دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه اسباب بازی دخترانه خرید عروسک دخترانه اسباب بازی-اسباب بازی

بچه‌ها حیوانات مختلفی را در کارتون‌ می‌بینند که امکان دیدن آن‌ها از نزدیک و در دنیای واقعی را ندارند. عروسک هایی مثل عروسک فیل، عروسک خرس و عروسک گاو باعث می‌شوند بچه‌ها بتوانند با این حیوانات هم در ذهنشان ارتباط برقرار کنند. در واقع هر چه قدر بچه‌ها کوچک‌تر باشند، از عروسک موجودات بزرگ بیشتر خوششان می‌آید. یادتان باشد که همه دختر بچه ها در کنار خرید اسباب بازی های خانه و آشپزخانه و خرید بازی های فکری نیاز به خرید عروسک هم دارند.

عروسک موش کیدزلند مدل JS050A ارتفاع 27 سانتی متر

این عروسک دخترانه رو می تونین راحت روی سطح صاف قرار بدین تا بایسته.این عروسک مناسب رده سنی بالای 4 ساله و برای نقش بازی کودکان کاملا ایده آله. عروسک باربی محبوب‌ترین اسباب بازی در بین کودکان مخصوصا دختران می‌باشد. عروسک‌های باربی اصل را برند متل تولید می‌کند که نماینده انحصاری تولید اسباب بازی با برند Barbie در دنیا است.

فیگور حیوانات گزینه مناسب برای شناخت حیوانات، صدای مختلف آنها، محل زندگی و فایده آن‌ها در طبیعت می باشد. شناخت حیوانات با استفاده از این نوع فیگور و عروسک‌ها مثل فیگور حیوانات باغ وحش و دایناسور می‌تواند به کودک شما کمک کند. این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌های شناخته شده مانند شخصیت های توی استوری، فیگور پرنسس های دیزنی، سوپر من، مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان کودکانه ساخته می شوند. عروسک های بدون این نماد ممکن است برای استفاده به عنوان اسباب بازی در نظر گرفته نشوند و یا حتی بازی با آنها ناامن باشند.

بازی با عروسک ها حتی زمانی که کودک به تنهایی سرگرم آن است، باعث فعال شدن بخشی از مغز می شود که به کودکان اجازه می‌دهد همدلی و مهارت‌های اجتماعی خود را توسعه دهند. این مهارت ها بسیار ارزشمند هستند و میتوانند در تعیین موفقیت های عاطفی، تحصیلی و اجتماعی آینده کودکان تاثیر داشته باشند. فروشگاه اینترنتی چیچیلاس، یک مجموعه کاملا تخصصی برای ارائه محصولات و خدمات کودک و نوجوان است. این فروشگاه از سال 1398 کار خود را آغاز کرده‌است و تاکنون توانسته با ارائه هزاران محصول باکیفیت و متنوع، لبخند رضایت را بر چهره شما بنشاند. از آغاز کار تا کنون دغدغه اصلی ما در چیچیلاس، رعایت استانداردها و سلامت کودکان در حین بازی و سرگرمی است.

  • این مدل عروسک‌ها از جنس پارچه می‌باشند و دارای جنس‌های مختلف هستند.
  • اینگونه بازی با عروسک ها می تواند مزایای بازی های فکری را هم داشته باشد مثلا وقتی کودک یک دکمه مناسب عروسک دخترانه خود پیدا می کند یعنی مفهوم مقیاس را فهمیده و از آن بصورت کاربردی بهره می برد.
  • عروسک‌ها اسپایدرمن، هالک، مرد آهنی و بسیاری دیگر در این دسته قرار می گیرند.
  • به هر حال عروسک های دخترانه ویژگی های خاصی دارن که اونها رو از بقیه عروسک ها متمایز میکنه.
به طور خاص، پسران از عروسک بازی، با هدف آسان تر شدن بیان حال و احساس خود می توانند بهره مند شوند‌، چرا که در پسران در سنین پیش از نوجوانی این مهارت بسیار نادر است. و خیالی در انواع اندازه ها تولید می شود.عروسک های جنس پولیشی پارچه های ضد حساسیت برای کودک دارند.پس از بازی با عروسک های پولیشی میتوانید آنها را بشویید و نگران کثیف شدن آن نباشید. این اسباب بازی خانه عروسکی مجله خبری اسباب بازی شامل 1 عروسک، 2 عدد فیگور سگ،و قسمت هایی مثل آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و … از همین رو خرید از یک مرکز یا فروشگاه معتبر و مطمئن بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه ما از با سابقه‌ترین وب‌سایت‌های تخصصی در زمینه فروش اسباب‌بازی‌های کودکان می‌باشد. دختربچه‌ها علاوه بر حس خوبی که از داشتن عروسک‌هایشان دارند مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و مهارت‌ها به آنها افزوده خواهد شد.

ربات سگ کنترلی مدل K21

اکنون با این آگاهی و دیدگاه برای پسرها، عروسک‌های پسر و فیگور ها را تهیه کنید البته اگر این ترجیح آنها هم باشد. آن ها در وهله ی اول شرایط و امکانات بازی را فراهم می کنند، یک عروسک برای کودک تهیه می کنند و اجازه می دهند به صورت انفرادی بازی کند و از دور نظارت می کنند. برای مشاهده اطلاعات تماس این فروشگاه، باید در کالابین ثبت نام کنید.