دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی کودکانه؛ قیمت و خرید اسباب بازی ربات جت، هوشمند، کنترلی و جنگی-اسباب بازی

بسیاری از برندهای اسباب‌بازی از فناوری‌های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی، برای متحرک کردن اسباب‌بازی‌های خود استفاده می‌کنند. برخلاف اسباب‌بازی‌های معمولی کودکان، یک ربات اسباب‌بازیمی تواند با کودکان به روش‌های مختلف ارتباط برقرار کند که قبلاً امکان‌پذیر نبود. کیه که دوست نداشته باشه یک سگ پشمالو بامزه رو به سرپرستی بگیره؟ اسناگلز Snuggles یک سگ رباتیک پشمالو بامزه است که میتونه یک دوست باوفا و همراه برای شما باشه. اون احساس می‌کنه و به تماس ها و بازی های شما مثل یک سگ واقعی پاسخ میده. ، خریدن اسباب بازی هایی که با فناوری پیشرفته ساخته می شوند مثل ربات ها نقش مهمی در روشن کردن اولین چراغ های تفکر صحیح و پرسشگرانه در ذهن کودکان ایفا می کنند. رشد و شکوفایی استعداد ها و مهارت های شناختی در کودکان از همین نقطه اوج می گیرد.

اسباب بازی ربات موزیکال باطری خور

اسباب بازی ربات بازی موزیکال winfun، دارای یک قلب موزیکال در بدن ربات بازی، چرخ دنده های رنگی، چشم و دست متحرک میباشد. خرید اسباب بازی ربات موزیکال winfun وین فان یک هدیه عالی برای کودکان بالای 9 ماه میباشد. با خرید ربات اسباب بازی شما محصولی را دریافت می کنید هیجانی بی نظیر برای بچه ها ایجاد خواهد کرد. وقتی بچه ها ربات را با دیگر اسباب بازی های غیر متحرک خود مقایسه می کنند و جان گرفتن و تحرک آن را می بینند خیلی ذوق زده می شوند. پخش نور و پخش صوت از دیگر قابلیت های جالب توجه ربات هاست و برای بچه ها بسیار دوست داشتنی خواهد بود. بعضی از ربات ها قابلیت کنترل از راه دور با ریموت را نیز دارند و قابل اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت نیز هستند.

در بعضی از ربات های اسباب بازی از محلولی که از آب نمک تهیه شده است، استفاده می شود. ربات های اسباب بازی از قطعات و اجزاء کوچکی تشکیل شده اند که قابلیت های حرکتی را صورت می دهند. کودکانی که از نظر ذهنی بسیار کنجکاو و کاوشگر هستند حتما به این اسباب بازی رباتیک علاقه نشان خواهند داد. ظاهر اسباب بازی، حرکت اسباب بازی و کنترل از راه دور این نوع اسباب بازی کودک را کنجکاو کرده و چالش های ذهنی برای او به وجود می اورد.

با خرید ربات اسباب بازی بچه ها دیگر داشتن هر کدام از شخصیت های داخل کارتون ها را یک رویای دست نیافتنی نمی بینند. ساخته شدن همین باور در ذهن کودکان که هر چیزی که به آن علاقه دارند دست یافتنی و محقق شدنی است یکی از مهمترین تاثیرات این قبیل اسباب بازی هاست. ربات اسباب بازی هوشمند از آن دسته اسباب بازی‌ها هستند که برای هر کودکی می‌تواند جذاب باشند.

اگر تمایل دارید جنسی مرغوب دریافت کنید با سایت ما همراه باشید و با مشاور مجرب ما در تماس باشید. هرچه مدت زمان استفاده از باتری بیشتر بوده و مدت زمان شارژ شدن باتری کمتر باشد، نشان از باکیفیت بودن محصول خریداری شده است. این محصول با جنس بدنه پلاستیک فشرده در برابر ضربه ها مقاوم می باشد و حتی برای تزئینات اتاق کودک خود بسیار مناسب است. ساخت این ربات ها از آنجایی شروع شد که فیلم و انیمیشن های بسیاری در سینما از تبدیل شوندگان اکران و به پخش رسید. با فکر در مورد طرز کار ربات ممکن است ایده‌های جالب و جدیدی به ذهن کودک برسد. ربات‌ها آمادگی ذهنی لازم برای بچه‌ها را فراهم می‌کنند تا با فناوری‌های روز آشنا شوند.

ربات سگ کنترلی هوشمند و شارژی مدل k27

این محصول یک مجله خبری اسباب بازی کنترلی موزیکال به همراه نور و موسیقی می باشد که از جنس باکیفیت عالی ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند. اسباب بازی اژدها رباتیک بزرگ بهترین هدیه برای کودکان بالای 4 سال است. این ربات اژدها اسباب بازی دارای بیش از 50 نوع حرکت و صدا میباشد. همچنین این اسباب بازی ربات اژدها میتواند بخار آب از دهان خود خارج کند و رنگ مارشملوی خوشمزه را به حالت کبابی در بیاورد. اسباب بازی ربات کنترلی فوتبالیست قابلیت چرخش سر،سر خوردن، شوت کردن ، راه رفتن است. این ربات های اسباب بازی از راه دور با ریموت کنترل قابل هدایت و کنترل هستن.این ربات ها با داشتن برنامه ریزی های مختلف می تونن بچرخن به عقب و جلو حرکت کنن و توپ رو شوت کنن.

  • اسباب بازی ربات کنترلی NWELL 5088 با قابلیت پرتاب تیر که دارای باتری شارژی نیز می باشد.
  • همچنین پیشروبات انواع محصولات رباتیک نظیر کنترلرهای ربات، بازوهای رباتیک و پلتفورم های مختلف را در ایران طراحی و تولید می‌نماید.
  • ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره.