دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه اسباب بازی دخترانه خرید عروسک دخترانه اسباب بازی-اسباب بازی

این عروسک دخترانه رو می تونین راحت روی سطح صاف قرار بدین تا بایسته.این عروسک مناسب رده سنی بالای 4 ساله و برای نقش بازی کودکان کاملا ایده آله. عروسک باربی محبوب‌ترین اسباب بازی در بین کودکان مخصوصا دختران می‌باشد. عروسک‌های باربی اصل را برند متل تولید می‌کند که نماینده انحصاری تولید اسباب بازی با برند Barbie در دنیا است.

  • درون این عروسک‌ها از پنبه می‌باشد و نرم هستند و برای بغل کردن عالی هستند.
  • گاها دیدیم که برای دختر بچه ها عروسک های دخترانه مثل یک نوزاد به حساب میاد.
  • اکنون شانس شما برای تبدیل شدن به یک هنرمند آرایشگر شاهزاده خانم است.
  • این فرصت‌های بازی بسیار مهم تر از بازی با پازل یا فلش کارت‌های آموزشی اعداد و حروف هستند.

بازی با عروسک ها حتی زمانی که کودک به تنهایی سرگرم آن است، باعث فعال شدن بخشی از مغز می شود که به کودکان اجازه می‌دهد همدلی و مهارت‌های اجتماعی خود را توسعه دهند. این مهارت ها بسیار ارزشمند هستند و میتوانند در تعیین موفقیت های عاطفی، تحصیلی و اجتماعی آینده کودکان تاثیر داشته باشند. فروشگاه اینترنتی چیچیلاس، یک مجموعه کاملا تخصصی برای ارائه محصولات و خدمات کودک و نوجوان است. این فروشگاه از سال 1398 کار خود را آغاز کرده‌است و تاکنون توانسته با ارائه هزاران محصول باکیفیت و متنوع، لبخند رضایت را بر چهره شما بنشاند. از آغاز کار تا کنون دغدغه اصلی ما در چیچیلاس، رعایت استانداردها و سلامت کودکان در حین بازی و سرگرمی است.

عروسک بافتنی خرگوش

اکنون با این آگاهی و دیدگاه برای پسرها، عروسک‌های پسر و فیگور ها را تهیه کنید البته اگر این ترجیح آنها هم باشد. آن ها در وهله ی اول شرایط و امکانات بازی را فراهم می کنند، یک عروسک برای کودک تهیه می کنند و اجازه می دهند به صورت انفرادی بازی کند و از دور نظارت می کنند. برای مشاهده اطلاعات تماس این فروشگاه، باید در کالابین ثبت نام کنید.

بچه‌ها حیوانات مختلفی را در کارتون‌ می‌بینند که امکان دیدن آن‌ها از نزدیک و در دنیای واقعی را ندارند. عروسک هایی مثل عروسک فیل، عروسک خرس و عروسک گاو باعث می‌شوند بچه‌ها بتوانند با این حیوانات هم در ذهنشان ارتباط برقرار کنند. در واقع هر چه قدر بچه‌ها کوچک‌تر باشند، از عروسک موجودات بزرگ بیشتر خوششان می‌آید. یادتان باشد که همه دختر بچه ها در کنار خرید اسباب بازی های خانه و آشپزخانه و خرید بازی های فکری نیاز به خرید عروسک هم دارند.

فیگور حیوانات گزینه مناسب برای شناخت حیوانات، صدای مختلف آنها، محل زندگی و فایده آن‌ها در طبیعت می باشد. شناخت حیوانات با استفاده از این نوع فیگور و عروسک‌ها مثل فیگور حیوانات باغ وحش و دایناسور می‌تواند به کودک شما کمک کند. این نوع از عروسک‌ها بر اساس مجله خبری اسباب بازی شخصیت‌های شناخته شده مانند شخصیت های توی استوری، فیگور پرنسس های دیزنی، سوپر من، مرد عنکبوتی و دیگر قهرمانان کودکانه ساخته می شوند. عروسک های بدون این نماد ممکن است برای استفاده به عنوان اسباب بازی در نظر گرفته نشوند و یا حتی بازی با آنها ناامن باشند.

عروسک دختر بیبی بورن همراه با کالسکه