دسته‌ها
اخبار

ربات کنترلی در طرح ها و مدل های متنوع فروشگاه اینترنتی پیویو-اسباب بازی

در بعضی از ربات های اسباب بازی از محلولی که از آب نمک تهیه شده است، استفاده می شود. ربات های اسباب بازی از قطعات و اجزاء کوچکی تشکیل شده اند که قابلیت های حرکتی را صورت می دهند. کودکانی که از نظر ذهنی بسیار کنجکاو و کاوشگر هستند حتما به این مجله خبری اسباب بازییک علاقه نشان خواهند داد. ظاهر اسباب بازی، حرکت اسباب بازی و کنترل از راه دور این نوع اسباب بازی کودک را کنجکاو کرده و چالش های ذهنی برای او به وجود می اورد.

بسیاری از برندهای اسباب‌بازی از فناوری‌های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی، برای متحرک کردن اسباب‌بازی‌های خود استفاده می‌کنند. برخلاف اسباب‌بازی‌های معمولی کودکان، یک ربات اسباب‌بازیمی تواند با کودکان به روش‌های مختلف ارتباط برقرار کند که قبلاً امکان‌پذیر نبود. کیه که دوست نداشته باشه یک سگ پشمالو بامزه رو به سرپرستی بگیره؟ اسناگلز Snuggles یک سگ رباتیک پشمالو بامزه است که میتونه یک دوست باوفا و همراه برای شما باشه. اون احساس می‌کنه و به تماس ها و بازی های شما مثل یک سگ واقعی پاسخ میده. ، خریدن اسباب بازی هایی که با فناوری پیشرفته ساخته می شوند مثل ربات ها نقش مهمی در روشن کردن اولین چراغ های تفکر صحیح و پرسشگرانه در ذهن کودکان ایفا می کنند. رشد و شکوفایی استعداد ها و مهارت های شناختی در کودکان از همین نقطه اوج می گیرد.

ربات اسباب بازی، هدیه‌ای جذاب برای کودکان

ربات هایی که قابلیت کنترل از راه دور دارند و ربات هایی که با داشتن حسگر های مختلف حرکات خاصی را دنبال می کنند، از انواع جدید اسباب بازی های رباتی هستند. ربات ها از هر نوعی که باشند در زمان کمی تبدیل به یک دوست خوب برای کودک شما خواهند شد. اسباب بازی های ربات از جمله اسباب بازی های هوشمندی هستند که با حرکت خودکار خود، شور و شعف را در بچه ها زنده می کنند. این اسباب بازی ها در دهه های اخیر به تولید انبوه رسیده اند و از جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا هستند که همواره مدل های بهتری از آن ها روانه بازار می شود. بچه های امروزی دیگر با اسباب بازی های ساده ی قدیمی سرگرم نمی شوند و احساس رضایت پیدا نمی کنند. تکنولوژی جزء جدا نشدنی زندگی انسان امروزی است و پای خود را به جهان اسباب بازی ها نیز باز کرده است.

اسباب بازی ربات بازی موزیکال winfun، دارای یک قلب موزیکال در بدن ربات بازی، چرخ دنده های رنگی، چشم و دست متحرک میباشد. خرید اسباب بازی ربات موزیکال winfun وین فان یک هدیه عالی برای کودکان بالای 9 ماه میباشد. با خرید ربات اسباب بازی شما محصولی را دریافت می کنید هیجانی بی نظیر برای بچه ها ایجاد خواهد کرد. وقتی بچه ها ربات را با دیگر اسباب بازی های غیر متحرک خود مقایسه می کنند و جان گرفتن و تحرک آن را می بینند خیلی ذوق زده می شوند. پخش نور و پخش صوت از دیگر قابلیت های جالب توجه ربات هاست و برای بچه ها بسیار دوست داشتنی خواهد بود. بعضی از ربات ها قابلیت کنترل از راه دور با ریموت را نیز دارند و قابل اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت نیز هستند.

اسباب بازی های هوشمند

این محصول یک اسباب بازی ربات کنترلی موزیکال به همراه نور و موسیقی می باشد که از جنس باکیفیت عالی ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند. اسباب بازی اژدها رباتیک بزرگ بهترین هدیه برای کودکان بالای 4 سال است. این ربات اژدها اسباب بازی دارای بیش از 50 نوع حرکت و صدا میباشد. همچنین این اسباب بازی ربات اژدها میتواند بخار آب از دهان خود خارج کند و رنگ مارشملوی خوشمزه را به حالت کبابی در بیاورد. اسباب بازی ربات کنترلی فوتبالیست قابلیت چرخش سر،سر خوردن، شوت کردن ، راه رفتن است. این ربات های اسباب بازی از راه دور با ریموت کنترل قابل هدایت و کنترل هستن.این ربات ها با داشتن برنامه ریزی های مختلف می تونن بچرخن به عقب و جلو حرکت کنن و توپ رو شوت کنن.

