازار شروع به فعالیت نمود.

  • کی کی تویز از فروشگاه های معتبر و باتجربه در زمینه فروش انواع اسباب بازی های کودکانه است.
  • سگ رباتیک دوست داشتنی با چشمان LED خود با بچه ارتباط برقرار می کند و به بهترین دوست او تبدیل میشود.
  • «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است .
  • حتی ممکن است در مورد نحوه ساخت آن کنجکاو شوند و از والدین خود سوال بپرسند.
  • امروزه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها دنبال اسباب بازی های مهیج و سرگرم کننده هستند، یکی از گزینه های خرید اسباب بازی برای پسر بچه ها و دختر بچه ها خرید ربات اسباب بازی هوشمند و کنترلی می باشد.

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد سایت شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید.

اسباب بازی ربات خرگوش موزیکال یک خرگوش با مزه و با نمکه که می تونه یه دوست خوب برای کوچولوتون بشه. این خرگوش موزیکال علاوه بر موسیقی و چراغ رقصانی که داره میتونه بپره و گوش و دومشو تکون بده. این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله. از این رو ما به شما فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز را پیشنهاد می‌کنیم. فروشگاهی که به راحتی می‌توانید با صرف زمانی اندک، اسباب بازی متناسب با مشخصه‌های سنی و روحی فرزند خود را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید.

این محصول برای کودکان بسیار جذاب و سرگرم کننده است و از مواد و متریال درجه یک و بی ضرر برای کودکان تهیه شده است. با خرید ربات اسباب بازی شما محصولی را دریافت می کنید هیجانی بی نظیر برای بچه ها ایجاد خواهد کرد. وقتی بچه ها ربات را با دیگر اسباب بازی های غیر متحرک خود مقایسه می کنند و جان گرفتن و تحرک آن را می بینند خیلی ذوق زده می شوند. پخش نور و پخش صوت از دیگر قابلیت مجله خبری اسباب بازی های جالب توجه ربات هاست و برای بچه ها بسیار دوست داشتنی خواهد بود. بعضی از ربات ها قابلیت کنترل از راه دور با ریموت را نیز دارند و قابل اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت نیز هستند. امروزه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها دنبال اسباب بازی های مهیج و سرگرم کننده هستند، یکی از گزینه های خرید اسباب بازی برای پسر بچه ها و دختر بچه ها خرید ربات اسباب بازی هوشمند و کنترلی می باشد.

برای آشنایی بیشتر با انواع دسته بندی ربات اسباب بازی باید از برخی جزئیات آن اطلاع یابید. اسباب‌بازی وسیله‌ای برای بازی‌کردن است که به‌طور معمول به‌وسیلهٔ کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در رشد و شکوفایی استعدادهایشان به آنان کمک می‌کند. البته مورد استفاده قرار گرفتن آنان توسط بزرگسالان نیز غیرمعمول نیست.

ربات سگ کنترلی بدلکار Stunt dog

ربات‌های اسباب بازی به قدری جذاب و جالب هستند که مورد توجه هر کودکی قرار می‌گیرند. با این حال هر چه کودک کنجکاوتر و باهوش‌تر باشد به این نوع اسباب بازی علاقه بیشتری نشان می‌دهد. در واقع بچه‌های کنجکاو و باهوش با وسایل ساده سرگرم نمی‌شوند و به دنبال گزینه‌های جذاب‌تری هستند.

چراغ دیواری LED شش ضلعی هوشمند LPMYLMC