دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ تعریف ساده صفر تا صد SEO سایت دی ام روم | گلدلینک

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله ما با موضوع “چند مقاله در هفته بنویسیم” را مطالعه کنید. از آموزش فردی و سازمانی گرفته تا اجرای کامل پروژه و مشاوره حرفه‌ای. برای آشنایی بیشتر با تیم وبسیما و مدل کاری ما به صفحه خدمات سئو سایت مراجعه کنید.

· چطور سریعتر وارد رقابت رتبه‌بندی گوگل شویم؟

پیش از شروع فعالیت‌های مرتبط با بازاریابی محتوا، به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت. روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می‌شود ولی دلیل اهمیت سئو تنها تعداد بالای جستجوها نیست. البته ویژگی دوم به این شرط اتفاق می‌افتد، که از سئوی کلاه‌سیاه دوری کرده و به سمت استفاده از اصول و تکنیک‌های سئوی کلاه‌سفید بروید. ایران هاست، ارائه دهنده سرويس های ثبت دامنه، ميزباني وب، تجارت الکترونیک، میزبانی ایمیل، میزبانی اختصاصی، سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی مطابق با استانداردهای جهانی است.

اخبار سئو

سئو چیست؟ تعریف ساده صفر تا صد SEO سایت دی ام روم | گلدلینک

قرار است این اقدامات باعث بیشتر دیده شدن وب‌سایت در سرچ‌های ارگانیک شوند. موتور گوگل روزانه چند صد میلیون بار توسط کاربران مختلف در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این طریق روزانه صدها میلیون دلار درآمد به‌ دست می‌ آورد. موفقیت‌ها و پیشرفت‌های گوگل در این زمینه باعث شد تا موتور جستجوی یاهو در سال 2000 از الگوریتم گوگل تبعیت کند. اولین بار یاهو در سال 1995 بحث اصول و قوانین سئو اینجا کلیک کنید را مطرح کرد. اما با ورود جستجوگر گوگل به این عرصه، اصول سئو با رنگ و بویی جدید به کاربران وب ارائه شد.

یه روش دیگه هم اینه که سئو رو به یه شرکت بسپارید تا براتون انجام بده. ما در شرکت سئو میموس مقالات مختلفی در حوزه اموزش سئو و بهینه سازی قرار دادیم. محتوای کاربردی و متمایز از محتوای سایت برای مخاطبین هدف ایجاد کنید. برای بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی، کلمه‌های کلیدی خود را در محتوای ‌شبکه اجتماعی بگنجانید. بک‌لینک، لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر به سایت شما ایجاد شده.

در ادامه به معرفی ۵ استراتژی برای موفقیت در بازاریابی محتوا پرداخته‌ام. بازگشت سرمایه از بازاریابی محتوا، زمان‌بر است و در واقع یک استراتژی بلند مدت است. محتوای سایتتان را طریق رسانه‌های اجتماعی یا خبرنامه پخش کنید.

انواع الگوریتم‌های گوگل

در ۲ بخش سئو خارج سایت؛ بک‌لینک‌سازی بسیار بسیار مهم‌تر است. در واقع هدف اصلی ما از فعالیت‌های سئو خارج سایت؛ دریافت بک‌لینک است و کار خاصی برای منشن شدن انجام نمی‌دهیم. حالا که به صورت کامل با اجزای سئو آشنا شدیم؛ بیایید با ۳ فاکتور اصلی رتبه‌بندی گوگل آشنا شویم. بعد از اینکه یه دوره خوب، جامع و پروژه محور رو تهیه کردید یه سایت برا خودتون بزنید و با آموزش های دوره پیشش ببرید. کارهایی که تو دوره گفته میشه رو انجام بدید و روی یک سری کلمات کلیدی دم دراز که فکر می کنید آسونه بیارید صفحه اول گوگل و یا حتی سعی کنید بیارید لینک اول گوگل تا دست تون پُرتر باشه.

  • Hidden Content بطور کلی یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه بحساب می‌آید.
  • اطلاعات گوگل آنالیتیکس بیشتر درباره این است که چه کسی از وبسایت شما بازدید می‌کند.
  • سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو است و هاست تاثیر مستقیمی بر سرعت سایت دارد.
  • محتوای یونیک و سئو شده به شما در این موضوع کمک زیادی می‌کند.
  • هدف شما هنگام پیوند دادن باید ارائه بهترین تجربه ممکن برای خواننده باشد.