دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی مدل DIE-CAST » مرزکده-اسباب بازی

اگر دوست دارید کودکتان از راه دور و بدون دست زدن به ربات، آنرا کنترل کند، از ربات اسباب بازی کنترلی استفاده کنید. این ربات‌ها دارای یک ریموت (کنترل) هستند که تعدادی دکمه دارد و هر دکمه عمل خاصی را روی ربات انجام می‌دهد. در میان اسباب بازی های رباتیک، ربات اسباب بازی حیوانات، جذابیت بسیار زیادی داشته و نظر کودکان را جلب می‌کند.

نقشه سایت

شاید تنوع گسترده ربات‌های اسباب بازی و مشخصه‌های بارزی که دارند، دلیل جذابیت هر چه بیشتر این نوع اسباب بازی‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان باشد. یکی از مواردی که در خرید اسباب بازی برای خانواده‌ها اهمیت دارد اینکه اسباب بازی خردیاری‌شده کودک را به خطر نیندازد و آسیبی به او نرساند. خوشبختانه ربات‌ها جزء این دسته از اسباب‌بازی‌ها هستند به همین دلیل با خیال آسوده می‌توان آنها را تهیه کرد و در اختیار کودک قرار داد و شاهد لذت بردن کودک از آن بدون هیچ نگرانی بود.

مجله خبری اسباب بازی دایناسور کنترلی DINOSAUR K18 با کنترل ازراه دور و باتری شارژی می باشد که یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان است و براحتی برای آنان قابل استفاده و بازی می باشد. اسباب بازی ربات کنترلی NWELL 5088 با قابلیت پرتاب تیر که دارای باتری شارژی نیز می باشد. در دنیای دیجیتالی امروز، ساخت ربات ها نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. به همین ترتیب در آینده نیز قطعاً پیشرفت فناوری ساخت آن همگان را حیرت زده خواهد کرد. در چنین دنیایی لازم است کودکان از همان سنین پایین با دنیای بی نهایت علم آشنا شوند. به همین دلیل ربات ها به عنوان یکی از مهمترین نماد های پیشرفت علمی در دنیا نقش مهمی به عنوان اسباب بازی برای بچه ها ایفا می کنند.

این ربات ها با تنوع های مختلف از انواع کاراکتر های فیلم تبدیل شوندگان، حس زنده بودن را به بازی کودکان شما می دهد. پس از اکران این فیلم ها با توجه به طرفداران بسیار، این ربات های اسباب بازی ساخته و تولید شدند که دقیقا همانند فیلم ها و انیمیشن های تبدیل شوندگان، طرفدار بسیاری را جذب خود کرد. اگرچه ربات ها اسباب بازی های سرگرم کننده ای هستند اما به کودک شما کمک می کنند مهارت های خود را توسعه دهد و از همان دوران کودکی با فرآیندهای مهندسی آشنا گردد. با ورود به وبسایت ماتیلوس و جست و جوی واژه ربات می‌توانید انواع ربات‌ها را ببینید و هر کدام را که برای کودک خود می‌پسندید خریداری کنید. امروزه کودکان مخصوصا کودکان باهوش با اسباب بازی‌های ساده سرگرم نمی‌شوند. یکی از کاربردهای ربات‌ها در صنعت اسباب بازی سازی است که این صنعت را بالکل دچار تغییر و تحول کرده و اسباب‌بازی‌های جذابی را روانه بازار داشته است.

قیمت ربات های اسباب بازی

ربات اسباب بازی از آن دسته اسباب بازی های جدید و پرطرفدار است. این اسباب بازی ها به دلیل حرکتی که دارند برای کودکان و هم بزرگسالان بسیار جذاب است. ربات اسباب بازی هوشمند دارای تنوع بسیاری است که افراد با هر سلیقه ای می تواند از آن ها انتخاب و خریداری کنند. این نوع اسباب بازی های هوشمند ویژگی هایی دارند که همه را مجذوب خود می کنند حتی اگر اهل بازی کردن هم نباشید چشم از نگاه کردن به این اسباب بازی برنخواهید داشت. کودکان در سنین سه تا هفت سالگی اطلاعات زیادی را دریافت می کنند. به همین دلیل شما می توانید با سرگرم کردن آنها با این اسباب بازی ها، یادگیری این فرآیند را در آنها بیشتر تقویت کنید.

