دسته‌ها
اخبار

صرافی نوبیتکس : بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران خرید ارز دیجیتال | irsme

صرافی نوبیتکس : بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران خرید ارز دیجیتال | irsme

سرینیواسان تأکید کرده که پیش‌بینی او نمادی از فروپاشی کامل ایمان و اعتبار در سیستم مالی ایالات متحده به‌دلیل افزایش چاپ پول توسط دولت برای حمایت از یک سیستم بانکی شکننده بوده بهترین کلاس ارز دیجیتال در تبریز است. یکی از مهم‌ترین خاصیت‌های بازار کریپتوکارنسی در مقایسه با بازارهای مالی قدیمی‌تر، داشتن نوسان‌های شدید و متعدد است، به طوری که این احتمال وجود دارد حتی طی کمتر از یک ساعت، قیمت یک رمز ارز بالای ده درصد صعود یا سقوط کند. پس احتمال کسب سود فراوان، همراه احتمال مواجه شدن با ضرر و زیان بالا است.

  • بازار ارزهای دیجیتال یکی از پیچیده ترین بازارهای مالی دنیاست که تحلیل و بررسی اون به مهارت، دانش و تجربه نیاز داره.
  • یا ارز دیجیتال اتریوم در طی یک سال حداقل سرمایه شما رو 7 برابر میکرد.
  • هَش، در واقع نوعی مکانیزم است که هر بلوک اطلاعاتی در شبکه بلاک چین را به بلوک قبلی خود مرتبط می‌کند.

با توجه به تنوع بالای ارز های دیجیتال و سهولت کار و کارمزد کم در صرافی ارز دیجیتال اینانس این صرافی را کاربران بهترین صرافی ارز دیجیتالمیشناسند. صرافی ارز دیجیتال اینانس برای اولین بار در سال 1395 با نام ایران بایننس و با هدف پر کردن خلاء پلتفرم ایرانی برای معاملات ارز دیجیتال شروع به کار کرد. اولین اصلی در این صرافی آسان سازی معاملات ارز دیجیتال برای تمامی اقشار جامعه بود که خوشبختانه تا به امروز طبق گفته کابران سایت آسانترن و سریع ترین سیستم معاملاتی را در بین سایت های ایرانی داشته ایم. بپردازین ابتدا مفاهیم پایه این بازار رو یاد گرفته و بعد وارد بازار بشین.

تنوع بازار و کارمزد پایین

ارزان ترین صرافی ارزدیجیتال ایرانی از دید کاربران، سایتی است که نسبت به سایر رقبا کمترین کارمزد را داشته باشد. شاید یکی از دلایل کارمزدهای بالای صرافی ‌ها در ایران مقایسه آنها با صرافی‌ های خارج از کشور و حجم کاربران بین المللی باشد. بایستی قبول کرد هرچه تعداد کاربران بیشتر باشد، معاملات بیشتر می شود و هرچه معاملات بیشتر شود، سود صرافی بیشتر می شود.

نظر شما

تا پایان سال 2020 با افزایش شمار کاربران، قیمت نیز در روندی صعودی پیش می‌رفت اما اتفاق اصلی در سال 2021 رخ داد. تا اواخر ژانویه 2021 قیمت BNB به 40 دلار رسیده بود اما از پایان ماه جهش‌هایش را آغاز کرد. باورکردنی نبود که در کمتر از چند روز قیمت بایننس کوین به 300 دلار رسید و با کمی تعدیل مجدداً به جهش‌های خود ادامه داد. در نیمه آوریل 2021 قیمت Binance Coin تا 600 دلار بالا رفته بود و باز هم توقف نکرد و در اوایل ماه می به 675 دلار رسید. برای پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال باید عواملی مانند شرایط اقتصاد کلان دنیا، تحلیل فاندامتال، تحلیل تکنیکال، تحلیل آنچین و میزان عرضه و تقاضا در بازار رمز ارز را مورد بررسی قرار داد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در حدود قیمت 29 هزار و 500 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 2.50 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در جدول فوق لیست کامل انواع ارزهای دیجیتال از اولین (قدیمی ترین) تا آخرین (جدیدترین) آنها آمده است. کافی است نام یا حروف اختصاری کوین مورد نظر را در بخش جستجو وارد کنید تا اطلاعات روز ارز دیجیتال مورد نظر مشاهده شود. طبعا یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نهایی ارزهای دیجیتال مثل تمام بازارهای مالی دیگر میزان عرضه و تقاضای آن است. طبق این اصل اقتصادی اگر میزان عرضه‌ی توکن یک ارز دیجیتال زیاد باشد اما تقاضای کمی از آن در بازار و در بین تریدرها وجود داشته باشد، ارزش این ارزها کاهش پیدا می‌‎کند و برعکس آن نیز صادق است. لازم به ذکر است که قیمت ارز دیجیتال در بازار ایران، تابع قیمت جهانی ارزهای دیجیتال و همچنین قیمت ارز در ایران است. آکادمی ارزسنج که زیرمجموعه آموزشی صرافی ارز دیجیتال اینانساست در سال 1400 با هدف ارتقا سطح علمی و تجربی فعالان این حوزه تاسیس شد.