دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی هوشمند کنترلی خرید ربات کنترلی ارزان-اسباب بازی

با این اسباب‌بازی‌ها می‌شه حیوانات و موجودات رباتیک رو به هرجا که می‌خواهیم هدایت کنیم. با مجموعه FurReal از بهترین ربات‌های دوست‌داشتنی، دنیایی از حیوانات خانگی شگفت‌آور تعاملی و واقعی را پیدا کنید و جادویی که آنها را زنده می کند کشف کنید. اسباب‌بازی‌های رباتیک فورریل به شکل حیوانات بامزه تولید می‌شن تا ترس بچه‌ها از بازی کردن با حیوانات بریزه و با مراقبت از اون‌ها آشنا بشن. اسباب بازی ربات پونی بنفش دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه بنفش خود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. اسباب بازی ربات پونی سفید دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه سفیدخود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید.

این محصول یک مجله خبری اسباب بازی کنترلی موزیکال به همراه نور و موسیقی می باشد که از جنس باکیفیت عالی ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند. اسباب بازی اژدها رباتیک بزرگ بهترین هدیه برای کودکان بالای 4 سال است. این ربات اژدها اسباب بازی دارای بیش از 50 نوع حرکت و صدا میباشد. همچنین این اسباب بازی ربات اژدها میتواند بخار آب از دهان خود خارج کند و رنگ مارشملوی خوشمزه را به حالت کبابی در بیاورد. اسباب بازی ربات کنترلی فوتبالیست قابلیت چرخش سر،سر خوردن، شوت کردن ، راه رفتن است. این ربات های اسباب بازی از راه دور با ریموت کنترل قابل هدایت و کنترل هستن.این ربات ها با داشتن برنامه ریزی های مختلف می تونن بچرخن به عقب و جلو حرکت کنن و توپ رو شوت کنن.

از جمله وسایلی هستند که مناسب برای گروه سنی نوجوانان همچنین بزرگسالان طراحی شده است، علاقه مندان به تکنولوژی، هیجان، همچنین بازی های هیجانی، طرفداران اصلی ربات های کنترلی می‌ باشند. علاوه بر این ها هدیه دادن یک ربات کنترلی به عنوان کادو تولد به فردی که علاقه مند به این موضوعات است بسیار ارزشمند خواهد بود. ربات‌های اسباب بازی غالب گروه‌های سنی را در بر می‌گیرند اما عموما برای کودکان بالاتر از 3 سال ساخته می‌شوند. تنوع گسترده ربات اسباب بازی پسرانه امکان تهیه آنها را با قیمت‌های مختلف فراهم کرده است. با وجود تنوع وسیع این سری از محصولات بازی و سرگرمی، دقت در انتخاب نوع اسباب بازی مناسب برای سن و روحیات فرزندان دلبندتان بسیار حائز اهمیت است.

  • شما می توانید برای خرید ربات کنترلی یا ربات هوشمند با توجه به سن و جنسیت و ویژگی های کودک خود، بهترین ربات اسباب بازی را انتخاب کنید.
  • اما یکی از موارد مهم به هنگام خرید چنین بسته هایی، مزایایی است که می تواند برای کودکانتان داشته باشد.
  • ربات اسباب بازی یکی از بازی‌هایی که به تازگی رونمایی شده و بسیار پرطرفدار است.
  • اسباب بازی‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد در مقایسه با آنچه در گذشته وجود داشت بسیار حرفه‌ای و تخصصی‌تر است و به مراتب مزایای بیشتری را برای ذهن و روان کودکان به همراه دارد.
  • ربات اسباب بازی از دسته گروه‌های جذاب فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می‌باشد بدلیل داشتن اسباب بازی های هوشمند و حرکتی که هر کسی را به شور می‌آورد.

در دنیا هیچ کودکی نیست که از گرفتن یک ربات به عنوان هدیه خوشحال نشود و ذوق نکند. سرگرم کننده، مخصوص کودکان بالای 3 سال و یک اسباب بازی جذاب پسرانه دخترانه است. اگر یک ربات اسباب بازی برای پسرها لازم دارید با توجه به اینکه پسربچه ها شخصیت ها ی کارتونی مثل ربات آیرون من،ربات هالک، ماشین تبدیل شونده ترانسفر|یا ربات ترنسفر، انواع آدم اهنی و.. رباتهای اسباب بازی شامل ربات های کنترلی، انسان نما، ربات های شخصیت کارتونی،ربات های حیوانات، ربات های جنگی با قابلیت پرتاب تیر و چرخش دست و.. کی کی تویز از فروشگاه های معتبر و باتجربه در زمینه فروش انواع اسباب بازی های کودکانه است.

