دسته‌ها
اخبار

طبیعت، بهترین اسباب بازی ها برای کودکان مجله سیسمونی نی نی بابا-اسباب بازی

اغلب می توان این گونه اسباب بازی ها را در طرح ها، رنگ ها و با امکانات دیگر در بازار یافت. برای اطلاع از قیمت و خرید آنلاین انواع اسباب بازی کودکان به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. چراغ های رنگی یا شب تاب، موسیقی ملایم، قطعات متحرک کوچک جدا نشدنی و مایع های سیال را می توان در دیگر نمونه های این دلفین آبی یافت.

تازه ترین مطالب بخش کودکان(فرهنگ اسامی، تربیت، خلاقیت، رفتار کودک، تغذیه کودک و …)

این برنامه یک قسمت از پنج قسمت برنامه کودکانه است که برای اطمینان خاطر و احترام به وقت و حجم اینترنتی مصرفی شما دوستان،به صورت کم حجم ترو تکی وبصورت رایگان می باشد. به شما دوستان توصیه میکنم حتما برنامه اصلی کودکانه را دانلود کنید.و صرفا جهت اطمینان خاطر و احترام به شما دوستان به صورت تکی گذاشتیم. ـ موجب شکوفایی استعدادهای بالقوه کودک شده و از این طریق پی به توانایی ها و ضعف های خود خواهد برد. «هنگامی که بچه های من کوچک بودند از حمامی محله درپوش نوشابه ها را می گرفتم و در اختیار بچه ها می گذاشتم تا آنها را سوراخ، رنگ و … هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر و ویدئوهای وب سایت نی نی بان حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. متاسفانه، در عصر تلفن‌های هوشمند، بچه‌ها زمان بسیار کمتری را به بازی اختصاص می‌دهند.

  • این مکعب اسباب بازی نرم با طرح حیوانات دارای وجه هایی هست که کودک می تونه با انگشتانش آن ها را گرفته و لمس کنه و این کار باعث تقویت ماهیچه های کوچیک دستان کودک و افزایش هماهنگی چشم و دست اون میشه.
  • برای اینکه اسباب‌بازی جان سالم به در ببرد، باید از مواد پایدار و جامد ساخته شده باشد.
  • برای کودکان بزرگ‌تر که به احتمال زیاد با دیگر بچه‌ها هم‌بازی می‌شوند، اسباب‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که بتوانند با دیگران استفاده کنند.
  • متاسفانه، در عصر تلفن‌های هوشمند، بچه‌ها زمان بسیار کمتری را به بازی اختصاص می‌دهند.
علاوه بر آن والدین دوست دارند تا در هنگام سرگرم کردن کودکان خود، جنبه آموزش کودک نیز فراموش نشود. این عروسک ها به شکل حیوانات و کودکان تولید می شوند و گاهی شما شخصیت های کارتونی هم مشاهده می کنید. عروسک ها احساسات کودک را بیدار می کنند و باعث می شوند تا کودک به خوبی احساسات خود را نشان دهد. در این بازی ها کودک مدام در حال دویدن و پریدن است و از این بابت رضایت کامل دارد. این بازی‌ها شامل انواع توپ‌ها، وسایل مخصوص شنا، دوچرخه‌ها، تفنگ‌ها و اسکوترها می‌شوند. گاهی هم شرایط کودک، طوری است که می‌توان با بازی‌درمانی او را بهبود بخشید.

اسباب بازی هایی که به وسیله ی کارخانه ها تولید شده اند و شما آنها را خریداری می کنید خوب است ولی ضروری نمی باشند. به خاطر داشته باشید در هنگام بازی کردن با کودک، همواره فقط چند اسباب بازی محدود را در اختیار او قرار دهید و محیط بازی او را بیش از حد شلوغ نکنید. بهتر است والدین، تعدادی از اسباب بازی ها را خارج از دسترس کودک نگه دارند و هر زمان که او لوازم قبلی را به طور کامل کشف کرد، برای ایجاد احساس طراوت و تازگی، اسباب بازی مناسب و جدیدی را در اختیار او قرار دهند.

در سن ۳ سالگی کودکان شروع به بازی کردن با یکدیگر می‌کنند، از یکدیگر الگو می‌گیرند و به نوبت بازی می‌کنند. اکثر کودکان می‌توانند از پدر و مادر خود جدا شوند و با سایرین بازی کنند. تنها چیزی که برای کودکان بهتر از گوش دادن به موسیقی می باشد ساخت موسیقی به وسیله ی خود کودک است. اگر ابزار آلات واقعی موسیقی نمی تواند یک گزینه برای کودک باشد، مجموعه ای از الات موسیقی ضربی به صورت اسباب بازی وجود دارند مانند زیلوفون و فلوت، که بیشتر کودکان می توانند آن ها را بنوازند. انها همچنین می توانند با دیگر کودکان با این اسباب بازی ها بازی کنند و یک گروه موسیقی تشکیل بدهند. کودک می توانند همانند پیکاسو ساعت ها صرف کند تا یک شاهکار خلق کند.