  • بچه های باهوش و خلاق را نمی توان با وسایل بازی ساده و ساکن سرگرم کرد.
  • رشد مهارت های فیزیکی توأم با مهارت های ذهنی و توانایی های مغزی باید مد نظر قرار بگیرد.
  • از طرف دیگر هر چه قابلیت های حرکتی و فناوری به کار رفته در ربات پیشرفته تر باشد قیکت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • حتی ممکن است در مورد نحوه ساخت آن کنجکاو شوند و از والدین خود سوال بپرسند.
  • مثل ربات‌های پرزنت پتس که حتی خود حیوونی که قراره از داخل جعبه بیاد بیرون سورپرایزیه و معلوم نیست چیه.
باید وسایلی را برای بازی بچه ها انتخاب کنند که هم سرگرم کننده باشند و هم آموزنده. رشد مهارت های فیزیکی توأم با مهارت های ذهنی و توانایی های مغزی باید مد نظر قرار بگیرد. اگر حساسیت بالایی در خرید بهترین هدیه اسباب بازی دارید، به شما ربات اسباب بازی را پیشنهاد می کنیم. در مطلب “ربات اسباب بازی مورد علاقه کودکان باهوش” ابتدا مقدمه‌ای بر موضوع مطرح می‌کنیم. در ادامه به دلایل خوب بودن ربات‌ها برای کودکان اشاره کرده و در نهایت به توضیح ویژگی‌ها و قابلیت‌ها و فواید ربات‌های اسباب بازی می‌پردازیم.

چشم هایش قابلیت روشن شدن هم دارند و با چهار عدد باتری قلمی کار می کند. افکت های صوتی جالب و سرگرم کننده ای را می توان از این اسباب بازی رباتیک شاهد بود. فقط کافی است وارد ساست شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان برای کودکان بسیار آسان تر از بزرگسالان است. بنابراین تمام امتیازات، به اسباب‌بازی‌های آموزشی و ربات‌ اسباب بازی کودکان تعلق می‌گیرد که به آرامی و از طریق ترکیبی از بازی‌های مرتبط و سرگرم‌کننده بر روی کودکان اثر می گذارند.

لوسی یک سگ چندکاره تعاملی است که به فرمان های صوتی شما واکنش نشان می دهد. موزیکال است ، صحبت میکند ، حرکت میکند و میتواند با دستور شما در 20 پوزیشن مختلف قرار بگیرد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله.

هر ربات با توجه به قابلیت‌هایی که دارد از قیمت متفاوتی برخوردار خواهد بود. این در حالی است که مواد سازنده و فناوری به کار رفته در ربات نیز می‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد. بسیار بیشتر از اسباب بازی‌های ساده و قدیمی بچه‌ها را سرگرم می‌کنند. امروزه ربات‌ها برای انسان بسیار مفید بوده و کاربردهای زیادی دارند. حتی ربات‌هایی ساخته شده‌اند که می‌توانند کارهایی انجام دهند که انسان قادر به انجام آنها نیست. مثلا در حرارت بسیار بالا قرار بگیرند و هدف خاصی را دنبال کنند.

ربات‌ها برای بچه‌ها بسیار جذاب و جالب و خواستنی هستند و در دسته اسباب بازی مورد علاقه کودک قرار می گیرند. ربات‌ها اسباب بازی‌های جدید و جالبی هستند که با پیشرفت فناوری وارد بازار شده‌اند. نکته جالبی که در مورد ربات‌ها وجود دارد اینکه همواره در حال پیشرفت هستند.

خرید ربات اسباب بازی تبدیل شوندگان