تفنگ ساچمه ای رگباری اسباب بازی؛ پلاستیکی میزان پرتاب حداقل 40 متر

با خرید ربات اسباب بازی بچه ها دیگر داشتن هر کدام از شخصیت های داخل کارتون ها را یک رویای دست نیافتنی نمی بینند. ساخته شدن همین باور در ذهن کودکان که هر چیزی که به آن علاقه دارند دست یافتنی و محقق شدنی است یکی از مهمترین تاثیرات این قبیل اسباب بازی هاست. ربات اسباب بازی هوشمند از آن دسته اسباب بازی‌ها هستند که برای هر کودکی می‌تواند جذاب باشند.

اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر و دارای موسیقی است و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. ربات‌های اسباب بازی به قدری جذاب و جالب هستند که مورد توجه هر کودکی قرار می‌گیرند. با این حال هر چه کودک کنجکاوتر و باهوش‌تر باشد به این نوع اسباب بازی علاقه بیشتری نشان می‌دهد.

این مفاهیم به طور کلی در مدارس آموزش داده نمی شود، اما فرزندان شما آنها را از طریق این ربات اسباب بازی ها یاد خواهند گرفت. سگ رباتیک دوست داشتنی که با کنترلی که همراهش هست به بهترین دوست کودکان تبدیل میشه. تبلت اسباب بازی موزیکال وین فان دارای 14 دکمه موزیکال و مناسب برای آموزش اشکال و رنگ ها و تقویت کننده مهارت های کاربردی مختلف در کودکان است. کتاب موزیکال وین فان دارای 5 صفحه سرگم کننده و آموزشی پلاستیکی و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 12 ماه تبدیل کرده است. غالبا ربات اسباب بازی را در دسته اسباب بازی های پسرانه قرار می‌دهند، اما جالب است بدانید گونه‌های بسیار متنوع این نوع اسباب بازی مورد توجه دختر بچه‌ها هم قرار می‌گیرد .

ربات ورزشکار یک وسیله بازی بسیار جذاب و آموزشی برای کودکان شماست. هر نوع وسیله بازی که دارای هوش مصنوعی باشد را هوشمند میگوییم، این اسباب بازی های هوشمند معمولا دارای قابلیتهای برنامه ریزی و تعامل هستند. این محصول ربات میمون هوشمند بلوتوثی INTELLIGENCE ORANGUTAN به همراه باتری قابل شارژ می باشد و دهان آن هنگام خواندن آواز باز و بسته می شود. این محصول یک ماشین ترنسفورمز کنترل از راه دور و شارژی باقابلیت پرتاب تیر و پخش موزیک می باشد. یه مچ بند عروسکی رباتیک که میتونه بهرین دوست و همراه بچه ها باشه. این گربه پشمالو بامزه اسمش پانداز هست و میتونه بیش از 50 تا صدا و ری اکشن داشته باشه.

خرید اسباب بازی ایرانی جدید دخترانه + بهترین قیمت

در بعضی از ربات های اسباب بازی از محلولی که از آب نمک تهیه شده است، استفاده می شود. ربات های اسباب بازی از قطعات و اجزاء کوچکی تشکیل شده اند که قابلیت های حرکتی را صورت می دهند. کودکانی که از نظر ذهنی بسیار کنجکاو و کاوشگر هستند حتما به این اسباب بازی رباتیک علاقه نشان خواهند داد. ظاهر اسباب بازی، حرکت اسباب بازی و کنترل از راه دور این نوع اسباب بازی کودک را کنجکاو کرده و چالش های ذهنی برای او به وجود می اورد.

به همین دلیل بهتر است بچه‌ها از همان کودکی با این نوع از ساخته دست بشر آشنا شوند. مطمئن باشید با این خرید علاوه بر ایجاد لحظاتی خوش و سرگرم کننده به تقویت هوش و وضعیت شناختی فرزندتان کمک خواهید کرد؛ زیرا این بازی صرفا برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت ساخته نشده و مزایای آموزشی و تقویتی نیز دارد. این مجموعه با کارکنانی متعهد و باتجربه، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز به کار گرفته است. بدین منظور انواع و اقسام اسباب بازی ها را با نازلترین قیمت ها ارائه کرده ایم. با هدف معرفی ، ارائه و پخش انواع اسباب بازی های داخلی و خارجی در زمستان سال ۱۳۹۸ تاسیس گردید.