دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی کودکانه؛ قیمت و خرید اسباب بازی ربات جت، هوشمند، کنترلی و جنگی-اسباب بازی

ایجاد بستر ارتباطی بین فعالین صنعت اسباب بازی و پوشش اخبار و اطلاعات حوزه اسباب بازی از دیگر برنامه های بازی بین است. بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و خرید اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود. در بازی بین خرید اسباب بازی رضایت بخشی را می توانید تجربه کنید.

مجموعه بازار آنلاین با بکارگیری روش های نوین پرداخت و ارسال ، کالای مورد نظر را در کمترین زمان ممکن ، در سراسر کشور ، به دست شما مشتریان عزیز می رساند . بازی با این اسباب بازی ها باعث تخیله انرژی فرد به شکل مناسب و تقویت خلاقیت و تمرکز، قدرت تخیل فرد نیز تقویت می شود. در قسمت سر این دایناسور سنسورهایی نصب شده است که با لمس عکس العمل نشان می دهد. برای آگاهی از قیمت و جزئیات بیشتر این محصول به وبسایت کی کی تویز مراجعه نمایید. با این کیف‌های پرس پتز می‌تونید وسایل خودتون رو به راحتی هر کجا دوست دارید ببرید و با ویژگی‌های رباتیکی که داخلش داره بازی کنید. حس لذت‌بخش داشتن یک شخصیت محبوب سینمایی را با این کاراکترهای رباتیک میشه تجربه کرد.

  • اگر تمایل دارید جنسی مرغوب دریافت کنید با سایت ما همراه باشید و با مشاور مجرب ما در تماس باشید.
  • کودک باهوش با تماشای ربات و بازی با آن به فکر فرو می‌رود و نوعی هیجان جدید را تجربه می‌کند.
  • با توجه به زمان طولانی که کودکان با اسباب بازی‌هایشان می‌گذرانند، طبیعی است که این اسباب بازی‌ها تاثیر بسیار مهمی در شکوفایی و رشد استعدادهایشان داشته باشند .
  • بسیار بیشتر از اسباب بازی‌های ساده و قدیمی بچه‌ها را سرگرم می‌کنند.
  • این اسباب بازی رباتیک دارای چراغ LED، سنسور نوری، 4 عدد باتری، ماژیک و راهنما می باشد.

این موارد قوه تخیل کودک را تقویت کرده و از نظر کودک به ربات جان می‌بخشد و او را به یک شخصیت واقعی برای کودک تبدیل می‌کند. از طرفی ربات‌هایی که در قالب شخصیت‌های کارتونی هستند این احساس را در کودک ایجاد می‌کنند که حتی می‌توان به یک رویای دست‌نیافتنی دست یافت. وجود این ذهنیت در کودکان که می توانند به هر آنچه می‌خواهند برسند تاثیر بسیار مثبتی بر آنها خواهد داشت.

در این دسته برای هر سن و سالی اسباب بازی مهیجی وجود دارد و حتی برای نوجوانان و بزرگسالان که به اسباب بازی‌های رباتیک علاقه‌مند هستند. با کمی جستجو و مشاهده عکس ربات اسباب بازی در این دسته‌بندی احتمالا اسباب بازی هیجان انگیز خود را خواهید یافت. اما در حالت کلی برای کودکان بالای ۳ سال طراحی و ساخته شده‌اند. در واقع طبق نظر کارشناسان پیشنهاد می‌شود کودکان زیر ۳ سال از اسباب بازی های ساده‌تری استفاده کنند. چون کودک زیر ۳ سال به طور کامل نمی‌تواند عملکرد ربات را درک نماید.

مشخصات فنی ربات اسباب بازی مدل BOT ROBOT

کتاب موزیکال انگلیسی وایت بردی دارای 22 صفحه سرگم کننده و آموزشی است و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 3 سال تبدیل کرده است. این سگ کنترلی بادکنکی چندین عملکرد مختلف مثل خوندن، رقصیدن، نشستن، خوابیدن و… کافیه نازش کنی و دست بزنی تا واکنش مجله خبری اسباب بازی هاشو ببینی.این سگ رباتیک بامزه بهترین هدیه تولد برای کودکان 4 سال به بالاست. واکر موزیکال دوکاره کودک وین فان مناسب برای کودکان نو پا و کمک به حفظ تعادل کودک. این ماشین پایی کارت آموزشی برای شناخت حیوانات داره که مناسب برای کودکان 18 تا 36 ماه هست و تحمل وزن تا 25 کیلوگرم و کمتر را داره.

فواید داشتن ربات اسباب بازی

شما می‌توانید باکیفیت‌ترین و بهترین انواع ربات اسباب بازی را از فروشگاه ماتیلوس خریداری کنید. از دیگر اسباب ازی های رباتیک در فروشگاه کی کی تویز ربات اسباب بازی هوشمند با پرتاب تیر است. این اسباب بازی دارای باتری است که از طریق پورت USB شارژ می شود. اجرای موسیقی، راه رفتن، روشن شدن چشم ها و حرکات نمایشی از قابلیت های نمایشی این اسباب بازی است. می توانید این محصول را هم حضوری و هم اینترنتی از کی کی تویز تهیه نمایید.

اسباب بازی ربات کنترلی با پرتاب تیرROBOCOP PRESIDENT که دارای باتری شارژی نیز می باشد. این محصول یک سگ کنترلی رباتیک smart dog به همراه کنترل از راه دور و باتری قابل شارژ است که می تواند یک سرگرمی بسیار هیجان انگیز برای بازی کودکان باشد. خرید یک ربات اسباب بازی ربات می تواند به آموزش کودکان به روشی سرگرم کننده کمک کند.

با توجه به رشد فناوری و تکنولوژی‌های جدید، ربات ها هوشمندتر از قبل قادر به ارتباط با ما و کارهای خاص هستند. برخی از آنها صدا و حرکات ما را می‌شنود و می‌بینند و به آن واکنش نشان می‌دهند. طول عمر، ماندگاری و دوام از مهم‌ترین ویژگی‌های ربات اسباب است. جنس این محصولات موجود در مجموعه پروازی هواپیما، هلیکوپتر، پهپاد و کوادکوپتر از پلاستیک فشرده سبک و مرغوب می باشد که در آن برخی قطعات نیز فلزی هستند.

اسباب بازی آموزشی ربات