دسته‌ها
اخبار

صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی-اسباب بازی

دنیای کودکان دنیای بازی است و اسباب بازی‌ها می‌توانند نقش ویژه‌ای در دنیای آنها بر عهده بگیرند. بازی کردن یکی از مهمترین نیازهای کودکان محسوب می‌شود که می‌تواند در شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت در آنها نقش مهمی را ایفا کند. بازی نه تنها به عنوان سرگرمی برای کودکان حائز اهمیت است بلکه نقش مهمی در آموزش و تقویت روحیه کارهای گروهی و رقابتی دارد. مشاغل مختلف را امتحان کنند، تصمیم‌گیری کنند و از اشتباهاتشان درس گیرند. از طرفی بازی کردن منجر به حرکت و جنب و جوش کودک می‌گردند و رشد جسمی و حرکتی کودک را تسریع می‌کنند.

تام یک دوست خوب و عضو همیشگی برای کوچولوی شماست و هیچ موقع قدیمی نمیشه. تام سخنگو 30 سانتی متر ارتفاع داره و برای رده سنی بالای 3 سال مناسبه. پنگوئن های بامزه رباتیک مسیر یاب اسباب بازی های بامزه کوچولویی هستند که با کمک ماژیک هر مسیری رو که روی صفحه نقاشی بکشید پیدا کرده و از همان خط حرکت میکنند. این اسباب بازی رباتیک دارای چراغ LED، سنسور نوری، 4 عدد باتری، ماژیک و راهنما می باشد.

اسباب بازی های شبیه سازی شده برای کودک تهیه کنید

اسباب بازی مگنتی 42 قطعه به کودک شما کمک می کند تا نهایت استفاده را از خلاقیتش ببرد و اشکال مختلف و متنوعی مانند ماشین، خانه، حیوانات و… این میله و مهره مغناطیسی 42 تکه از 10 توپ فلزی، 10 میله بلند، 15 میله کوتاه و 7 میله منحنی تشکیل شده است. اسباب بازی جعبه ابزار کودک وسیله ای ایده آل برای پرورش خلاقیت کودکان عزیز شما می باشد. این محصول با ابعاد طول 37 عمق 28 ارتقاع 23 سانتی متر شامل پیچ گوشتی 2 سو و چهارسو، چکش، اره برقی، پیچ و مهره و… اولین نکته ای که در خرید وسایل بازی باید به آن توجه کنیم استاندارد بودن آن میباشد .هرشرکت معتبر (در هر کشور و یا قاره ای )معمولا برای بسته بندی محصولات خود از یک آرم (برند آن شرکت ) مشخص استفاده میکند تا باعث اطمینان خریدارن از سلامت محصول شود . بازی بین یک سایت تخصصی با استراتژی تبدیل شدن به مرجع جامع در زمینه معرفی، نمایش، عرضه، فروش خرد و فروش عمده اسباب بازی است.

انواع اسباب بازی جدید در آرتی کالا

انتخاب اسباب بازی مناسب برای پسران با کمی وقت گذاشتن روی بررسی رفتارها و خواسته‌های کودک پسر اتفاق می‌افتد. رابطه‌ی حسی بین کودک و اسباب بازی عامل مهمی در لذت بردن کودک است. پس رعایت نکات در این مسئله اهمیت دارد و به ما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای کودک خویش داشته باشیم.

اسباب بازی فکری آموزشی

از آنجا که مجله خبری اسباب بازی ها دنیای بزرگی را در ذهن کودکان اشغال می کنند و بیشتر وقت شان را برای بازی کردن با آن ها اختصاص می دهند ، پس یکی از مهم ترین سرگرمی های آن ها نیز به شمار می رود. یک کودک با تمام بی منطقی اش می خواهد که تمام اسباب بازی های جهان را به تصاحب خود در آورد و در دنیای آن ها زندگی کند از این رو پدر و مادر تلاش می کنند تا دلخواه او را برایش تا حد امکان فراهم کنند. مانند ماشین لباسشویی یا اجاق گاز و حتی از جعبه ابزراستفاده می کنید او دوست دارد کارکرد این وسایل را هرچه زودتر یاد بگیرد. اسباب بازی ورزشیمناسب برای فرزندتان او را ناچار به تحرک بیش‌تر کنید.

  • و نمی‌توانید اسباب بازی‌هایی را که برای دخترها مناسب است برای پسربچه‌ها هم خریداری کنید.
  • آشنایی کودکان با موسیقی و نت ها به وسیله ی انواع اسباب بازی آلات موسیقی امکان پذیر است و می تواند نقش بزرگی در زندگی آنها داشته باشند.
  • ویژگی دیگر در این سری از اسباب بازی آموزشی بودن آن است تا کودک در زمان بازی علاوه بر سرگرمی توانای‌های خود را بالاتر ببرد و از حواس پنجگانه خود بهترین استفاده را داشته باشد تا باعث تقویت این حس شود.