دسته‌ها
اخبار

عروسک دخترانه ایرانی و خارجی جدیدترین مدلهای عروسک دختر با قیمت مناسب فروشگاه پیویو-اسباب بازی

پس بیاییم ما والدین عزیز، با کودکان خود آن طور که آن ها دوست دارند بازی کنیم و به بازی کودکان اهمیت بدیم و وقت بیشتری رو صرف آن‌ها کنیم. به امید اینکه آینده خوب را همراه با شادی برای دلبندان خودمون رقم بزنیم. خانه های عروسکییکی دیگر از اسباب بازی های مورد علاقه دختران می‌باشد. اگر از خرید خانه عروسک برای فرزند خود مطمئن نیستید، پس به خواندن ادامه دهید تا بدانید خانه‌های عروسکی برای کودکان چگونه برای رشد آنها مفید هستند. عروسک‌ها از جمله اسباب بازی‌هایی هستند که می‌توان گفت همه کودکان به آن علاقه‌مند هستند.

عروسک باربی با وان حمام کد JN002

این اسباب بازی‌های در تنوع مختلف و با وسایل گوناگون تولید می‌شود که در طراحی آنها دقت بسیاری صورت می‌گیرد. دست درون عروسک قرار می‌گیرد و کسی که عروسک‌ها را می گرداند به آن شخصیت می‌دهد و با حرف زدن به او جان می‌دهد. در دنیا عروسک‌های متفاوتی تولید می‌شود که هر یک دارای ویژگی‌های خود می‌باشند. پس آموزش و رشد کودک فقط در خواندن و نوشتن نیست بلکه مهارت های رفتاری زیادی را باید یاد بگیرد. انواع منحصر بفردی از عروسک ها که شاید در همه ی فروشگاه ها موجود نباشد مانند الگوی خرس پولیشی سایز بزرگ را می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید. بازی با عروسک ها بیشتر از اینکه یک بازی فیزیکی باشد، ذهنی و تخیلی است.

یکی ازجذاب‌ترین اسباب‌بازی‌هایی که می‌تواند دنیای شیرین دختربچه‌ها را جذاب‌تر کند، عروسک است. زمانی که دختربچه‌ها سن 3 یا 4 سالگی را رد می‌کنند و با دنیای جذاب عروسک‌ها آشنا می‌شوند، انواع و اقسام عروسک می‌تواند آ‌ها را به وجد بیاورد. برای خرید عروسک دخترانه ، بهتر است سلایق او را در نظر بگیرید و فارغ از اینکه خودتان از دیدن چه عروسکی لذت می‌برید، ببینید علایق کودک به سمت چه نوع عروسک‌هایی می‌رود. از دیگر تاثیرات درمانی عروسک‌ها بر کودکان می‌توان به مسئولیت پذیری، تقویت مهارت های اجتماعی، افزایش مهارت‌های حل مسئله و… اشاره کرد. کودکان در طی این بازی ها بسیاری از روابط های بین فردی و مسائل مختلف زندگی را آموزش می‌بینند. به خصوص دختربچه‌ها در هنگام بازی با عروسک دخترانه بسیاری از مهارت‌های مراقبتی و نگهداری از کودک را یادخواهند گرفت و روحیه همدلی و عطوفت و مهربانی در آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

عروسک سفید برفی و پرندش از دنیای دیزنی اومده تا به خونه های شما بیان.مجله خبری اسباب بازی سفید برفی یک اسباب بازی فوق العاده برای کادوی تولد بالای 3 سال می باشد که بسیار با کیفیت و منحصر به فرد است. عروسک دخترانه مثلعروسک باربیو عروسک های پسرانه مثل ابرقهرمان‌ها نیز، قوه‌ی تخیل کودکان را غنی می‌کنند. بازی با این عروسک‌ها باعث می‌شود بچه‌ها «قدرت داستان سازی» پیدا کنند.

– عروسک پارچه ای شخصیت کارتونی

فروشگاه عروسک نی نی چی کلکسیون کامل عروسک های پولیشی نرم و لطیف را در اختیار شما قرار داده تا شما همراهان گرامی بهترین کادو را برای دختران خود انتخاب کنید. بنابراین، بازی با یک خانه عروسک و لوازم جانبی آن می‌تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت‌های حرکتی خوب خود را تیزتر کند. همه شما باید یک خانه عروسک را با توجه به سن کودک خود انتخاب کنید و اجازه دهید او بازی کند و یاد بگیرد. با کمی جستجو در این دسته بندی اسباب بازی‌های هیجان انگیزی به چشم می خورد که می‌تواند هدیه عالی برای کودکان و مخصوصا دختران باشد تا آنها را شاد و سرحال کند.

عروسک دختر رومی

بچه با عروسک بازی و انجام کارهای عروسک متوجه ی شود که باید چگونه لباس بپوشد، غذا بخورد و یا چه موقع عروسک جیشی اش را به دستشویی ببرد. دختر ها با بازی با عروسک ها نقش آفرینی را در قالب خاله بازی یاد می گیرند. او در حین بازی با عروسک مهارت‌هایی را برای ایجاد ارتباط با دیگران به دست میاره. توقعات دیگران از خود را در حین عروسک ‌بازی ارزیابی و آرزوهای خود را نیز ابراز می‌کنه. علاوه بر این، کودک در حین بازی خود را در موقعیت‌های اضطراب‌آور و ترسناک قرار می‌دهد و همراه عروسک به جست‌وجوی راه‌ حل می‌پردازه و از این طریق تسلط خودش رو بر موقعیت‌ها افزایش میده. این مدل عروسک بخاطر وزن بالا و قابلیت حمل آسان و مقاومت بسیار خوب در برابر ضربه، برای کودکان خردسال مناسب است.

  • عروسک‌های خرس از جمله محبوب‌ترین عروسک‌های است که هر کودکی حداقل یک عدد از این عروسک را داشته و با آن بازی کرده است.
  • تفکیک اسباب بازی‌ها در سنین خاصی نمایان می‌شود و این تفکیک می‌تواند یک اهرم کمکی بسیار قوی برای شناخت نیاز، هوش، علاقه، اخلاق و رفتارهای کودکان نیز به شمار آید.
  • همچنین این بازی ها باعث گسترش دامنه لغات و تقویت املای کودک نیز می شود.
  • محبوب‌ترین عروسک موتور حرکتی دارد در بین کودکان عروسک بی بی بورن است که دارای کارایی‌های بسیاری است و کودکان علاقه خاصی به آنها دارند.