دسته‌ها
اخبار

طبیعت، بهترین اسباب بازی ها برای کودکان مجله سیسمونی نی نی بابا-اسباب بازی

انواع بازی های ساختنی و کوبه ای مانند میخ و چکش می تواند انتخاب بسیار خوبی برای تقویت مهارت دستورزی کودکان 6 و 7 ساله باشد. برای انتخاب اسباب بازی مناسب برای 5 سال بازی هایی مثل دست چین، کاپوچین و اسب آبی گرسنه می تواند گزینه های خوبی باشد. در میان مزایای اسباب بازی برای کودکان رشد خلاقیت یکی از مهمترین آن ها است که توجه والدین کودکان را به خود جلب می کند. هر چه اسباب بازی های کودکان شما تنوع بیشتری داشته باشند، فضاسازی ذهنی او بیشتر شده و بر خلاقیت او افزوده می شود. یا کودکانی که تحرکات بدنی کمی دارند وسایل بازی ورزشی یا سرگرمی هایی که شبیه سازی زندگی عادی است بسیار به آنها کمک خواهد کرد.

شما میتونین با خرید اسباب بازی موزیکال برای کودکان سرگرمی و آموزش رو همراه با ایمنی فراهم کنید. اگر کودک بین 5 تا 7 سال دارید یکی از بهترین همبازی ها را در اختیار دارید پس تا می توانید از بازی کردن کنار او لذت ببرید. کودکان در سن بین 5 تا 7 سالگی هم دایره واژگان کاملی دارند، هم از نظر هوش هیجانی به سطح متوسطی رسیده اند و هم از قدرت حافظه ی خوبی برخوردارند، به همین دلیل بهترین اسباب بازی کودکان 5 تا 7 سال بازی های دسته جمعی رومیزی است.

  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • یا کودکانی که تحرکات بدنی کمی دارند وسایل بازی ورزشی یا سرگرمی هایی که شبیه سازی زندگی عادی است بسیار به آنها کمک خواهد کرد.
  • اسباب بازی های هل دادنی، سوار شدنی و کشیدنی از سرگرمی های محبوب کودکان در این سنین است.
  • این اتفاق باعث می شود که کودک حوصله اش سر برود و کودک دوست ندارد که بازی کسل کننده باشد.
  • عروسک‌هایی که کودک بتواند لباس‌های آنها را در بیاورد و دوباره تن عروسک کند، اسباب بازی‌های نخ‌کردنی و جور کردنی، اسباب بازی‌های چرخ‌دار یا کشیدنی، تلفن‌های اسباب بازی، خمیر بازی‌های رنگارنگ، لگوهای ساختمان‌سازی و مکعب‌ها.
  • خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که تنها نیستید و این مشکل در خانواده‌ها و فرهنگ‌های متفاوت دیده می‌شود.

در سن ۳ سالگی کودکان شروع به بازی کردن با یکدیگر می‌کنند، از یکدیگر الگو می‌گیرند و به نوبت بازی می‌کنند. اکثر کودکان می‌توانند از پدر و مادر خود جدا شوند و با سایرین بازی کنند. تنها چیزی که برای کودکان بهتر از گوش دادن به موسیقی می باشد ساخت موسیقی به وسیله ی خود کودک است. اگر ابزار آلات واقعی موسیقی نمی تواند یک مجله خبری اسباب بازی گزینه برای کودک باشد، مجموعه ای از الات موسیقی ضربی به صورت اسباب بازی وجود دارند مانند زیلوفون و فلوت، که بیشتر کودکان می توانند آن ها را بنوازند. انها همچنین می توانند با دیگر کودکان با این اسباب بازی ها بازی کنند و یک گروه موسیقی تشکیل بدهند. کودک می توانند همانند پیکاسو ساعت ها صرف کند تا یک شاهکار خلق کند.

همه كودكان فارغ از رنگ پوست و مو يا تعلق به نژاد و قوم خاص در هر كجاي دنيا كه باشند بازي مي كنند فعاليت بازي در واقع تلاش كودك براي كنار آمدن با محيط است كه از اين طريق او خود را مي يابد و دنيا را درك مي كند. عروسک پولیشی کوآلا با صورتی بامزه کودکان را ساعت ها غرق در دنیای بازی میکند و اجازه میدهد تا داستان های جذاب برای خودشان بسازند و با خلاقیت خود تغییراتی در آن ایجاد کنند. این عروسک پولیشی کاملا نرم و منعطف و از جنس نانو بوده و مناسب رده سنی بالای 1 ساله. توپ پارچه ای کودک 4 عددی با طرح کیتی دارای وجه هایی با تصاویر مختلف کیتی است. این توپ های پارچه ای کمک به آموزش رنگ، اشیا و وسیله نقلیه مختلف و تقویت حس لامسه کودک میکند.اسباب بازی توپ پارچه ای برای رده سنی بالای 6 ماه طراحی شده است. اسباب بازی موزیکال طرح کنترل تلویزیون برای استفاده کودکان بالای 18 ماه مناسب است.

پاپت عروسکی مرد عنکبوتی با طراحی زیبا و جذاب، مناسب برای بازی و تقویت داستان سرایی کودک می باشد.این عروسک نمایشی مناسب بای گروه سنی 2 سال به بالا می باشد. مکعب چیدنی علاوه بر اینکه یک اسباب بازی جذاب برای کودک شما خواهد بود،وسیله ای مناسب برای آموزش رنگ ، حیوان، ابعاد، حجم و… نیز می باشد.این محصول 10 مکعب از جنس مقوای فشرده با اندازه مختلف برای کودکان 12 ماه به بالا مناسب است. اسباب بازی میله و مهره چوبی با هدف تقویت عضلات و ماهیچه‌های دست‌ها و انگشتان ظریف کودکان طراحی شده است.

مزایا و اهداف آموزشی اسباب بازی ها

این برنامه یک قسمت از پنج قسمت برنامه کودکانه است که برای اطمینان خاطر و احترام به وقت و حجم اینترنتی مصرفی شما دوستان،به صورت کم حجم ترو تکی وبصورت رایگان می باشد. به شما دوستان توصیه میکنم حتما برنامه اصلی کودکانه را دانلود کنید.و صرفا جهت اطمینان خاطر و احترام به شما دوستان به صورت تکی گذاشتیم. ـ موجب شکوفایی استعدادهای بالقوه کودک شده و از این طریق پی به توانایی ها و ضعف های خود خواهد برد. «هنگامی که بچه های من کوچک بودند از حمامی محله درپوش نوشابه ها را می گرفتم و در اختیار بچه ها می گذاشتم تا آنها را سوراخ، رنگ و … هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر و ویدئوهای وب سایت نی نی بان حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. متاسفانه، در عصر تلفن‌های هوشمند، بچه‌ها زمان بسیار کمتری را به بازی اختصاص می‌دهند.

اسباب بازی، اهمیت اسباب بازی در رشد کودک طی سنین مختلف

اغلب می توان این گونه اسباب بازی ها را در طرح ها، رنگ ها و با امکانات دیگر در بازار یافت. برای اطلاع از قیمت و خرید آنلاین انواع اسباب بازی کودکان به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. چراغ های رنگی یا شب تاب، موسیقی ملایم، قطعات متحرک کوچک جدا نشدنی و مایع های سیال را می توان در دیگر نمونه های این دلفین آبی یافت.