اگر تمایل دارید جنسی مرغوب دریافت کنید با سایت ما همراه باشید و با مشاور مجرب ما در تماس باشید. هرچه مدت زمان استفاده از باتری بیشتر بوده و مدت زمان شارژ شدن باتری کمتر باشد، نشان از باکیفیت بودن محصول خریداری شده است. این محصول با جنس بدنه پلاستیک فشرده در برابر ضربه ها مقاوم می باشد و حتی برای تزئینات اتاق کودک خود بسیار مناسب است. ساخت این ربات ها از آنجایی شروع شد که فیلم و انیمیشن های بسیاری در سینما از تبدیل شوندگان اکران و به پخش رسید. با فکر در مورد طرز کار ربات ممکن است ایده‌های جالب و جدیدی به ذهن کودک برسد. ربات‌ها آمادگی ذهنی لازم برای بچه‌ها را فراهم می‌کنند تا با فناوری‌های روز آشنا شوند.

با خرید ربات اسباب بازی بچه ها دیگر داشتن هر کدام از شخصیت های داخل کارتون ها را یک رویای دست نیافتنی نمی بینند. ساخته شدن همین باور در ذهن کودکان که هر چیزی که به آن علاقه دارند دست یافتنی و محقق شدنی است یکی از مهمترین تاثیرات این قبیل اسباب بازی هاست. ربات اسباب بازی هوشمند از آن دسته اسباب بازی‌ها هستند که برای هر کودکی می‌تواند جذاب باشند.

با این اسباب‌بازی‌ها می‌شه حیوانات و موجودات رباتیک رو به هرجا که می‌خواهیم هدایت کنیم. با مجموعه FurReal از بهترین ربات‌های دوست‌داشتنی، دنیایی از حیوانات خانگی شگفت‌آور تعاملی و واقعی را پیدا کنید و جادویی که آنها را زنده می کند کشف کنید. اسباب‌بازی‌های رباتیک فورریل به شکل حیوانات بامزه تولید می‌شن تا ترس بچه‌ها از بازی کردن با حیوانات بریزه و با مراقبت از اون‌ها آشنا بشن. اسباب بازی ربات پونی بنفش دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه بنفش خود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. اسباب بازی ربات پونی سفید دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه سفیدخود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید.

ربات ورزشکار یک وسیله بازی بسیار جذاب و آموزشی برای کودکان شماست. هر نوع وسیله بازی که دارای هوش مصنوعی باشد را هوشمند میگوییم، این اسباب بازی های هوشمند معمولا دارای قابلیتهای برنامه ریزی و تعامل هستند. این محصول ربات میمون هوشمند بلوتوثی INTELLIGENCE ORANGUTAN به همراه باتری قابل شارژ می باشد و دهان آن هنگام خواندن آواز باز و بسته می شود. این محصول یک ماشین ترنسفورمز کنترل از راه دور و شارژی باقابلیت پرتاب تیر و پخش موزیک می باشد. یه مچ بند عروسکی رباتیک که میتونه بهرین دوست و همراه بچه ها باشه. این گربه پشمالو بامزه اسمش پانداز هست و میتونه بیش از 50 تا صدا و ری اکشن داشته باشه.

  • از آنجایی که تفکر منطقی برای کار با ربات ها ضروری است کودک در کنار این بازی به یادگیری این تفکر می پردازد.
  • برای اینکه یاد دهی اثر بخش باشد نیاز به ذهن و فکری تازه است به همین دلیل اسبا بازی ها جنبه آموزشی بیشتری برای کودکان دارند، و به آنها یاد می‌دهند که خلاق باشند و متمرکز بمانند.
  • لطفا جهت تبلیغات در سایت، فقط از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس اپ با شماره زیر در تماس باشید.
  • محصولات خود را با نازلترین قیمت در عمده فروشی و تک فروشی اسباب بازی ارائه می نماید.
  • کارایی این ربات‌ها و یا بعضی از کارهای این اسباب‌بازی‌های رباتیک مبتنی بر عمل و عکس ‌العمله.