توجه داشته باشید بعضی از اسباب بازی های پلاستیکی را می توان با صابون ضد باکتری یا سایر مواد شوینده به خوبی شستشو داد اما بهتر است در ابتدا دستورالعمل های سازنده را بخوانید. آنها در حال شناخت حواس پنج گانه و محیط پیرامون هستند به همین دلیل بی محابا و بدون هیچ گونه ترسی به همه جا سرک می کشند و اشیا را پرتاب می کنند و داخل دهان خود می گذارند. به همین دلیل یک اسباب بازی مفید علاوه براینکه باید آموزشی باشد ایمنی لازم نیز باید داشته باشد به طور مثال لبه های تیز و برنده نداشته باشد یا از اشیا ریز که قابلیت بلعیده شدن دارد اجتناب شود. عروسک پارچه ای طرح خرگوش یک عروسک زیبا و بامزه است که مناسب برای سیسمونی و اتاق خواب کوچولوی شماست این عروسک میتونه یک دوست خوب و عضو همیشگی اتاق کوچولوی شما باشه.

اسباب بازی زیر 2 سال

انواع بازی های ساختنی و کوبه ای مانند میخ و چکش می تواند انتخاب بسیار خوبی برای تقویت مهارت دستورزی کودکان 6 و 7 ساله باشد. برای انتخاب اسباب بازی مناسب برای 5 سال بازی هایی مثل دست چین، کاپوچین و اسب آبی گرسنه می تواند گزینه های خوبی باشد. در میان مزایای اسباب بازی برای کودکان رشد خلاقیت یکی از مهمترین مجله خبری اسباب بازی آن ها است که توجه والدین کودکان را به خود جلب می کند. هر چه اسباب بازی های کودکان شما تنوع بیشتری داشته باشند، فضاسازی ذهنی او بیشتر شده و بر خلاقیت او افزوده می شود. یا کودکانی که تحرکات بدنی کمی دارند وسایل بازی ورزشی یا سرگرمی هایی که شبیه سازی زندگی عادی است بسیار به آنها کمک خواهد کرد.

کودکان نوپا عاشق جدا کردن، جمع کردن، بیرون کشیدن، قرار دادن، اضافه کردن و جمع شدن هستند. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که انتهای باز داشته باشند به این معنا که کودک شما می‌تواند با آنها بازی‌های مختلفی انجام دهد. این اسباب بازی‌های سیسمونی از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند، رنگ غیر‌شیمیایی دارند و تمام استانداردهای ایمنی در آنها رعایت شده است. در طراحی اسباب بازی‌ها باید دقت فراوانی صورت بگیرد تا هم برای کودک سرگرم کننده باشد و هم به او آسیب نرساند. اسباب بازی نباید قطعات تیز داشته باشد و اگر قطعات ریزی دارد نباید از آن جدا شود مثلا پیچ‌ها که ساخت استفاده شده‌اند. مستحکم باشد و در برابر ضربه و پرتاب شدن از خود مقاومت خوبی نشان دهد.

پاپت عروسکی مرد عنکبوتی با طراحی زیبا و جذاب، مناسب برای بازی و تقویت داستان سرایی کودک می باشد.این عروسک نمایشی مناسب بای گروه سنی 2 سال به بالا می باشد. مکعب چیدنی علاوه بر اینکه یک اسباب بازی جذاب برای کودک شما خواهد بود،وسیله ای مناسب برای آموزش رنگ ، حیوان، ابعاد، حجم و… نیز می باشد.این محصول 10 مکعب از جنس مقوای فشرده با اندازه مختلف برای کودکان 12 ماه به بالا مناسب است. اسباب بازی میله و مهره چوبی با هدف تقویت عضلات و ماهیچه‌های دست‌ها و انگشتان ظریف کودکان طراحی شده است.

معایب استفاده از بازی های ویدیویی

همه كودكان فارغ از رنگ پوست و مو يا تعلق به نژاد و قوم خاص در هر كجاي دنيا كه باشند بازي مي كنند فعاليت بازي در واقع تلاش كودك براي كنار آمدن با محيط است كه از اين طريق او خود را مي يابد و دنيا را درك مي كند. عروسک پولیشی کوآلا با صورتی بامزه کودکان را ساعت ها غرق در دنیای بازی میکند و اجازه میدهد تا داستان های جذاب برای خودشان بسازند و با خلاقیت خود تغییراتی در آن ایجاد کنند. این عروسک پولیشی کاملا نرم و منعطف و از جنس نانو بوده و مناسب رده سنی بالای 1 ساله. توپ پارچه ای کودک 4 عددی با طرح کیتی دارای وجه هایی با تصاویر مختلف کیتی است. این توپ های پارچه ای کمک به آموزش رنگ، اشیا و وسیله نقلیه مختلف و تقویت حس لامسه کودک میکند.اسباب بازی توپ پارچه ای برای رده سنی بالای 6 ماه طراحی شده است. اسباب بازی موزیکال طرح کنترل تلویزیون برای استفاده کودکان بالای 18 ماه مناسب است.